discografie + parties

Het forum van Café d'Anvers in Antwerpen
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

discografie + parties

Bericht door Nostalgie90 »

Begin jaren 90 waren er in d'Anvers paradise parties geörganiseerd door Patrick Socks.

Themafeesten met goeie house ...
Ik geloof dat Eddy Wally als special act is komen optreden op 1 van de feestjes ... ik heb er nog een knipsel van!

Er zijn in totaal 3 cd's uitgebracht van Paradise, de eerste ongemixt en den 2 en den 3 gemixt! Super goeie house cd's zoals er toen geen 2 waren! Stijl: tribal, latin house, groovy, disco ...toen dat nog niet zo gekend was!

Ik geloof dat op de eerste cd allemaal tracks stonden die N.E.W.S later bijna allemaal nog eens heeft gereleased via hun LEGATO labelke!

Dan is er nog een cd genaamd "ladybird" geweest, hier weet ik minder over maar t'zal ook wel met een feestje te maken gehad hebben ... :?: Deze was iets strakker kwa stijl ...

Voor de rest de gekende verjaardags compilaties uitgebracht bij N.E.W.S.!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

de cd's die er al uitgekomen zijn van cafe d'anvers vind ik altijd kwalitatief
met prince en smos&babybee als residents oa kan da moeilijk anders,draait kenneth cop en stephanie daar nooit meer?
davo

Bericht door davo »

paradise is terug 1 maal per jaar...
patrick socks zit nu in ibiza!
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

uit de oude doos ...

Afbeelding
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Eddy bracht zijn dochter Marina mee...daar zal volk naar komen kijken zijn :lol:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

ok waarschijnlijk zijn deze een gat in Uw cultuur ... en zeer zeldzaam :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Josjie

Bericht door Josjie »

EDDY EDDY EDDY...

das pas een feestbeest... max van een artikel
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Héél onbekende muziek in mijn ogen op die cd's :oops:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

keskondisco schreef:Héél onbekende muziek in mijn ogen op die cd's :oops:
idd
heb ze terug getaped voor in mijn cammionetje te bonken, zo'n muziek maken ze niet meer
das echt kunstige muziek, deze muziek vertellen verhaaltjes van euforie, sprookjes in de vorm van mellow house
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

idd,ik heb die 2 eerste...iemand die derde?
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

cloud schreef:idd,ik heb die 2 eerste...iemand die derde?
ikkeu :D

Ladybird kunde nog op amazon bestellen hebbek gezien
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 jan 2005, 14:14
Locatie: Lochristi 9080

Bericht door Ho Chi Min »

cloud schreef:de cd's die er al uitgekomen zijn van cafe d'anvers vind ik altijd kwalitatief
met prince en smos&babybee als residents oa kan da moeilijk anders,draait kenneth cop en stephanie daar nooit meer?
Van tijd tot tijd durven die wel ne keer te verschijnen op de lineups van t'café als ze nog eens een retro party geven maar voor de rest zijn die daar een paar jaar geleden gewoon buitengekuist door prinz&t'café zelf, wat ik een schande vond indertijd want kenneth,stephanie,lai yin&bert waren fantastische residents en je kon altijd rekenen op het gekke duo smos&baby b en nu is de club maar een schim van het geweest is vroeger, maar soit.. De vrijdagen durven soms nog wel eens verassend goed zijn zoals binnenkort Derrick Carter in mei maar de zaterdagen hebben hun beste tijd wel gehad ondertussen.
This is operation mindcontrol.. It's the battle for american soul!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Safan schreef:
cloud schreef:idd,ik heb die 2 eerste...iemand die derde?
ikkeu :D

Ladybird kunde nog op amazon bestellen hebbek gezien
geen goesting om die posten mannen? ik zou ze graag eens willen horen :wink:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ho Chi Min schreef:
cloud schreef:de cd's die er al uitgekomen zijn van cafe d'anvers vind ik altijd kwalitatief
met prince en smos&babybee als residents oa kan da moeilijk anders,draait kenneth cop en stephanie daar nooit meer?
Van tijd tot tijd durven die wel ne keer te verschijnen op de lineups van t'café als ze nog eens een retro party geven maar voor de rest zijn die daar een paar jaar geleden gewoon buitengekuist door prinz&t'café zelf, wat ik een schande vond indertijd want kenneth,stephanie,lai yin&bert waren fantastische residents en je kon altijd rekenen op het gekke duo smos&baby b en nu is de club maar een schim van het geweest is vroeger, maar soit.. De vrijdagen durven soms nog wel eens verassend goed zijn zoals binnenkort Derrick Carter in mei maar de zaterdagen hebben hun beste tijd wel gehad ondertussen.
Begin jaren '90 speelden er toch nog andere residents maar die hebben ze naar verluid ook buitengekuist.
C d'anvers stond toch altijd bekend voor zijn typische mellowsound, ik weet niet wat stijl ze daar nu spelen ... en idd Prinz speelt er wel haantje de voorste daar als ik artikels terugdenk
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

schijnt nochtans ne joviale gast te zijn...wie is daar nu resident?hem alleen of wa?

btw;ik vind hem wel te pruimen :wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten