Café d'Anvers, who likes it?

Het forum van Café d'Anvers in Antwerpen
baireDC10

Café d'Anvers, who likes it?

Bericht door baireDC10 »

da heb ik ma een paar keer geweest ma elke keer ik er kwam was er wel een goeie sfeer.
kris renton

Bericht door kris renton »

ben er de afgelopen 5jaar een paar keer geweest en altijd leuke avonden.
Josjie

Bericht door Josjie »

like it? i love it :shock:
Richman

Bericht door Richman »

Om eerlijk te zijn heb ik er maar 2 maal geweest in mijn leven was iedere wel patat maar om 1 of andere reden gingen wij niet zoveel naar die coté van het land.
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Nog steeds 1 van de betere clubs in ons belgenlandje, nog altijd dik aan den top :!: :!:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

in mijn ogen een zeer kwalitatief hoogstaande club,als je hun line ups bekijkt gedurende 2 jaar :shock:
ik moet er dringend nog eens naartoe...
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

cloud schreef:in mijn ogen een zeer kwalitatief hoogstaande club,als je hun line ups bekijkt gedurende 2 jaar :shock:
ik moet er dringend nog eens naartoe...
Ja volledig waar , blijven de grootste namen naar hun club halen :twisted:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

En wederom..... was vroeger ook weer stukken beter dan dat het nu is.
Ik herrinner me nog dat de broer van Steve Cop daar resident was, was altijd wel sfeer gegarandeerd.

En nog maar te zwijgen van hun wonderbaarlijke flyers !!! :shock:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

inderdaad,kenneth cop...draait die nog?
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

ThaMan schreef:En wederom..... was vroeger ook weer stukken beter dan dat het nu is.
Ik herrinner me nog dat de broer van Steve Cop daar resident was, was altijd wel sfeer gegarandeerd.

En nog maar te zwijgen van hun wonderbaarlijke flyers !!! :shock:
:arrow: Tja das waar, maar het was vroeger overal beter he, maja wat doe je eraan :cry:
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

De reden waarom ik Café vroeger bangelijk vond was dat ze die pure house sound draaiden (pumpy, sexy, vocal house met pianogeluiden etc).

Ondertussen zijn ze ook meer de progressive toer opgeslagen. Zal wel DE evolutie zijn zeker, maar wat mij betreft hadden ze beter niet die weg opgegaan.

Niettemin de mooiste discotheek van het land, no doubt about that...
UNDERGROUND WILL SURVIVE
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

Je had daar ook zo een ruimte met een immense ijzeren tafel en dito stoelen, style gothic.

Dat was ook iets vreemd ... samen rond te tafel :shock: aan het flashen ...
The truth is by no means out there, given to us are the data of our consciousness - Albert Einstein.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

tom schreef:Je had daar ook zo een ruimte met een immense ijzeren tafel en dito stoelen, style gothic.

Dat was ook iets vreemd ... samen rond te tafel :shock: aan het flashen ...
yep heb daar ook een paar keer tegen de muur gehangen :twisted: 8) :twisted:

of gezellig zitten op de grote trap (hoewel dat al spoedig niet meer mocht van de buitenwippers want niemand kon er nog door)

charmant vind ik ook wel dat gat in de muur (doorsteek nr de dansvloer)
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 jan 2005, 14:14
Locatie: Lochristi 9080

Bericht door Ho Chi Min »

poehaaaaa schreef:De reden waarom ik Café vroeger bangelijk vond was dat ze die pure house sound draaiden (pumpy, sexy, vocal house met pianogeluiden etc).

Ondertussen zijn ze ook meer de progressive toer opgeslagen. Zal wel DE evolutie zijn zeker, maar wat mij betreft hadden ze beter niet die weg opgegaan.

Niettemin de mooiste discotheek van het land, no doubt about that...
Second that die periode met lai-yin,kenneth cop,bert bril en smos&baby b in goeie tijden was absoluut beestig!!

In cda draaien ze alleen maar progressive alst emotionz is.. Hun nieuwere stijl vind ik ook nie echt de moeite elektro&techhouse en wa minimal maja smaken verschillen zeker :P
This is operation mindcontrol.. It's the battle for american soul!
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Ho Chi Min schreef: Second that die periode met lai-yin,kenneth cop,bert bril en smos&baby b in goeie tijden was absoluut beestig!!

In cda draaien ze alleen maar progressive alst emotionz is.. Hun nieuwere stijl vind ik ook nie echt de moeite elektro&techhouse en wa minimal maja smaken verschillen zeker :P
Ja, progressive, electro whatever ik kan me niet meer zo vinden in die spin-offs enzo van de pure house, trance & techno

Maar voor mij niet gelaten, alles evolueert hé

Je kan nu nog sets downen van cda van hun website, af en toe zitten er goeie stukskes in, mor ik vind m'n tapes van een 10 jaar terug toch beter zenne
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast