Tennis

Alles in verband met sport
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Goeie beslissing van haar. Ze is binnen, heeft alles gewonnen (buiten Wimbledon). En u iedere keer terug opladen lijkt mij verdomd moeilijk. Het is een harde wereld denk ik. Veel harder als voetbal.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Bericht door Disco Stu »

Haha
Ni te filmen !
Dit bevestigd alleen maar waarom ik da wijf nooit gemoeten heb.
Van de moment dat het een beetje tegenzit geeft ze er de brui aan.
Is dat dan een van de beste sportatletes ter wereld ???
Ze verdienen sloten met geld en krijgen heel de wereld te zien.Is dat geen motivatie genoeg ??
Ik kan goed begrijpen dat het een harde wereld is en dat ze wil stoppen kan ik misschien ook nog begrijpen maar dan verdient ze in de verste verte niet het respect en lof dat ze krijgt.
Wat moeten die mannen dan wel niet zeggen die telkens tevergeefs tegen mannen zoals Federe,Nadal of Djokovic de baan opstappen.Waar moeten die hun motivatie dan halen?

Ochja tis altijd al een speciaal madam geweest en dat bevestigd ze nu weer.

P.S. Volgens mij is ze zwanger ofzo.Ofwel gaat er een van dees een dopingzaak rond haar opduiken :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ik denk dat ge wel wat onderschat hoor.

Iedere dag trainen, nooit thuis, geen deftig privé leven, er bestaat maar 1 ding en dat is tennis al 26 jaar. Ik kan dat wel begrijpen.

For the record: ik heb ze ook nooit gemogen. Same with Clijsters.

Nu ligt onze Belgische hoop op Darcis & Malisse. :roll:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Bericht door Disco Stu »

Ik onderschat het niet.

But that's part of the job!
Da weet ge als ge er aan begint.
Net hetzelfde als een bekende tv ster die klaagt dat ze lastig gevallen wordt door de papparazi
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

enorm belachelijk van haar vind ik, tzit even tegen en ze geeft op... :roll:

en laat je fans (not me) maar in de steek :roll:
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

is toch altijd hetzelfde met de die.
als ze verliest dan scheelt er altijd iets,ik heb die nog nooit horen toegeven dat de tegenstander gewoon beter was.
ben der echt geene fan van,ma ze is wel goed.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Tja, op een dag heb je andere interesses he...
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

Wat een reacties hier zeg! Als Clijsters stopt was het allemaal lof maar Henin mag niet stoppen of ze is het niet waard. Terwijl zij toch wel een pak meer bereikt heeft dan Kim. De fans in de steek laten? Moet ze dan blijven tennissen tot ze 70 jaar is? Ik kan er goed inkomen dat zo iemand wil stoppen. De constante aanwezigheid van de pers en van het ene vliegtuig in het andere stappen en enkel maar met tennis bezig zijn en dat 10 jaar aan een stuk, je zou voor minder mentaal moe worden. Als je er geen fan van bent ok dan, maar je moet iemands afscheid niet gebruiken om nog een keer uw gal te spuien. Dat is hier precies hln.be waar het een sport geworden is om kritiek te geven en mensen door het slijk te halen.
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

A-TOM-X schreef:Wat een reacties hier zeg! Als Clijsters stopt was het allemaal lof maar Henin mag niet stoppen of ze is het niet waard. Terwijl zij toch wel een pak meer bereikt heeft dan Kim. De fans in de steek laten? Moet ze dan blijven tennissen tot ze 70 jaar is? Ik kan er goed inkomen dat zo iemand wil stoppen. De constante aanwezigheid van de pers en van het ene vliegtuig in het andere stappen en enkel maar met tennis bezig zijn en dat 10 jaar aan een stuk, je zou voor minder mentaal moe worden. Als je er geen fan van bent ok dan, maar je moet iemands afscheid niet gebruiken om nog een keer uw gal te spuien. Dat is hier precies hln.be waar het een sport geworden is om kritiek te geven en mensen door het slijk te halen.
Dat vind ik er ook van!!! Het is haar beslissing en niemand heeft het recht om daar over te oordelen! Henin is een van de beste tennister op de tour.
En het is veel zwaarder de tour nu dan 20 jaar terug! Kijk maar naar de tennis in de tijd met Graf en Navratilova. Toen was het zeker niet zo powertennis en veel minder tornooien in een jaar. Dus kan ik wel begrijpen dat je na 10 jaar tennis het zwaar krijgt en ermee stopt. En ik zou ook liever als nummer 1 stoppen als nummer 250 ;)
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

De Mot schreef:
A-TOM-X schreef:Wat een reacties hier zeg! Als Clijsters stopt was het allemaal lof maar Henin mag niet stoppen of ze is het niet waard. Terwijl zij toch wel een pak meer bereikt heeft dan Kim. De fans in de steek laten? Moet ze dan blijven tennissen tot ze 70 jaar is? Ik kan er goed inkomen dat zo iemand wil stoppen. De constante aanwezigheid van de pers en van het ene vliegtuig in het andere stappen en enkel maar met tennis bezig zijn en dat 10 jaar aan een stuk, je zou voor minder mentaal moe worden. Als je er geen fan van bent ok dan, maar je moet iemands afscheid niet gebruiken om nog een keer uw gal te spuien. Dat is hier precies hln.be waar het een sport geworden is om kritiek te geven en mensen door het slijk te halen.
Dat vind ik er ook van!!! Het is haar beslissing en niemand heeft het recht om daar over te oordelen! Henin is een van de beste tennister op de tour.
En het is veel zwaarder de tour nu dan 20 jaar terug! Kijk maar naar de tennis in de tijd met Graf en Navratilova. Toen was het zeker niet zo powertennis en veel minder tornooien in een jaar. Dus kan ik wel begrijpen dat je na 10 jaar tennis het zwaar krijgt en ermee stopt. En ik zou ook liever als nummer 1 stoppen als nummer 250 ;)
Klopt.
En ik vond het just een karaktervrouw. Puur voor de sport aprecieer ik haar. Na al die miserie en tegenslagen in haar leven en dan uzelf nog super motiveren om er altijd te staan als nummer 1. Op een keer houd het op natuurlijk.
En da geld....das ook ni zomaar in haar schoot gesmeten hé. Zonder iets te doen hebde niks. Zo simpel is da.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

We moesten blij zijn met Henin ipv triest dat ze stopt. Wat een vertegenwoordigster van ons land in de sportwereld. Chapeau voor wat ze bereikt heeft. En ja, het feit dat ze "binnen is" zal er wel voor iets tussenzitten, maar ze heeft er hard voor gewerkt ook! Topsport betaalt !
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Als ge Henin haar levensloop beetje kent weet ge dat die het alles behalve makkelijk heeft gehad om aan de top te geraken. Dat ze nu in schoonheid wil stoppen en nog iets van haar leven maken is haar eigen keuze.

Liever dat dan 4 comebacks te plannen zoals Monica Seles om dan uiteindelijk toch als een grijze muis de court te moeten verlaten.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Geef A-TOM-X ook gelijk. Clijsters werd constant bejubeld maar qua presties moet ze serieus onderdoen voor Henin. Niet dat ik Clijsters slecht vind he. Henin komt in de gallerij der groten en heb ooit een sportcommentator dit horen zeggen : 'Nu nog niet, maar ooit op een dag zullen wij pas beseffen wat voor grootse prestaties Henin heeft neergezet. Ben niet direct een fan van het mens Henin maar als sportvrouw heeft ze toch wat neergezet hoor :cyclopsani:
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Oef, toch nog normale mensen hier, als ik die eerste reacties las..

Ze neemt een goede beslissing, op het mooiste moment van haar carrière als nr 1 in de wereld stoppen.. Hoe kun je nu mooier afsluiten ? Ze heeft al genoeg doelen bereikt. En ze heeft het tenslotte wel langer volgehouden dan Clijsters!

Vind het beter nu, ze kiest niet voor het geld, want dan zou ze nog enkele jaren doordoen tot ze ergens op nr 60 hangt terug... Zo kan ze nog miljoenen verdienen.. Maar is dat dan een mooi afscheid ?

R E S P E C T voor wat ze gedaan heeft voor ons kleine belgenlandje.
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten