discografie + parties

Het forum van Café d'Anvers in Antwerpen
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Safan, ik ben zelf ook nog op zoek naar die eerste delen van de paradise cd's. Zou je ze misschien eens willen posten op retro- active?
Thx man
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Tsjah ik ben geen lid van Retroactive omdat ik geen k7 heb voor up te loaden ....
Zal eens kijken dat we het op geen andere manier kunnen doen 8)
Welke eerste delen heb je het over want er zijn er bij mijn weten maar 3?
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Ik heb eigenlijk geen enkele paradise cd. Indertijd heb ik ze wel zien liggen, maar was helemaal into vinyl. Ik zou bij god niet meer weten wat op de tracklisting staat. Wat ik wel weet is dat zeker de eerste heel goed overeenkwam met mijn eigen vinyls. Ze staan zelfs niet op discogs.
Bij mijn weten hoef je geen k7 up te loaden op retro active. Compilaties zijn tegenwoordig ook eerder regel dan uitzondering.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Sirocco schreef:Ik heb eigenlijk geen enkele paradise cd. Indertijd heb ik ze wel zien liggen, maar was helemaal into vinyl. Ik zou bij god niet meer weten wat op de tracklisting staat. Wat ik wel weet is dat zeker de eerste heel goed overeenkwam met mijn eigen vinyls. Ze staan zelfs niet op discogs.
Bij mijn weten hoef je geen k7 up te loaden op retro active. Compilaties zijn tegenwoordig ook eerder regel dan uitzondering.
huh ik was toen volledig into cd
heb de eerste cd in Antwerpen in t'century center gekocht bij Bilbao of zoiet met kartonnekes in den display ipv de cd's zelf

de andere 2 op bestelling besteld

binnenkort een platenbeurske een zien wat ik nog op de kop kan tikken, trouwens de tracks van de eerste zijn bijna allemaal op Legato heruitgebracht vroeger
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 sep 2007, 16:55
Locatie: berlaar

Re: discografie + parties

Bericht door yvesdesmedt »

Nostalgie90 schreef:Begin jaren 90 waren er in d'Anvers paradise parties geörganiseerd door Patrick Socks.
.................
Themafeesten met goeie house ...
Ik geloof dat Eddy Wally als special act is komen optreden op 1 van de feestjes ... ik heb er nog een knipsel van!

Er zijn in totaal 3 cd's uitgebracht van Paradise, de eerste ongemixt en den 2 en den 3 gemixt! Super goeie house cd's zoals er toen geen 2 waren! Stijl: tribal, latin house, groovy, disco ...toen dat nog niet zo gekend was!

Ik geloof dat op de eerste cd allemaal tracks stonden die N.E.W.S later bijna allemaal nog eens heeft gereleased via hun LEGATO labelke!




patrick stinksoks was de man

Dan is er nog een cd genaamd "ladybird" geweest, hier weet ik minder over maar t'zal ook wel met een feestje te maken gehad hebben ... :?: Deze was iets strakker kwa stijl ...

Voor de rest de gekende verjaardags compilaties uitgebracht bij N.E.W.S.!
life's short,enjoy it
Club Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2007, 11:52
Locatie: Tongeren

Re: discografie + parties

Bericht door DJ Fritz »

yvesdesmedt schreef: Ik geloof dat Eddy Wally als special act is komen optreden op 1 van de feestjes ... ik heb er nog een knipsel van!
Waaat ?? "Eddy (ik spring uit men vliegmachien) Wally" in den Anvers ??
LooooooL :mrgreen: :-o :D
"House is a feeling and if you don't feel it it can't be house" Carl Cox
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 feb 2008, 15:43
Locatie: Tienen

Re: discografie + parties

Bericht door York »

Afbeelding

Afbeelding

Nostalgie..
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

ik heb die eerste Paradise CD - niet gemixt idd. De tweede (een blauwe) is wel gemixt en heel goed. de derde (groen) vond ik wa minder. As ik me niet vergis deden ze voor de paradise parties de natural elements parties (da was ook een reeks CD's)
ben 3 tal jaar geleden naar Paradise geweest toen Laurent Garnier nog es afkwam - best goed
die LadyBird CD die Frederik heeft gemixt en Koenie heeft samengesteld heb ik ook, die is heel goed - dan is er ook nog de 10 years Café d'Anvers CD, ook best goed - CD 1 gemixt door Kenneth - den broer van de Steve - Cop, CD 2 smos & baby B
... this is Elmer Davis again ...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten