Voetbalseizoen 2008-2009

Alles in verband met sport
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door tomaz »

Voor Tubize smaakt de anderlecht goal in de extra tijd trouwens dubbel zo zuur want ze hebben gisteren gewonnen van GBA. Met winst tegen anderlecht erbij zouden die nog barrages hebben kunnen spelen dacht ik?
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door pascal78 »

der is maar een belangrijke match ni meer voor mij

en die spelen we op den heizel

geel en rood komt er aan Afbeelding
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

Als ik zie hoe genk speelde tegen anderlecht zaterdag zal het een wandeling in het park worden voor Malinwa want genk stelt echt niks voor.
Mechelen verdient het ook.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door pascal78 »

tja das waar..
maar in hoeverre waren die van genk gemotiveerd => Vaesen haat Standard weet je wel

+ in een cupmatch, andere normen en waarden..

maar tnx we verdienen het idd
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

Ja ok maar in de beker kan een ploeg als mechelen ok altijd iets meer eh.
Kijk maar naar toen ze anderlecht eruit gespeeld hebt.
En ze zeggen dat het publiek altijd de 12de man op het veld is maar in het geval van Standard en Mechelen is dat al meer een 12de en een 13de man.
Dus het zal wel goe komen.
Ik wil in ieder geval dat mechelen wint.Al is het alleen al voor de stuiptrekkingen op de vaesen zijn gezicht alle kanten uit te zien gaan :D
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door pascal78 »

Disco Stu schreef:.Al is het alleen al voor de stuiptrekkingen op de vaesen zijn gezicht alle kanten uit te zien gaan :D
strijk :D

Disco Stu schreef:En ze zeggen dat het publiek altijd de 12de man op het veld is maar in het geval van Standard en Mechelen is dat al meer een 12de en een 13de man.
Dus het zal wel goe komen.
da kan wel is een nadeel zijn op den heizel => slechte sfeer vinnik persoonlijk, tis veel te groot => als de vakken H,I,J op KV beginnen zingen klinkt da zo luid da de rest van de tribunes meedoen, en ik weet niet of da da op den heizel ook ga lukken
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door ThaMan »

ken niks van voetbal... standard wint :pirat: !
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

ThaMan schreef: standard wint :pirat: !
Kzie het da ge er niks van kent ;)
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door back to the 90's »

kheb int begin gezegd alst op testmatchen uitdraaid dan wint standard,en daar blijf ik bij.
al hoop ik natuurlijk het omgekeerde ;)
Nothing is what is seems to be
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door djaxxie »

back to the 90's schreef:kheb int begin gezegd alst op testmatchen uitdraaid dan wint standard,en daar blijf ik bij.
al hoop ik natuurlijk het omgekeerde ;)
En ik hoop het omgekeerde van u :albino:

Brusselse nekken verdomme
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

djaxxie schreef:
back to the 90's schreef:kheb int begin gezegd alst op testmatchen uitdraaid dan wint standard,en daar blijf ik bij.
al hoop ik natuurlijk het omgekeerde ;)


Brusselse nekken verdomme
Hebben ze ook alle recht toe eh.
Al is het de laatste jaren iets minder maar het blijft nog altijd de ploeg met het grootste palmares eh.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door back to the 90's »

djaxxie schreef:Brusselse nekken verdomme
da heb ik nu nooit begrepen hé.
percies da ander ploege geene nek opzetten.
bij standard zitte ook zo een manne zenne,en bij brugge van tzelfde....

van mij mag standard kampioen spelen,waren regelmatiger dan anderlecht.
zou het spijtig vinden,ma zou ze ni beginne uitmaken daarvoor...

ach ja,das de 1ne voetbalsupporter tegenover den andere zekers....
Nothing is what is seems to be
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

Da wou ik ook al zeggen ja.
Steven Defour is een van de grootste dikke nekken uit de competitie.
Achja het feit dat ze altijd afgestempeld worden als dikke nekken is volgens mij gewoon een vorm van jaloezie.
Het bestuur van Standard is ook gene zuivere koffie maar je hoort mij toch ook ni zeggen da het maffiamannen zijn.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door tomaz »

Disco Stu schreef:Het bestuur van Standard is ook gene zuivere koffie maar je hoort mij toch ook ni zeggen da het maffiamannen zijn.
En de Van Den Stock's zijn heiligen zeker? :lol:
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door tomaz »

ahja, nog een tip voor diegenen die de match niet kunnen zien. Wie telenet digital tv heeft kan een gratis proefabonnement vragen voor BeTV (maand geldig). Ze waren vandaag zelfs actief op de klantendienst en binnen de tien minuten had ik BeTV. Wel op tijd weer afzeggen of 't is voor een jaar verlengd.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten