Voetbalseizoen 2008-2009

Alles in verband met sport
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

tomaz schreef:
Disco Stu schreef:Het bestuur van Standard is ook gene zuivere koffie maar je hoort mij toch ook ni zeggen da het maffiamannen zijn.
En de Van Den Stock's zijn heiligen zeker? :lol:
Da is net wa ik bedoel.
Die worden zo al jaren bestempelt en het is al een gewoonte geworden ondertussen.
Maar als er over standard zoiets gezegd wordt krijg je meteen furieuze reacties.
En ik bedoel niet jou eh tomaz ;)
Net hetzelfde met de scheidsrechters.
Sinds het omkoopschandaal van anderlecht in de jaren 80 heeft anderlecht altijd de scheidrechter mee als ze winnen.
Maar als er gezegd wordt dat standard nog meedoet dankzij Gumieny vorige week krijg je ook meteen van die reacties.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

tomaz schreef:ahja, nog een tip voor diegenen die de match niet kunnen zien. Wie telenet digital tv heeft kan een gratis proefabonnement vragen voor BeTV (maand geldig). Ze waren vandaag zelfs actief op de klantendienst en binnen de tien minuten had ik BeTV. Wel op tijd weer afzeggen of 't is voor een jaar verlengd.
Gvd waarom heb ik weer Belgacom TV.
Nergens goed voor diene stomme Belgacom.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Stanne »

Disco Stu schreef: Steven Defour is een van de grootste dikke nekken uit de competitie.
Diene geeft zijn intervieuws altijd in bloot bovenlijf :roll:
Mij kan hij toch ni verleiden :mrgreen:

Ik las dat Boussoufa geinteresseerd is in Marseille. En de interesse was wederzijds. Boussoufa zegt letterlijk: "ik wil wel naar een grote ploeg als Marseille". Anderlecht is ni groot genoeg misschien ? Ze kunnen volgend jaar CL spelen en dan zegt die nu dat hij naar een "grotere" ploeg wil. Is die dan nog gemotiveerd om de titel te halen ? Die stond nog ni eens in de ploeg moest ik trainer zijn.
Hij bedoelde wss: "ik wil wel meer gaan verdienen" :mrgreen:

Van mij mogen de beste winnen....zoals altijd.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door back to the 90's »

tomaz schreef:ahja, nog een tip voor diegenen die de match niet kunnen zien. Wie telenet digital tv heeft kan een gratis proefabonnement vragen voor BeTV (maand geldig). Ze waren vandaag zelfs actief op de klantendienst en binnen de tien minuten had ik BeTV. Wel op tijd weer afzeggen of 't is voor een jaar verlengd.
Just,mijn neef heeft da ook gedaan.
ikke nu weg naar daar si,have fun boys & girls ;)
Nothing is what is seems to be
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

Stanne schreef:
Disco Stu schreef: Steven Defour is een van de grootste dikke nekken uit de competitie.
Ik las dat Boussoufa geinteresseerd is in Marseille. En de interesse was wederzijds. Boussoufa zegt letterlijk: "ik wil wel naar een grote ploeg als Marseille". Anderlecht is ni groot genoeg misschien ? Ze kunnen volgend jaar CL spelen en dan zegt die nu dat hij naar een "grotere" ploeg wil. Is die dan nog gemotiveerd om de titel te halen ? Die stond nog ni eens in de ploeg moest ik trainer zijn.
Hij bedoelde wss: "ik wil wel meer gaan verdienen" :mrgreen:

quote]

Marseille is toch een ploeg die iets groter is als Anderlecht hoor.
En ik denk ook niet dat Boussoufa Marseille ziet als DE grote ploeg waar hij zijn carriere gaat maken maar meer als een overgang naar een "echte topclub."
En Boussoufa verdient bij Anderlecht 1,5 miljoen per jaar dacht ik.
Volgens mij is er geen enkele speler in belgie die zoveel verdient dus daar hoeft ie het ook niet echt voor te doen en Boussoufa kijkt volgens mij ook (nog) ni echt naar het geld maar naar de ploeg waar hij zich nog meer kan ontwikkelen en zo verder omhoog gaan.
Kijk maar naar Tom De Mul.Die is ook meteen naar een grote ploeg vertrokken met resultaat dat ie continu op de bank zat.
Als je niet speelt kom je ni in beeld en zo kom je nooit verder.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Stanne »

Pfff al die verhaaltjes....hoeveel Belgische toppers zijn er in het buitenland doorgebroken ? Je kan ze op 1 hand tellen.
Ze staan allemaal te springen om naar een buitenlandse topclub te gaan maar sportief brengt het meestal ni veel op.
Let op, Boussoufa word 25 jaar. Alst echt nen topper is had hij al niet meer in België gespeeld. Mijn mening natuurlijk hé ;)
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

Natuurlijk dat bedoel ik net.
Vroeger trokken ze meteen naar grote clubs.
Daarom dat ze het nu net zo voorzichtig doen.Defour had 2 seizoen geleden ook naar Ajax kunnen gaan en vorig seizoen naar Engeland maar heeft ook gekozen om bij standard te blijven.
Hetzelfde geld voor Dembele,die heeft ze ook voor uit te kiezen maar die blijft ook nog een jaar in AZ.
En Boussoufa wordt inderdaad 25 maar ik denk dat ie ook maar maximum 2 seizoen bij bv Marseille zal blijven.
Maar dan nog,ook al ben ik anderlecht supporter Boussoufa zal denk ik toch niet zover geraken als bv Dembele of Fellaini.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door cherryman »

toch nog een internet stream gevonden gelukkige want om dieje be tv voor enkel die 3 uur te gaan abboneren is mij er toch een beetje over... :)
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

bedoel je video stream of sporza radio ?
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door cherryman »

Disco Stu schreef:bedoel je video stream of sporza radio ?
Video stream, maar ik vermoed dat je daar nu wel niets meer mee bent :mrgreen:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door [terror]Neophyte »

zondag zal ik wel een link posten waar de wedstrijd live te zien is ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door back to the 90's »

allee standard word kampioen,da was gisteren duidelijk
heb mij serieus geërgerd gisteren,was alles behalve aantrekkelijk...
Anderlecht zo traag als iets,combinatie van mijn voeten.
Standard was juist omgekeerd,lekker agressief.
maar die cinema opt einde,zolang blijve ligge voor niks.
dat ge tijd wint ok,maar ni op zo een manier hé...

ach ja,standard zou toch de verdiende kampioen zijn.
Nothing is what is seems to be
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

Allé het is dan toch eindelijk officieel bevestigd.
Eric Gerets gaat naar Al Hilal.
Vind het persoonlijk toch wel een deuk in zijne credibility.
Eerst zeggen dat hij niet standard of de nationale ploeg wil trainen omdat ie nog omhoog wil in zijn trainersloopbaan en dan uiteindelijk voor de centen naar de woestijn vertrekken.
Want ok hij zal wel schandalig veel geld verdienen tussen de kamelen maar op sportief vlak is het volgens mij toch een stap achteruit.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door tomaz »

back to the 90's schreef:maar die cinema opt einde,zolang blijve ligge voor niks.
dat ge tijd wint ok,maar ni op zo een manier hé...
Tja, 't is niet mooi maar geef mij een ploeg die niet hetzelfde zou doen in die situatie. Verbist heeft dan ook 6 ipv 4 minuten laten overspelen. Mooi gecompenseerd dus.
Waar ik mij meer aan ergerde was 't feit dat gasten als wasyl en van damme continu vuil en onsportief spel mogen hanteren zonder ook maar een keer een kaart te krijgen. Terwijl Mikulic de kaarten bij standard wel vielen, meestal terecht trouwens, maar je moet ze dan wel langs beide kanten geven.
Wasyl zijn charge op Onyewu is gewoon onbestraft gebleven, dat moest direct rood zijn. Er zijn in de competitie al meerdere keren spelers geschorst een hele tijd na de wedstrijd, na het bekijken van de beelden. Wel dat zou hier zeker op zijn plaats zijn. En dan hoor ik u al komen "en mbokani tegen gent dan??". Die had inderdaad ook rood moeten krijgen en kreeg zelfs geen geel, maar die fout is wel gezien en gefloten door de scheidsrechter. Daar kunnen ze geen andere sanctie meer voor geven. Dat van wasyl is gewoon onopgemerkt voorbijgegaan. Alleen de herhalingen lieten duidelijk zien dat hij regelrecht in de aanval ging. Het continue opjutten door vandamme (met racistische praat erbovenop) is ook ongestraft gebleven.
Ik denkdat de commentaren vandaag in de kranten boekdelen spreken. VOnd het grappig dat De Sutter (helemaal niet gezien in de match) achteraf zei dat zij het beter spel hadden, terwijl zijn eigen voorzitter volmondig toegaf dat Standard de betere was. 't Is maar hoe je het bekijkt zeker?
Je zal mij nog niet "Standard Champion" horen roepen (in tegenstelling tot de zéér voorbarige pseudo tifo van de rsca-kop gisteren... jullie zijn nog geen 30 keer kampioen hé mannekes), maar we hebben toch weer een goeie stap gezet. Nu zondag afmaken !
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door back to the 90's »

Ik heb geen probleem met tijd winnen hé,maar de manier waarop.
Om u e voorbeeld te geven : decamargo in duel met deschacht,hij krijgt een hand tegen zijn borstkas
en gaat kermen op de grond percies of em ne slag tege zijnen bek gekregen heeft....
en da heb ik ni alleen bij standard hé,ma iedere speler dat da doet... ja ook die van anderlecht ;)

Da vuil spelen vond ik nog meevallen standard had het ook moeten doen hé.
Wat die kaarten betreft van mikulic,1 was rechtvaardig (kweet nu wel nimeer de welke) maar moet zeker en vast ni van het veld.

Da rascistisch gedoe da is 1 kant vant verhaal hé,ik ga ni beweren dat em het ni gedaan heeft.
Ma van de andere kant,wie zegt dat em het wel gedaan heeft of wie zegt da onyewu ook zo geen spelleke gespeeld heeft.
Daar kunnen wij moeilijk over oordelen hé.

Bij De Sutter zijne commentaar heb ik toch ook serieus mijn ogen open getrokken,ik weet ni waar hij da haalt ma het beter spel :scratch:
Volgens mij heeft die da gedroomd,want zoals ge zegt tomaz,helemaal niet gezien....

ik blijf erbij,standard word kampioen en het zou niet gestolen zijn.

En djaxxie,om nog is terug te komen op da dikke nekken gedoe...
vandaag Mbokani zijne commentaar ni gelezen op teletekst ofzo?
Als da geen dikke nekke gedoe is dan weet ek het ook ni zenne ;) :D
Nothing is what is seems to be
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast