Wielrennen

Alles in verband met sport
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

I did not have sex with Monica Lewinski :lool:
I did not have any relationship with that woman :lool:
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

ThaMan schreef:maw... who carez ! er zijn zoveel ergere dingen in de wereld om u druk over te maken. Als Boonen graag is een lijntje snuift staat heel het land in rep en roer. Dan vind ik het geval van de baby die stikt in de creche 100x erger...
Amen!!
zo zie je maar hoe arm Belgie is. Hier zijn er ook een paar die serieus op dit thema vliegen... zijn wij dan vroeger allemaal engeltjes geweest? don´t think so. BV of niet keer eerst eens voor je eigen deur voor je andere hun proces maakt.
Fade to grey !
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

nee, maar wij zijn geen hypocrieten en doen ons niet voor als de ideale schoonzoon :twisted:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

After schreef:nee, maar wij doen ons niet voor als de ideale schoonzoon :twisted:
Van mij weten ze da :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Hij geeft dan toch zijn fout toe, maar wel eerst weer zitten zeggen dat hij geflikt is... Maar ik ga er mijn slaap ni voor laten
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Voor eigen deur vegen?
Dat had hij beter zelf gedaan ipv die stoere uitspraken van vorig jaar!
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Geflikt. Momenteel geloof ik geen fuckin reet meer van die rioolpers. Kheb Tom dat nergens horen zeggen, alleen dat hij het toegaf op de persconferentie. Dat flikken is zeker weer een roddel.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

tomaz schreef:
Stanne schreef:Was nog ene vergeten: die Franse voetballer die die karate trap uitdeelde in England (naam effe kwijt) en ik las ergens dat die nu tomaten of augurken teler geworden is ver weg van alle aandacht :mrgreen:
De fantastische Eric Cantona !
Die renteniert en treedt af en toe nog eens op in een reclame spotje.

Die beelden van die trap vergeet ik nooit. De blik op die "supporter" z'n gezicht toen Cantona in de tegenaanval ging :lol:
Er waren zelfs truitjes met in zijn nummer zeven op de rug een foto van die stamp! 8)
't Was wel een ongelooflijk goeie voetballer.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Dr. Poppers schreef:'t Was wel een ongelooflijk goeie voetballer.
Amen
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

M.U.C. schreef:
ThaMan schreef:maw... who carez ! er zijn zoveel ergere dingen in de wereld om u druk over te maken. Als Boonen graag is een lijntje snuift staat heel het land in rep en roer. Dan vind ik het geval van de baby die stikt in de creche 100x erger...
Da's echt waar... Vandaag in de krant, voorpagina-nieuws met 4 opeenvolgende pagina's over Boonen en 'n lijn Coke... Who cares... Alsof hij de enige is of zou zijn... Ik steek mijn hand ervoor in't vuur dat 9 van de 10 topsporters die zich buiten 't seizoen eens opstap gaat op zich wil amuseren haalt wel eens een lijn door de neus. Hij is nu gewoon gepakt, pech voor hem...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

weer ene gepakt met epo, nu is de tour pas echt begonnen :twisted:
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Who carez.
In de jaren 80 was dat hét begin van de grote vakantie: Tour de France. Met Hinault, Fignon, Lemont, Herrera, Delgado, .... alle echte grote coureurs. Alle dagen op het puntje van de stoel, vooral de bergritten. In de jaren 90 is het een beetje aan me voorbij gegaan. Alleen de namen bleven hangen: Riis, Pantani, Indurain,.....
Maar nu,....... tis gewoon één circus geworden en helemaal ongeloofwaardig. Ik volg het bijna ni.
En als je dan is iets ziet dan zie je bvb de gele trui drager net voor de finish op zijn snavel vallen omdat hij in iemand zijn wiel knalt. Man toch, da kan toch ni voor de leider van het peloton.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

Cavendish toch weer ferm indruk gemaakt in de sprint
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Stanne schreef:Who carez.
In de jaren 80 was dat hét begin van de grote vakantie: Tour de France. Met Hinault, Fignon, Lemont, Herrera, Delgado, .... alle echte grote coureurs. Alle dagen op het puntje van de stoel, vooral de bergritten. In de jaren 90 is het een beetje aan me voorbij gegaan. Alleen de namen bleven hangen: Riis, Pantani, Indurain,.....
Maar nu,....... tis gewoon één circus geworden en helemaal ongeloofwaardig. Ik volg het bijna ni.
En als je dan is iets ziet dan zie je bvb de gele trui drager net voor de finish op zijn snavel vallen omdat hij in iemand zijn wiel knalt. Man toch, da kan toch ni voor de leider van het peloton.
Zijt ge nu werkelijk zo naief dat ge denkt dat ze vroeger minder pakten?

Ze zouden het beter gewoon toelaten, dan zullen we zien wie de beste is
Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

djaxxie schreef:
Stanne schreef:Who carez.
In de jaren 80 was dat hét begin van de grote vakantie: Tour de France. Met Hinault, Fignon, Lemont, Herrera, Delgado, .... alle echte grote coureurs. Alle dagen op het puntje van de stoel, vooral de bergritten. In de jaren 90 is het een beetje aan me voorbij gegaan. Alleen de namen bleven hangen: Riis, Pantani, Indurain,.....
Maar nu,....... tis gewoon één circus geworden en helemaal ongeloofwaardig. Ik volg het bijna ni.
En als je dan is iets ziet dan zie je bvb de gele trui drager net voor de finish op zijn snavel vallen omdat hij in iemand zijn wiel knalt. Man toch, da kan toch ni voor de leider van het peloton.
Zijt ge nu werkelijk zo naief dat ge denkt dat ze vroeger minder pakten?

Ze zouden het beter gewoon toelaten, dan zullen we zien wie de beste is
Vroeger was ik nog klein en wist ik ni beter :D Maar toen waren helden nog echte helden (en ni alleen voor kleine mannen) en dacht ge ni aan de doping die ze gepakt konden hebben.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast