Super 50

Alles in verband met muziek
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Super 50

Bericht door Sunreezer »

Deze week na middernacht al enkele keren onbewust op Jim TV terecht gekomen.
Daar zenden ze nu altijd de Super 50 uit van begin jaren 90, ik denk dat ze nu in 92 zitten.

Altijd leuk om die clips eens terug te zien, en die kledij van da publiek man man man :D
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Super 50

Bericht door pascal78 »

enkel de kledij van het publiek...

mmm :rabbit:
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Super 50

Bericht door rizzo> »

heb deze week een weekje vrij en heb het ook al een aantal keer gezien. Een zeer goed initiatief. 'k vind de kleding echt wel leuk, idem voor dat wiegelende en shakende volkje in het toenmalige mekka van de muziektvprogrammastudio's: de Manhattan. Wat me opvalt is dat er erg veel rock ballads in die charts stonden en dat de clips echt wel niet slecht waren in die tijd, een beetje filmisch met een korrelige waas. Gisteren She goes nana van de Radio's op nummer 1! Dat waren me tijden voor de Belgische artiesten in dat tijdperk: Radio's, Soulsister, Vaya Con Dios, Scabs, ... Meer van dat, ze zitten nu in 1992.
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Super 50

Bericht door AcidPixie »

Als ik mij niet vergis hebben ze dat vorig jaar ook uitgezonden rond de tijd van hun "I love the 90's" party.
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Super 50

Bericht door ThaMan »

heb deze ook al paar keer toevallig bekeken.
Geweldig om terug te zien...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten