Café d'Anvers, who likes it?

Het forum van Café d'Anvers in Antwerpen
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Safan schreef:Mja de funky tribal clubmusic van weleer, ik heb misschien nog wel een reportage liggen over C'd'Anvers waarin de club veel in beeld komt, maar ja dan moet ik bij mijn ouders op t'zolder in de dozen snuffelen .... :?
Ge moogt min hond es lenen, voor te snufflen :wink:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Club 11 schreef:
Safan schreef:Mja de funky tribal clubmusic van weleer, ik heb misschien nog wel een reportage liggen over C'd'Anvers waarin de club veel in beeld komt, maar ja dan moet ik bij mijn ouders op t'zolder in de dozen snuffelen .... :?
Ge moogt min hond es lenen, voor te snufflen :wink:
Ik hoop echt dat deze er nog ligt ... :? dan rip ik hem 1 van de dees, morgen weet ik meer
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Safan schreef:
Club 11 schreef:
Safan schreef:Mja de funky tribal clubmusic van weleer, ik heb misschien nog wel een reportage liggen over C'd'Anvers waarin de club veel in beeld komt, maar ja dan moet ik bij mijn ouders op t'zolder in de dozen snuffelen .... :?
Ge moogt min hond es lenen, voor te snufflen :wink:
Ik hoop echt dat deze er nog ligt ... :? dan rip ik hem 1 van de dees, morgen weet ik meer
Hoe dat ge dat een hond rippen, :twisted: azooooooooooooooooooo
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

BOUNCER schreef:
Safan schreef:
Club 11 schreef: Ge moogt min hond es lenen, voor te snufflen :wink:
Ik hoop echt dat deze er nog ligt ... :? dan rip ik hem 1 van de dees, morgen weet ik meer
Hoe dat ge dat een hond rippen, :twisted: azooooooooooooooooooo
Hetzelfde als met nen hot dog
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 sep 2007, 16:55
Locatie: berlaar

Re: café d'anvers who likes it?

Bericht door yvesdesmedt »

baireDC10 schreef:da heb ik ma een paar keer geweest ma elke keer ik er kwam was er wel een goeie sfepipikakaer.
life's short,enjoy it
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

daar was ik kind aan huis tss 1993 en 1997 - goeie tijden - laatste jaren nog een paar geweest en 't bier was ineens niet meer lekker - Heineken :P
wel nog goei sets van Laurent Garnier, Sander Kleinenberg en Derrick meegemaakt - zo rond 2005
... this is Elmer Davis again ...
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Nostalgie90 schreef:Mja de funky tribal clubmusic van weleer
idd 8)
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 mar 2008, 00:16

Re: café d'anvers who likes it?

Bericht door Jacky Mickx »

Vroeger was CdA mijn buitenverblijf.
Heerlijke nachten beleefd met residents Kenneth Cop & Bert, Smos & Baby Bee en op de vrijdagse concepten.
Waar is de tijd met de Food-nachtjes (remember DJ Sneak die de keet mocht uitroken nadat Raoul het boeltje in de fik had gestoken), de technofeestjes met o.a. Dave Angel (een passage die ik nooit zal vergeten), en nog véél meer.

Uren zitten zeveren in de kerkstoeltjes in de gang vanvoor, hilarische momenten aan de riddertafel en aan de tafels op het (inmiddels 'gerestylede' balkon).

Als ik er nu kom, herken ik er niks meer van. De stompende housemuziek heeft plaats gemaakt voor minimal, tech-house en andere genres waar ik me persoonlijk niet in kan vinden. Ook de sound (kwaliteit) is niet meer wat het vroeger was, en ook het volk dat er nu rondhangt heeft lang niet meer het decadentiegehalte van weleer.

Ochja, er zijn nog andere plekken waar dit nog wél bestaat, al zeg ik dat met pijn in het hart, for sure...

8)

En daarbij: ook hier gaat dat verhaaltje van smaken en kleuren weer op.
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: café d'anvers who likes it?

Bericht door Sirocco »

Jacky Mickx schreef:Ochja, er zijn nog andere plekken waar dit nog wél bestaat, al zeg ik dat met pijn in het hart, for sure...
Tell us ;)
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 mar 2008, 00:16

Re: Café d'Anvers, who likes it?

Bericht door Jacky Mickx »

Mjin goesting gaat vandaag naar de Leuvense en Gentse housefeesten zoals What's Cookin', SSU, en meer van dat gedoe. Qua volk misschien niet helemaal hetzelfde, maar de muziek neigt toch naar wat we vroeger in CdA op ons talloor kregen.

En uiteraard de kleinere feestjes zoals van 't weekend nog eentje in een resto'ke in Antwerpen waar de één na de ander kletsplaat werd opgelegd. Was eerder een privé-aangelegenheid maar (of dus) het had zéker iets van vroeger.

Leg dat maar eens uit, hehe...

:mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: Café d'Anvers, who likes it?

Bericht door Dj Sven Larsson »

Al een paar keer naar CDA geweest en moet zeggen, kom er vrij graag. De club vind ik samen met Fuse en Silo een van de weinige plaatsen waar kwaliteit centraal staat en het zijn clubs die garant staan voor enkele leuke feestjes. Ook op donderdag een paar keer geweest, muziek is wat commercieler maar ook hier is het iets kwalitatiever dan op de meeste plaatsen waar we meestal donderdags weggaan.

Er komen trouwens weer enkele leuke feestjes aan in CDA :

25/10 : Sis
31/10 : Circoloco met Sossa

Op beide feestjes ben ik zeker aanwezig. :afro:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: café d'anvers who likes it?

Bericht door StevenR_73 »

Jacky Mickx schreef:Vroeger was CdA mijn buitenverblijf.
Heerlijke nachten beleefd met residents Kenneth Cop & Bert, Smos & Baby Bee en op de vrijdagse concepten.
Waar is de tijd met de Food-nachtjes (remember DJ Sneak die de keet mocht uitroken nadat Raoul het boeltje in de fik had gestoken), de technofeestjes met o.a. Dave Angel (een passage die ik nooit zal vergeten), en nog véél meer.

Uren zitten zeveren in de kerkstoeltjes in de gang vanvoor, hilarische momenten aan de riddertafel en aan de tafels op het (inmiddels 'gerestylede' balkon).

Als ik er nu kom, herken ik er niks meer van. De stompende housemuziek heeft plaats gemaakt voor minimal, tech-house en andere genres waar ik me persoonlijk niet in kan vinden. Ook de sound (kwaliteit) is niet meer wat het vroeger was, en ook het volk dat er nu rondhangt heeft lang niet meer het decadentiegehalte van weleer.

Ochja, er zijn nog andere plekken waar dit nog wél bestaat, al zeg ik dat met pijn in het hart, for sure...

8)

En daarbij: ook hier gaat dat verhaaltje van smaken en kleuren weer op.

het feestje met Dave Angel/Steve Cop, idd, was af 8)

Claude Young, Gene Farris & Steve Cop in 1998, daar spreken we nu nog over :clown:
optreden van Felix, Paradise,....

voor mij was het eerder de Koenie tijd :afro:
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 mar 2008, 00:16

Re: café d'anvers who likes it?

Bericht door Jacky Mickx »

StevenR_73 schreef: voor mij was het eerder de Koenie tijd :afro:
Ja da was dan weer juist voor mijnen tijd he.
Alle, 't is te zeggen, de eerste keren da'k er kwam was het wel Koenie, maar dat wist ik toen allemaal nog niet.
Later ben ik ouder en wijzer geworden, ahum.... :cyclopsani:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten