Dizzee Rascal !

Alles in verband met muziek
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door ThaMan »

lemant schreef:en ivm met die dikke scheet, tsjah ... "Poing" was ook een dikke hit zoveel jaar terug (en geef toe dat je die stiekem toch ook wel goed vond :D)
bla bla bla, zo kunde blijven zeveren... ik vond vroeger "Mexico" van "Zangeres Zonder Naam" ook goed... en ik vond "Rendez Vousé van "Pas De Deux" ook goed. en ivm "Poing" dat was een uit de hand gelopen grap net als zovele tracks.
Justice en co... als ik die op Tv zie begint mijn maag 200x te draaien... Lopen erbij als een bende losers 1ste klas, niks intereseert hun. Ge kunt in die mannen hun ogen lezen dat ze zeker niet hun volledige ziel leggen in het maken van hun "productie's". Precies of ze lachen ons vierkant uit met het gedacht van "Nu hebben we jullie is goed liggen met onze in-5min-in-elkaar-geflatste BS".

Maar bon ieder zijn ding... kan goed zijn dat ze morgen met een bom van jewelste op de proppen komen en dat ik zoiets wel goed vind.

ivm KingsBoy en William123... "Kom Uit Je Schelp" ! :tongue:
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door Gio »

Rendez-vous... Dikke schijf! :D

Zo zie je maar, over smaken valt niet te discussiëren...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door lemant »

Ik ga er niet verder op ingaan, want als het Ed Banger toestanden betreft zijn de discussies meestal eindeloos ... maar aub, geen kwaad woord over die Rendez-Vous hé :)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: 14 okt 2007, 00:39

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door William123 »

Boys Noize' BBC Essential Mix is een aanrader
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door KingsBoy »

link?
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 sep 2008, 14:37

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door Krozfader »

om dan maar nog te zwijgen dat de jeugd van 16 binnen 20 jaar op hun retro parties Bonkers en Riverside zullen opzwieren dan ga je er pas grijs haar van krijgen.... hopelijk hebben ze tegen dan een nieuwe naam voor retro klaar zitten dat we nog onderscheid kunnen maken tussen de real Classics en de hopen andere troep die gerecycleerd wordt.... :cheers:
"The second most popular game that we played as children is House"
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door ThaMan »

Krozfader euhm.. is dit ook niet gebeurt met ons ? of behoor jij ook nog tot de "Vogelnest ik heb het warm water uitgevonden" generatie ?
Grijze pijlen beginnen er ook al door te komen op de beat van "Fatal Error"
Mensen van onze leeftijd toen, zegde net hetzelfde.

Dus wel een slechte vergelijking van "De-Geschiedenis-Herhaalt-Zich"
Ik heb hier totaal geen problemen mee, want mij raakt dat persoonlijk van geen kanten.
Al staan ze binnen 20 jaar te shaken op de leuzen van Jan Smit, maakt toch niks uit
Als ze zich daar goed bij voelen, wat is het probleem dan ?
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door lemant »

ThaMan schreef:Krozfader euhm.. is dit ook niet gebeurt met ons ? of behoor jij ook nog tot de "Vogelnest ik heb het warm water uitgevonden" generatie ?
Grijze pijlen beginnen er ook al door te komen op de beat van "Fatal Error"
Mensen van onze leeftijd toen, zegde net hetzelfde.

Dus wel een slechte vergelijking van "De-Geschiedenis-Herhaalt-Zich"
Voor een keer moet ik ThaMan volledig gelijk geven :). Elke generatie zal wel zijn eigen klassiekers en kwaliteitsnormen bepalen ... toen wij 15 waren vonden de gasten van 35 waarschijnlijk ook dat we naar immense crap aan het luisteren waren.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door KingsBoy »

Krozfader schreef:om dan maar nog te zwijgen dat de jeugd van 16 binnen 20 jaar op hun retro parties Bonkers en Riverside zullen opzwieren dan ga je er pas grijs haar van krijgen.... hopelijk hebben ze tegen dan een nieuwe naam voor retro klaar zitten dat we nog onderscheid kunnen maken tussen de real Classics en de hopen andere troep die gerecycleerd wordt.... :cheers:
ga jij binnen 20j nog naar retro parties trekken?? :D
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door Stanne »

Bwah, electronische muziek was er de generatie voor mij niet. Dat was dus 15-20j geleden toen voor de ouderen mss wel crap maar wel nieuw. En dat kunnen de mensen niet zeggen die binnen 15j staan te shacken op Bonkers want daar is niet zo veel baanbrekend meer aan.

Zie mijn post hieromtrent op http://www.legendaryclubs.com/viewtopic ... &start=165
:mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door ThaMan »

Stanne dat kan jij nooit weten he, je weet niet hoe een kid van 16 zich in 15 jaar gaat voelen op de beats van "Bonkers".

Zo zag ik overlaatst iemand van 18 alles staan te geven op een Beat remake van "Acts Of Madmen - The Dream". Tjsa als ik zoiets zie dan draait mijn maag wel 24x rond, want die mannen denken dat het compleet iets nieuws is, terwijl dat nr al 20 jaar oud is... vind ik wel zonde eraan.
Club Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 29 mei 2008, 14:21

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door vincent1982 »

jij zat je waarschijnlijk te ergeren omdat je the original veel beter vindt en dat iemand van 18 staat te shaken op een verklote remix van 2009 (wss electro). En dat hij dacht dat die plaat voor het eerst uitgebracht werd
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door ThaMan »

Inderdaad Vincent... zo is het
Newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: 14 okt 2007, 00:39

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door William123 »

Er is al sport, opleiding, weekendwerk, brommer, relatie, jeugdbeweging, festivals, enzovoort
Daarenboven kwamen er deze week alleen al 627 nieuwe fysieke releases uit bij juno.co.uk op vinyl + cd en ontelbaar veel nummers in digitaal formaat en dan zouden die gasten moeten gaan researchen welk retronummer er herwerkt werd ?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten