Wielrennen

Alles in verband met sport
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: Wielrennen

Bericht door varth »

het is heel dom van hem, maar wat doet het er ook toe. Het feit dat hij een voorbeeld is voor veel mensen... Ok, klopt, maar dan moet de jeugd aan niet veel mensen een voorbeeld meer nemen denk ik. Zoals emotionslover het zegt, politiekers, zakenlui, rechters, en tal van andere bekende mensen zitten aan het spul. De toiletbrillen van het Europees Parlement in Straatsburg puilen naar het schijnt uit (bij manier van spreken) van de coke. Misschien toch ook ff het moment in het achterhoofd houden waarop hij betrapt is. Het was een tijdje na Parijs Roubaix (de laatste grote koers van het voorjaar die hij kon winnen) en na een heel voorjaar waar ze dag in dag uit aan zijn kop zagen waarom hij nog geen koers gewonnen heeft. De druk moet overweldigend geweest zijn, en dan komt de ontlading. Lijkt me een heel gevaarlijk moment voor een sporter.

Rijdt hij goed, dan vinden we dat normaal. Maar van het moment dat het even niet lukt, dan kan hij al niet meer volgen en lijkt hij afgeschreven. Ik weet niet of ik hier jaar in jaar uit mee zou kunnen omgaan. Tom Boonen misschien ook niet. Pas op, het zal geen heilig paterke zijn dat heiliger is dan de paus. Maar dit wordt weer buiten proportie opgeblazen, en ik kreeg al walgingen over hoe hier door de journalisten weer opgesprongen werd als gieren op een kadaver. En meteen al de speculaties over verslaving, ontslag, stoppen met koersen enz... Men maakt graag helden in dit land, maar men maakt ze nog veel liever met de grond gelijk.

edit: en ik ben zelfs geen wielerfan
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Wielrennen

Bericht door pascal78 »

weet je wat ik zo dom vind

boonen heeft voorbeeldfunctie en al dien bla bla

en sterchele die zat en met veel te hoge snelheid op nen boom reed wordt vereerd


ligt het aan mij of is dit zwaar dubbele standaard

:?
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: Wielrennen

Bericht door pooley »

en ze willen niet zeggen wat de uitslag van het bloedonderzoek was ...
jaja
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Wielrennen

Bericht door pascal78 »

hmm die was zat en ..

moest het zijn

idd => geen tox-rapport vrijgeven zegt imo genoeg
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Wielrennen

Bericht door emotionslover »

juist eens nieuwsblad gelezen!

was kontent te lezen dat decock het opneemt voor boonen en dat hij geen publieke uitleg hoeft te doen! is niet meer dan normaal, moest het nu leterme geweest zijn..... ja.... (maar die snuift cayenne peper peis ik)

laat die gast gerust!!

iedereen zit zo op zijn kop te kakken en te doen!!

nu ja....

zien wel zekers?? :pig: :pig: :pig:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Wielrennen

Bericht door back to the 90's »

op teletekst staat da ze die controle gedaan hebben juist den dag na dat em is opstap gegaan.
nu spreken ze al over ne mol....

ze vinden het schandalig dat em zoiets gedaan heeft,ik vind het schandalig hoe ze die nu behandelen.
da is percies dat die iemand kapot gemaakt heeft.
den dag da koning albert een lijn door zijne neus pompt,gaat dan ook heel da land op zijne kop staan?
Nothing is what is seems to be
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast