Jupiler Pro League 2009-2010

Alles in verband met sport
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door Disco Stu »

djaxxie schreef:
back to the 90's schreef:
pascal78 schreef:dus nieuwe pagina

stvv => :-o


serieus van verschoten
ma ja, nog maar pril begin

as ze nu winne van anderlecht staan ze zelfs eerst :?:
Wacht nekeer dat de blessures beginne si,dant zalt wel veel minder zijn.
Ma ze hebben het toch gehad hé,al wa ze kunne meepikken is bonus.
Dat was zaterdag inderdaad het juiste woord!

Malinwa4ever!
Ziet ma da ge morgen wint tegen "you know who"

Do it for Marcin ! ;)
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door Dr. Poppers »

Disco Stu schreef:Ziet ma da ge morgen wint tegen "you know who"

Do it for Marcin ! ;)
Euh...?
Misschien een minuutje stilte houden in de zevenentwintigste minuut hahahaha.
Fuck it - Pierre François heeft dat goed gedaan en Standard is terug wat 't altijd geweest is: maffiosi, crapuul, vuil Walen en wat nog meer... Goed zo, eindelijk voel ik me als rouche terug wat op m'n gemak! :mrgreen:
En trouwens DiscoStu, kom me niet zagen over die testmatchen, want ik zat toen op Sclessin. Alsof Anderlecht toen netjes en proper heeft gespeeld... Wow, jij bent misschien zo iemand die gelooft dat dat allemaal kan omdat dit nu eenmaal 'de speelstijl is' van niet nader genoemde Anderlechtspelers maar begint te steigeren wanneer de andere ploeg ook z'n voet zet? Ik heb de match hier nog op dvd, ik zal eens een persoonlijke selectie maken voor je. En meteen ook van de match van vorig weekend: alsof alleen Standard daar hard gespeeld heeft. Laat me niet lachen eh. Twee maten etc. Laat je maar paaien door supervoorzitter Van Holsbeek, en verdring vooral het besef dat precies dat uitschot jouw ploegje naar de zak aan 't helpen is - zoals ie al deed met RWDM en Lierse. Maar ik zal er geen traan voor laten, integendeel. Word wakker en aanschouw het crapuul uit Luik, dat zich mooi mee aan de top genesteld heeft. Pijnlijk niet? :twisted: :twisted: :twisted:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door djaxxie »

Morgen spelen de belgen en als ECHTE kekker zijnde gun ik die Anderlecht geen enkel punt. Nekken!
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door Disco Stu »

Dr. Poppers schreef:
Disco Stu schreef:Ziet ma da ge morgen wint tegen "you know who"

Do it for Marcin ! ;)
Euh...?
Misschien een minuutje stilte houden in de zevenentwintigste minuut hahahaha.
Fuck it - Pierre François heeft dat goed gedaan en Standard is terug wat 't altijd geweest is: maffiosi, crapuul, vuil Walen en wat nog meer... Goed zo, eindelijk voel ik me als rouche terug wat op m'n gemak! :mrgreen:
En trouwens DiscoStu, kom me niet zagen over die testmatchen, want ik zat toen op Sclessin. Alsof Anderlecht toen netjes en proper heeft gespeeld... Wow, jij bent misschien zo iemand die gelooft dat dat allemaal kan omdat dit nu eenmaal 'de speelstijl is' van niet nader genoemde Anderlechtspelers maar begint te steigeren wanneer de andere ploeg ook z'n voet zet? Ik heb de match hier nog op dvd, ik zal eens een persoonlijke selectie maken voor je. En meteen ook van de match van vorig weekend: alsof alleen Standard daar hard gespeeld heeft. Laat me niet lachen eh. Twee maten etc. Laat je maar paaien door supervoorzitter Van Holsbeek, en verdring vooral het besef dat precies dat uitschot jouw ploegje naar de zak aan 't helpen is - zoals ie al deed met RWDM en Lierse. Maar ik zal er geen traan voor laten, integendeel. Word wakker en aanschouw het crapuul uit Luik, dat zich mooi mee aan de top genesteld heeft. Pijnlijk niet? :twisted: :twisted: :twisted:
OeiOei de luikse teentjes zijn weer kort (zoals gewoonlijk)
Wij (RSCA) worden al zolang als we bestaan uitgemaakt voor voetbalmaffia die de scheidsrechters omkopen maar liggen wij te janken? Wij hebben ons daar al lang bij neer gelegd dat veel mensen gewoon jaloers zijn op ons Palmares.
Wat gebeurt er in luik ? Bij het minste kritiek dat ze krijgen worden ze zogezegd "geviseerd"
En de fout van Witsel was er helemaal geen en als het er een was was ie helemaal rechtvaardig want Wasyl is een vuile speler dan mag dat.Toch!?
Bousouffa 4 maanden out
Wasyl min. 12 maanden out
Polak 6 maanden out
Allemaal rechtvaardig want Wasyl heeft een elleboogstoot gegeven.

Zal ik anders ook een selectie maken van een bepaalde speler van standard (laten we hem de witte merel noemen).
Denk dat als je die zijn fouten allemaal samen telt je ook wel aan een half seizoen schorsing komt.
Maar ok daar heeft Pierre'ke zich wel voor verontschuldigd want dat was WEL voor express dus niks aan de hand.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door djaxxie »

Disco Stu schreef:
Dr. Poppers schreef:
Disco Stu schreef:Ziet ma da ge morgen wint tegen "you know who"

Do it for Marcin ! ;)
Euh...?
Misschien een minuutje stilte houden in de zevenentwintigste minuut hahahaha.
Fuck it - Pierre François heeft dat goed gedaan en Standard is terug wat 't altijd geweest is: maffiosi, crapuul, vuil Walen en wat nog meer... Goed zo, eindelijk voel ik me als rouche terug wat op m'n gemak! :mrgreen:
En trouwens DiscoStu, kom me niet zagen over die testmatchen, want ik zat toen op Sclessin. Alsof Anderlecht toen netjes en proper heeft gespeeld... Wow, jij bent misschien zo iemand die gelooft dat dat allemaal kan omdat dit nu eenmaal 'de speelstijl is' van niet nader genoemde Anderlechtspelers maar begint te steigeren wanneer de andere ploeg ook z'n voet zet? Ik heb de match hier nog op dvd, ik zal eens een persoonlijke selectie maken voor je. En meteen ook van de match van vorig weekend: alsof alleen Standard daar hard gespeeld heeft. Laat me niet lachen eh. Twee maten etc. Laat je maar paaien door supervoorzitter Van Holsbeek, en verdring vooral het besef dat precies dat uitschot jouw ploegje naar de zak aan 't helpen is - zoals ie al deed met RWDM en Lierse. Maar ik zal er geen traan voor laten, integendeel. Word wakker en aanschouw het crapuul uit Luik, dat zich mooi mee aan de top genesteld heeft. Pijnlijk niet? :twisted: :twisted: :twisted:
OeiOei de luikse teentjes zijn weer kort (zoals gewoonlijk)
Wij (RSCA) worden al zolang als we bestaan uitgemaakt voor voetbalmaffia die de scheidsrechters omkopen maar liggen wij te janken? Wij hebben ons daar al lang bij neer gelegd dat veel mensen gewoon jaloers zijn op ons Palmares.
http://74.125.77.132/search?q=cache:Quw ... clnk&gl=be
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door back to the 90's »

En waar is da goed voor Djaxxie?
Nothing is what is seems to be
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door pascal78 »

tis nen hevige anti anderlecht supporter


en nu gaat em waarschijnlijk zeggen dak kik anderlecht lover ben :D
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door Disco Stu »

Als em alleen maar anti anderlecht dingen kan zeggen of posten kan em ook beter zwijgen;
Ik zit hier toch ook geen artikels over het faillissement van Malinwa te posten.
Of over ex voorzitter Van den Wijngaert want da was ook ni van de zuiverste.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door djaxxie »

Ja ben wel anti anderlecht maar nu ook weer niet zo een hevige, ken er andere :)

@ Disco stu: Ben de eerste om toe te geven dat dat een rotperiode was en we ons bij bepaalde momenten serieus belachelijk gemaakt hebben. Maar we staan er toch weer en met een 6/6 tegen Anderlecht...

En wij hebben ons altijd aan de regels gehouden...
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door Disco Stu »

djaxxie schreef:
@ Disco stu: Ben de eerste om toe te geven dat dat een rotperiode was en we ons bij bepaalde momenten serieus belachelijk gemaakt hebben. Maar we staan er toch weer en met een 6/6 tegen Anderlecht...
Mijn werwijzing naar die rotperiode was ook niet slecht bedoeld hoor, was gewoon om een voorbeeld te geven.
Want als er één ploeg is buiten anderlecht die van mij mag winnen en ook in 1ste thuishoort is het Malinwa.
Ploegen als Mechelen houden de competitie interessant.
Samen met Standard (ja ik durf dat zeggen) hebben jullie de beste supportersaanhang van de competitie.
Er is geen enkele ploeg die graag naar Mechelen of Standard gaat want daar heb je meer als een 12de man tegen je.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 jan 2008, 16:31

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door kenzoo »

Google = Standard 1984 - Standard-Waterschei - Bellemans affaire...

Wat was dat gezegde nu weeral van die pot en die ketel.... ??? :?: :roll:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door Dr. Poppers »

kenzoo schreef:
Google = Standard 1984 - Standard-Waterschei - Bellemans affaire...

Wat was dat gezegde nu weeral van die pot en die ketel.... ??? :?: :roll:
Voor je met je ogen begint te rollen: eerst goed lezen eh! Hier heeft geen enkele Standardman iets gezegd van die Anderlechtaffaire hoor. 't Was er eentje van KVM. ;)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 jan 2008, 16:31

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door kenzoo »

Dan zwijg ik ;)
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door pascal78 »

ale defour 6 weken out

is da nu karma?? :D
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door tomaz »

Neen, dat is voetbal en het risico van het vak.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten