Het Serietopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

net aflevering 4 gezien van V 2009 - aflevering 1 vond ik al lekker, 2 vond ik matiger, 3 ging t terug de goede richting uit, maar deze aflevering is schitterend :cheers: :cheers: :cheers: kheb t allang gezien, dit wordt weer een topreeks van de bovenste plank :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Serietopic

Bericht door ThaMan »

Episode 04 was idd weer alles geven...ik zag het ook slabakken, maar deze keer was het weer op en top raak. Zonde dat we weer een dikke maand moeten wachten op Episode 5.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

ThaMan schreef:Episode 04 was idd weer alles geven...ik zag het ook slabakken, maar deze keer was het weer op en top raak. Zonde dat we weer een dikke maand moeten wachten op Episode 5.
ja idd, ze hebben me serieus waterachtig gemaakt met deze aflevering 4 ...

Ik heb nog een goede aanrader : flashpoint, een serie die gaat over een team bij een speciale politieeenheid die vooral tussenkomt bij levensbedreigende situaties - beetje swat achtig dus. Al bevat de serie een hoop goede actie, de nadruk ligt vooral op drama, en de makers hebben dit imo prachtig uitgewerkt, heel veel persoonlijk dramagevoel met uitstekende muziek en een indrukwekkend sterk presterende cast - dit is echt een topper onder de series vind ik. Zeker seizoen 2 is fantastisch filmwerk, en ik ben dan ook heel enthousiast seizoen 3 aan t binnenhalen :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Serietopic

Bericht door ThaMan »

Flash Point zeg me niet veel, wat ik wel ga volgen (atm aan EP 10) is FlashForward !
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

Nu het eerste seizoen van de Sopranos op bluray is verschenen, moest ik gewoon de serie nog es kijken :D en ben blij dat ik t gedaan heb - wat een prachtige serie is dit toch, geweldige dialogen, goeie muziek, humor, spanning, de serie heeft gewoon alles :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Het Serietopic

Bericht door djaxxie »

Yup, ga da zeke rook nog is doen. Momenteel Weeds bezig, dat is ook niet slecht.
Afbeelding
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Serietopic

Bericht door ThaMan »

Soprano's is wel awesome... 1x allemaal gezien. maar moet ze nu eigenlijk toch geen 2de maal meer zien. Misschien in 10 jaar nog wel es.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

55 degrees north - seizoen 1 is vrij kort en rustig (6 afleveringe), toch wel entertainend, en vooral omdat t brits is (love the language), uitgekeken en aan seizoen 2 begonnen en wat een vernieuwing, britse humor steekt constant de kop op, zalig gewoon :cheers: :cheers: :cheers: hopelijk komt er een 3e seizoen van deze politieserie !
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Serietopic

Bericht door ThaMan »

Volgende week.. "24" Season 8... Right ON !!!
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

ThaMan schreef:Volgende week.. "24" Season 8... Right ON !!!
wow :cheers: :cheers: :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Het Serietopic

Bericht door djaxxie »

Dexter bezig, ook wel de moeite.
Afbeelding
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Het Serietopic

Bericht door Nostalgie90 »

Heb seizoen 7 van 24 niet meer gevolgd, na het voorlaatste seizoen was de geloofwaardigheid er weer voor een stuk aan. t'Zit allemaal goed ineen maar Kiefer begint men maag uit te komen.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Serietopic

Bericht door ThaMan »

geef ik je gelijk in.. season 7 was niet zo super omdat het verhaal opzich veel te veel uitweek, doch zaten er wel weer een paar wow momenten in.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Het Serietopic

Bericht door Nostalgie90 »

t'Is niet dat je bent wat jen kijkt, maar sommige mensen nemen series voor waarheid en streven hetzelfde na.
Stel je voor dat mensen Dexter als idool zien en in de voetsporen willen treden.
Zo zijn er nog voorbeelden.
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Het Serietopic

Bericht door rizzo> »

Lestat schreef:Nu het eerste seizoen van de Sopranos op bluray is verschenen, moest ik gewoon de serie nog es kijken :D en ben blij dat ik t gedaan heb - wat een prachtige serie is dit toch, geweldige dialogen, goeie muziek, humor, spanning, de serie heeft gewoon alles :cheers:
Heb jammergenoeg geen tijd om dat allemaal te bekijken en te volgen. Is ook mijn onbetwiste favoriet. Is gewoon tijdloos. Heb zeker alles niet gezien maar verdomd goed. Weeds interesseert me ook wel heb daar ooit 'ns 1 aflevering van gezien en die vond ik meer dan okay. Spijtig dat veel van die dingen aan me voorbijgaan. Als ik dan 'ns een aflverering van iets probeer te volgen dan kan ik m'n aandacht er niet bijhouden.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten