Snuff Movie

Alles in verband met films, televisie en radio
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

wat is porror :D en idd, ik ben ook geen freak, maar wou toch wel de beelden zien aan de andere kant, gewoon om te beseffen hoe ziek een oorlog wel kan zijn. op jackass en andere programma's zie je soms nog stammen die ergens zijn blijven hangen en daar zie je ook nog kanibalen, raar om zien hoe dat allemaal nog kan anno 2008
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

After schreef:op jackass en andere programma's zie je soms nog stammen die ergens zijn blijven hangen en daar zie je ook nog kanibalen, raar om zien hoe dat allemaal nog kan anno 2008
Als het al ni allemaal opgezet is.. Der zullen der nog wel wa zijn, maar de meerderheid is allemaal opgezet. Zo is ne maat van mij ooit in zuid afrika geweest voor een aantal maanden, en die zogezegde stammen voeren hun nummerke op en vertrekken na een paar uurkes in hun dure nike schoenen en truien naar huis..

En kannibalen zitten er zelfs in Duitsland :D Waarschijnlijk ook in België..
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Fieneke schreef:
Menaz schreef:amai wa een sissis hier seg :-o

en diee zogenaamde 'snuffmovie'...16 jarigen kunnen wel tegen een stootje ze. denk trouwens da vooral tieners zone film zouden huren. en als men het ni vind in de videotheek zal men wel vinden op internet. bellen nr de politie om klacht in te dienen wtf :roll: gij ga op een feestje ook de flikke bellen als ge zie da er iemand drugs pakt ofzo...
ne snuff movie is gene snuifmovie he.. :mrgreen:

@Steven: en WIJ persen dat dus uit ons he.. :cry:

I know, RESPECT :)


@ Dr Poppers : ik ken er ook wel die kicken op die onthoofdingen en noem maar op, tja, geef me dan maar goei lesbisch "worstelen", make love no war 8) :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Menaz schreef:
Dj Sven Larsson schreef:Er is nog altijd een verschil tussen legaal en illegaal. Als zo'n films niet mogen verdeeld worden kun je klacht indienen, zo simpel is het. Als er op een feestje iemand drugs neemt, zou ik het overwegen om die mens bij security aan te geven, ik zeg wel duidelijk "overwegen".
Gij bent wss zo'n persoon die doet alsof hij niets gezien heeft maar achteraf gaat janken als zo'n personen ervoor zorgen dat hun clubke sluit. En dat over die sissis, hier zitten tenminste mensen die durven toegeven dat ze niet tegen bloed kunnen, chapeau.
Ge kunt pas zeggen dat ge overal tegenkunt als ge een lijk hebt gezien in Real life, en ja ik heb er al een gezien. Ik kan tegen veel tegen in films en op het internet, maar in het echte leven is dit toch een pak anders. Ge zult wel anders piepen dan.
Als er iemand echt in nood is zal ik pas de politie bellen. iedereen moet zen eigen verantwoordelijkheid maar opnemen nietwaar? wa ik hier lees komt nogal over als klikken, vlaams blok mentaliteit, nogal hypocriet want iedereen doe dingen die eigenlijk ni mogen ;)

kheb zaterdag trouwens nog een lijk zien opgevist worden van de treinsporen in leuven, dan denkt ne mens natuurlijk wel is na maar is da dan nie goe? té beschermd worden is ook ni goe hoor, iedereen moet voor zen eigen maar beslissen waar em tegenkan zonder dat er weer dingen moeten verboden worden en allerlei regels etc...die zijn er al meer dan genoeg.

en in het echte leven heb ik al meer als genoeg meegemaakt, mss dermee dak tegen veel tegenkan en ik mensen nogal rap sissies vind, niks persoonlijk ;)
Overbescherming is natuurlijk niet goed, maar door de komst van het internet worden de mensen het te gewoon. Men wordt gevoelloos voor zulke dingen : "och een onthoofding maar wat is daar nu nog aan?" En dat is iets waar ik met een raar gevoel tegen aankijk.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Fieneke schreef:@ Dr Poppers : ik ken er ook wel die kicken op die onthoofdingen en noem maar op
Om te nuanceren: "kicken" was net het woord dat ik wilde vermijden, want dat deed/ doe ik dus ook niet... Het ging mij meer om te leren omgaan met de ideeën doodsdrift in samenhang met seksualiteit (Lacan/ Freud; het zogenaamde onmogelijke koppel Eros en Thanatos) en een soort besef te krijgen van het 'animale' in menselijk gedrag (hoe het zit met die zogenaamde ontwikkeling van het menselijk ras, hoe een zogenaamd 'superieur' denken vast zit aan/ in een biologisch, kwetsbaar omhulsel etc), hoe 'kwaad' kan gedefinieerd worden (bv. via cultuur, zie het verschijnsel incest in sommige tribale contexten) en hoe dit een structuur/ vorm kan krijgen, en meer van dat soort dingen. Ja, mijn maag draait ook om en ik <i>kick</i> daar niet op, maar als verschijnsel vind ik het te interessant en het effect is soms louterend.
Lees en bekijk anders ooit eens het boek 'Les Larmes d'Eros' van Georges Bataille (vertaald als 'De Tranen Van Eros') en je begrijpt misschien wat ik bedoel...
tja, geef me dan maar goei lesbisch "worstelen", make love no war 8) :mrgreen:
Je zal mij dat niet horen tegenspreken en alleen maar ten volle horen beamen - beide delen van de zin! :D :D :D
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Dit gaat mij hier allemaal iets te ver hoor... Man Man, waar zitte gulle soms met jullie gedachten. :D Als ik hier thuis met zo een verhalen zou komen, bellen ze direct iemand op om me te helpen denk ik :eye:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

ThaMan schreef:Dit gaat mij hier allemaal iets te ver hoor... Man Man, waar zitte gulle soms met jullie gedachten. :D Als ik hier thuis met zo een verhalen zou komen, bellen ze direct iemand op om me te helpen denk ik :eye:
La La Land, is where i need to be :bom:
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

ruikt naar zieke stuff, ik begrijp wel dat mensen benieuwd zijn en zo maar ik kan het echt niet goedkeuren.
zulke zaken gebeuren trouwens aldoor in burgeroorlogen over heel de wereld, als ge echt wilt weten wat het is - go for it
maar ik ga nie mee
... this is Elmer Davis again ...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten