Welke sport doen jullie?

Alles in verband met sport
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Welke sport doen jullie?

Bericht door rizzo> »

Heb in een ver verleden 'ns een artikel gelezen in Denummo over die sportverbonden en de verhalen over knokpartijen waren daar toch ook in aanwezig. 't Rare is dat dat in dat milieu alomtegenwoordig is. En Dr. Luc Beaucourt al die jaren maar vechten tegen de weekendongevallen op de weg... Hij had zicht beter gefocused op het voetbalveld 8)
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Welke sport doen jullie?

Bericht door Sunreezer »

hier bij ons is da MTSA, en als ge graag kapotte schenen etc wilt moet ge daar zeker gaan in spelen.
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Welke sport doen jullie?

Bericht door back to the 90's »

StevenR_73 schreef:genen ambras in het avvv?? :)
elk verbond hier is hopeloos dak ni weet waar terug te beginnen
ja ma hier ist vlaams brabant hé,ni da gespuis van den antwerp :mrgreen:

In de ABSSA heb ik al e paar stoten gezien zenne.
-De scheidsrechter die zo zat als e varke op da veld komt.
-Een volledige ploeg (italianen) die rond de scheidsrechter ging staan,en de moeder van 1 van die manne was daar op aant meppe.
Wijle hebbe toen de fikke moeten bellen,zijn daar toegekomen met 3 combi's.
-Eerste wedstrijd vant seizoen al direkt prijs,direkt vuisten mogen boven halen.
-Jaren geleden was er ne kameraad een wedstrijd komen filmen,op e moment ziet ge de 2 ploegen in de middecirkel staan.
kletsten dat geene naam heeft.

En dan stonden ze er stom van da wij in 1 keer gezegd hebben da we weg zijn uit dienen bond :roll:
Nothing is what is seems to be
Elite Club Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:54

Re: Welke sport doen jullie?

Bericht door bonny »

In een ver verleden nog een voormatch gespeeld op den Antweirp met de jonge rode duivels (miniemen) moet dat geweest zijn :) Tenue was zelfs oranje: ik denk als je voetbalbond even in het woordenboek opzoekt, het woord amateurisme wel terug te vinden is) Niet iets om de dag van vandaag nog trots op te zijn als we ze bezig zien. :P

Bij het beginnen uitgaan was het over & out en tegenwoordig geraak ik met mijn conditie juist van de dansvloer naar de toog & terug, gelukkig moet dat niet meer zijn :)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Welke sport doen jullie?

Bericht door Lestat »

20 jaar competitietennis gespeeld tot mijn knie t begaf, kruisbanden, meniscus en zelfs gebroken knieschijf :( dus geen sport meer voor mij :(
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: Welke sport doen jullie?

Bericht door dj_neo »

Klassement, Lestat? Ik C15
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Welke sport doen jullie?

Bericht door Lestat »

dj_neo schreef:Klassement, Lestat? Ik C15
Ik was B+4/6 maar wat ik nu heb, geen idee, heb al 9 jaar geen competitie meer gespeeld, laatste keer dat ik eens gekeken heb was ik nog C+15/4, is zo'n 3 jaar geleden denk ik
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast