Euro 2008

Alles in verband met sport
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Red Army schreef:
Enterprise schreef:
M.U.C. schreef: t moet daar toch saai zijn hé, zo alle 2 weken moederziel alleen met zolex op den i te zitten :mrgreen:
how how, we hebben nog maten ze........de die dat het begrepen hebben :twisted:
Ze zijn met 4 ze kunnen kaarten :twisted:
die kaarten ni, die babbelen overd e nieuwste releases want voetbal valt ni te zien daar :twisted:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Nederland op achterstand :mrgreen:

En ze laten hun weer van hun meest sportieve kant zien, 3 keer geel voor NL, zegt genoeg

Go Russia !!!
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

quincy schreef:Nederland op achterstand :mrgreen:

En ze laten hun weer van hun meest sportieve kant zien, 3 keer geel voor NL, zegt genoeg

Go Russia !!!
Ben blij dat ze nog gelijk gemaakt hebben ook al is het onverdient! zie liever NL doorgaan ze. Benieuwd wat de verlengingen ons zullen brengen!
Afbeelding
Afbeelding
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Bericht door Wanni »

Nie veel goeds in de verlengingen , Russia verdient door ;)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Hmm, Russia verdient gewonnen. Meeste kansen gecreëerd, vanaf het begin getoond dat ze 100% ervoor gingen!
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

het is verdiend gasten ;). Nederland speelde zijn zwakste match en Rusland had 120 minuten lang techniek en fysiek genoeg in huis. Hun afwerking was wel ondermaats. Nederland heeft ook een aantal goede kansen gehad. Maar waar ze die in de vorige wedstrijden afmaakten, deden ze dat nu niet. Maar als je de hele wedstrijd bekijkt, is er maar een ploeg die verdiende van te winnen
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

de russe verdiend door :D
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Guus flikt het weer...

Maar het is verdient, hoe pijnlijk dat ook is om toe te geven. Ik gunde het Van Basten van harte, gelukkig heeft hij ons 2/3 hele mooie wedstrijden gegeven met alles erop en eraan !
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

varth schreef:het is verdiend gasten ;).
gecreëerd had ik dan toch juist hé :mrgreen:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Arshavin :-o
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

wat een match :cheers:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Arshavin & Pavluchenko spelen volgend jaar wel bij Chelsea. :)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Bericht door Disco Stu »

Ik vindt het wel mooi
Er waren maar 2 ploegen die net deden of het al in the pocket zat.
En nu liggen ze der alletwee uit.
En dan hebben de hollanders nog veel geluk gehad da de russen veel kansen missen.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Disco Stu man, hij hebt serieus probleem met dt-fouten,ze. Iedere dag lees ik er van u. :mrgreen:

Nu ja, vanavond kan ik niet kijken naar Spanje - Italië maar ik gok toch wel op Italië. Spanje zijn allemaal kleine mannekes en ik denk in de duels dat die Italianen toch een stapke voor zullen hebben.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Schitterend voetbal van die Russen... Tegen Zweden was 't ook al van dat: snel uitgespeelde kansen, alles over de grond in een tijd.
Ze missen wel veel mogelijkheden ja, maar creëren er toch ook veel. Toonden pijnlijk aan waar het probleem van de Nederlanders zat, een gammele verdediging (voor een keeper in vorm dat wel, maar hij maakte hier toch ook wel een blunder door aan de verkeerde paal te staan bij een goal). Maar Heijtinga, tjonge... :roll:
En de Kezen maar proberen door het midden, waar geen doorkomen aan was. Waar was hun spelinzicht plots? Overwinning van de Russen was dus best verdiend, temeer omdat 't haast de enige ploeg was die in verlengingen nog naar voren trok. Ze waren ondanks een dag minder rust fysiek nog paraat (maar hun competitie is nu pas halverwege, zeker?). 'k Heb hier dus met een goedkope fles vodka lekker zitten genieten! :twisted:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast