Olympische Spelen 2008

Alles in verband met sport
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Olympische Spelen 2008

Bericht door dj_neo »

Fuuuuck. Iemand naar die openingsceremonie aan het zien? Echt geflipt, zot, geschift. En Bert Ansiaux wil die spelen ook organiseren... Grappig!

Zo'n show heb ik nog nooit gezien. Respect voor China (op dat vlak toch)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik zit op mijn werk man :roll:
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jul 2008, 17:49

Bericht door mockmoon »

het is echt wel prachtig gedaan, nooit gezien klank en licht :eek:
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

'k was ook onder de indruk... zeker 't eerste kwartier

Dat neemt nog steeds mijn dubbel gevoel bij deze spelen niet weg. Gisteren nog een reportage gezien over Chinese kinderen (lees jonger dan 10) in turnopleidingen. Mensonwaardig, schokkend en voor mij eigenlijk 't zelfde als kinderarbeid.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ik heb dat opgepakt omdat ik niet kon kijken. Deze avond ga ik het wel eens bezien. Daarom dat ik ook zei: respect op dat vlak van show en disciplinering maar ik blijf er bang van. Dat lijkt mij ne slapende reus dat wakker aan het komen is.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Had daar ook een stukje van gezien... was echt wel mens onterend ja, maar ze blijven een raar volkje en willen in alles de beste zijn he.
Mooi voorbeeld was idd de openings ceremonie waar je 0,0% aan fouten vond. Ze worden er serieus gedrilled zene...

Als je zelf geen kinderen hebt, pak je dat allemaal wel veel relaxter op... maar in je achterhoofd plaats je je eigen kind toch altijd in die "oh zo kleine lieve chines'kes" hun plaats...
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Zo zie je maar dat mensen hun schoon principes opzij zetten voor roem en faam, sport en politiek zijn 2 aparte dingen maar sommige dingen zijn er toch wel over.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Prachtige openingceremonie! Geen enkele fout! Krijg dat maar voor elkaar om 2008 mensen figuren te laten maken en geen een persoontje die ook maar een keer verkeerd stond.

Bij de opkomst viel me eigenlijk op dat wij best wel veel atleten hebben kunnen sturen naar daar. Hopelijk halen we redlijk wat medailles. Ik gok op minimum een vijftal.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Juist een uurtje of 2 gekeken naar die turners. Die mannen hun armen. :-o

En Sanchez (diene goeie daler in de Tour) heeft goud behaald in de wegrit. Die spanjaarden :roll:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

dj_neo schreef:Juist een uurtje of 2 gekeken naar die turners. Die mannen hun armen. :-o
Ook gezien... ja man die hebben echt wel de juiste proporties.
Maar wat ze allemaal uithalen, hallow zene...

Lees net dat er al ene kapot gemaakt is op de olympische spelen... coach van een volleybal team ofzo.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Michael Phelps al van de eerste keer een Olympisch Record op zijn gemak.
Chinezen winnen alles in het turnen. :?
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

De Belgen zijn momenteel sterk bezig tegen een zwak China.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Blij dat de Belgen gewonnen hebben. Hopelijk mag Kompany blijven, dan Nieuw Zeeland afmaken en stunten tegen Italië (wat geen superploeg is).

En holy shit, iemand de 4x100m in het zwemmen gezien? 2 wereldrecords, en USA wint met Phelps. Ze lagen in de laatste reeks 2 meter achter, maar die Lezak maakt alles goed tegen die beer van Frankrijk Alain Bernard. Phelps volledig uit zijn dak gegaan, samen mee Georgeke Bush :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

dj_neo schreef:Michael Phelps al van de eerste keer een Olympisch Record op zijn gemak.
Reuze atleet alleen spijtig dat een Amerikaan is :D (graptje ééé)
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Zo vervelend: ik kan via Sporza.be geen beelden bekijken, want door ergens iets dat te maken heeft met auteursrechten, kunnen deze niet buiten België getoond worden... :x
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast