Voetbal

Alles in verband met sport
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Belachelijk, echt belachelijk. Dat stadion gezien? Geen zever, maar het stadion in Evergem in 1e provenciale lijkt er verdomd goed op.

Laten we ons maar lekker belachelijk maken in Europa... Nog meer!
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Capaciteit 5.522

Da ze da nog toelaten.. ze zouden ne regel moeten invoeren die verbiedt om in eerste te mogen spelen als ge geen capaciteit van 15.000 haalt ofzo..
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Administrator schreef:Alé Tubeke naar eerste klasse, wat een aanwinst...

idd,


en wij .... :thumbsdown:
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

StevenR_73 schreef:
Administrator schreef:Alé Tubeke naar eerste klasse, wat een aanwinst...

idd,


en wij .... :thumbsdown:
Dan hadden de andere ploegen maar wat beter moeten spelen zeker? :mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Bass schreef:Capaciteit 5.522

Da ze da nog toelaten.. ze zouden ne regel moeten invoeren die verbiedt om in eerste te mogen spelen als ge geen capaciteit van 15.000 haalt ofzo..
ik zie het nut niet in van die 15000 als er nooit zoveel mensen komen kijken? Er zijn zoveel eersteklassers met een max. van onder de 10000...
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Ik als Ollander, vond het vroegahhh altijd wel apart om in de Bosuil te komen, voor Antwerp... was gewoon een gedeelte afgesloten wegens instortingsgevaar... WTF :P
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

cherryman schreef:
Bass schreef:Capaciteit 5.522

Da ze da nog toelaten.. ze zouden ne regel moeten invoeren die verbiedt om in eerste te mogen spelen als ge geen capaciteit van 15.000 haalt ofzo..
ik zie het nut niet in van die 15000 als er nooit zoveel mensen komen kijken? Er zijn zoveel eersteklassers met een max. van onder de 10000...
Zo erg ist met ons voetbal gesteld :?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Mensen hebben nog maar weinig affiniteit met voetbalclubs é, enkel in steden waar het voetbal op traditievlak echt ingeburgerd zit kan je nog volle stadions trekken.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Het wordt erger iedere jaar. Geef mij ma de MotoGP & F1.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

dj_neo schreef:Het wordt erger iedere jaar. Geef mij ma de MotoGP & F1.
Daar zit ook het grote geld natuurlijk :roll:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Da kunt ge toch ni gaan vergelijken?
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Natuurlijk niet, maar ik bedoel ook niet het geld. Bedoel alleen dat het (Belgisch) voetbal m'n strot uitkomt en dat ik echt geen zin meer heb om het nog te volgen. Mede omdat er veel 'leukere' sporten zijn.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Voetbal is meer dan een leuke/niet-leuke sport é. Als iemand echt supporter is van een club, en van dat oogpunt de hele competitie volgt, dan is voetbal zoveel meer.
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Bericht door Disco Stu »

dj_neo schreef:Het wordt erger iedere jaar. Geef mij ma de MotoGP & F1.
Was vroeger ook een F1 fanaat maar tegenwoordig vindt ik er niks meer aan met al die regeltjes.
In de tour moest armstrong toch ook ni de ganse tour met de zelfde fiets rijden nadat ie em een paar keer gewonnen had.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Hopelijkk an Tubeke iets aan de infrastructuur doen. Dit heb ik een speler horen zeggen in een intervieuw : "Leuk dat we op Antwerp winnen, hier is er volk bij ons zit er geen kat". Dus dat beloofd.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten