Olympische Spelen 2008

Alles in verband met sport
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ben blij dat die arrogante vlasic (of zo iets) niet wint.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Zeer knappe prestatie. Mogen we terecht fier op zijn!
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Ze zijn ook eens blij met een medaille ! :P ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ja, het is belachelijk, ginod. We weten het. Zelfs Rogge zat bezig op de radio dat we in London voor 10 gouden medailles moeten gaan.

De hollanders hebben misschien 20+ medailles. En belgen zijn hier blij met 1 goud, 1 zilver. Joepi, rotland :x
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

dj_neo schreef:Ja, het is belachelijk, ginod. We weten het. Zelfs Rogge zat bezig op de radio dat we in London voor 10 gouden medailles moeten gaan.

De hollanders hebben misschien 20+ medailles. En belgen zijn hier blij met 1 goud, 1 zilver. Joepi, rotland :x

is dat nu een reden om België een rotland te noemen ?!

ja het resultaat valt mager uit, so wat ?! ik heb daar allesinds geen last van

wat hebben de forumleden hier al bereikt in hun leven ?!

de beste stuurlui staan aan wal zegt men wel eens .......
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Bericht door Technolab »

er zijn inderdaad wel belangrijker dingen in 't leven dan dat België Olympische medailles haalt...
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Het zegt anders wel veel over de spirit en mentaliteit van een land.
Wij zijn de eeuwige underdog. De "net nieters" en we laten nog uitschijnen dat we het niet erg vinden ook. Geen chauvinisme, geen winnaarsmentaliteit, geen nationale trots, geen......
Aan de sport alleen al zie je dat het hier niet goed (meer) zit.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik zit er nochtans mee in dat we daar op die spelen bijna niets bereikt hebben, als je ziet hoe andere landen daar keer op keer op het hoogste schavotje staan.

Dat ze om te beginnen eens een voorbeeld nemen aan Nederland.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Heb je al eens gezien hoe bvb de Nederlanders als 1 blok achter hun nationale voetbalploeg kunnen staan ? Dat is hier ongezien. En ge moet daarvoor geen voetbal of sport fan zijn, gewoon eenbeetje chauvinisme is al genoeg. Het enige dat je hier hoort is sarcasme: tzal toch wel ni goe zijn. En een medaille wordt dan op den duur een toevalstreffer. Geen geloof in eigen kunnen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Nederland is dan ook één natie. Hier in België zitten we al jaren in een negatieve spiraal van versnippering en separatisme. Zolang er op dit gebied geen verandering komt zal het negatief blijven uitstralen naar oa de sport.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Het probleem is hier vooral het negativisme bij de Belgen. Eerst hebben we wat hoop en als het wat tegenvalt dan laten we die sporters als een blok vallen. Het kan beter maar we hebben resultaten behaald. En de jeugd heeft al goede dingen laten zien, alleen jammer dat het iets te vaak net niet was. Als nu het beleid wat mee wil in dit land dan kunnen er na verloop van tijd meer medailles behaalt worden. We moeten dan ook geduld hebben, wat een medaille dat behaal je niet van vandaag op morgen.
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

allemaal juist wat hier wordt gezegd, maar de sporters mogen de lat voor zichzelf ook al eens wat hoger leggen. Dat is ook kritiek die Rogge zeer terecht aangehaald heeft.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Administrator schreef:Nederland is dan ook één natie. Hier in België zitten we al jaren in een negatieve spiraal van versnippering en separatisme. Zolang er op dit gebied geen verandering komt zal het negatief blijven uitstralen naar oa de sport.
Beter had ik het ni kunnen zeggen ;)

@ Sven Larsson: te vaak net niet, daar zit het hem natuurlijk altijd op een olympisch toernooi. Je traint om het net wel te halen want iedereen is daar in principe even goed.

@ Varth: de lat hoger leggen als je als land geen zelfvertrouwen hebt of geloof in eigen kunnen......

Soit, in 2012 beter hé. Sven Nijs gaat zich daartegen toeleggen op die medaille in het MTB. Ik zal verschieten als hij het niet haalt.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

elkewelke schreef:
dj_neo schreef:Ja, het is belachelijk, ginod. We weten het. Zelfs Rogge zat bezig op de radio dat we in London voor 10 gouden medailles moeten gaan.

De hollanders hebben misschien 20+ medailles. En belgen zijn hier blij met 1 goud, 1 zilver. Joepi, rotland :x

is dat nu een reden om België een rotland te noemen ?!

ja het resultaat valt mager uit, so wat ?! ik heb daar allesinds geen last van

wat hebben de forumleden hier al bereikt in hun leven ?!

de beste stuurlui staan aan wal zegt men wel eens .......
Ik heb niets tegen onze atleten, maar tegen de pers en de politici als Leterme ("Ik heb geweend" for christ sake!!) die oooh zo blij zijn met 2 medailles. Ik vind dat zielig, we moeten alles behalve blij zijn met 2 medailles. In Athene hadden we er 3, nu 2, in Sidney & Atlana ook maar 2-3? Een mooie vooruitgang op 12 jaar. :roll: Ik vergelijk gewoon met de Hollanders. Als die 20+ medailles kunnen halen, waarom wij dan 2? Dusja, ik noem België een rotland cause it is op sportief vlak ;)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

@ Stanne : Wat ik vooral bedoel met die net niet is dat we een aantal keren vierde zijn geworden en zelfs een keer vijfde. Met een tikkeltje meer wilskracht, geluk en dergelijke hadden we voor hetzelfde geld 6 medailles. En dat scheelt toch een pak. Blijf er wel bij dat er heel wat atleten mij teleurgesteld hebben. Van sommige had ik een vele betere prestatie verwacht.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten