Spam mail LDD

Alles in verband met nationale en internationale politiek
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Spam mail LDD

Bericht door lemant »

Zijn er nog mensen die deze morgen/nacht een mail gekregen hebben met de oproep te stemmen voor Luc Boxstaele en Ivan Sabbe van Lijst Dedecker?
Belachelijk, maar geen ramp ... ware het niet dat de mailadressen van de bestemmeling voor iedereen zichtbaar zijn. Met andere woorden, een 200-tal mensen (ik heb het nu enkel over de mailing van de letter "d") kunnen gewoon de lijst kopiëren en voor hun eigen doeleinden gebruiken.

Op deze manier proberen aan stemmen te geraken vind ik beneden alle peil en getuigt van geen enkel respect voor de privacy. Een klacht is dan ook verstuurd richting commission@privacy.fgov.be

De mail werd trouwens verstuurd door een kapsalon :s uit het Gentse, en als ik de lijst eens vluchtig bekijk zit er duidelijk heel wat "party-volk" tussen, het kan dus bijna niet anders dat de adressen door een club/organisatie zijn doorgespeeld. Benieuwd wie de mol is, maar het zou me zeker niet verbazen als hier nog mensen op het forum zitten die de mail hebben gekregen.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Spam mail LDD

Bericht door tomaz »

Het is ongelofelijk hoeveel mails, meestal spam, ik wekelijks krijg met massa's adressen voor 't grijpen. En dan vragen de mensen zich af van waar al die junkmail blijft komen. Als je dan toch bulkmails wil versturen: LEER BCC GEBRUIKEN !
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Re: Spam mail LDD

Bericht door Wanni »

Idd BCC , als dat nu iedereen eens zou toepassen hé.
Ik heb ook zo een paar charels in mijn adresboek zitten , die mailen maar op zonder de adressen te verbergen.
Neen ik heb zo geen mail gehad trouwens :)
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Spam mail LDD

Bericht door Dr. Poppers »

Damn, toevallig is mijn hotmailaccount deze nacht gekraakt...
't Is een ander probleem dan 't jouwe, Lemant, want er werden spammails voor een of andere verkoopsite verspreid... :?
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Spam mail LDD

Bericht door lemant »

Dr. Poppers schreef:Damn, toevallig is mijn hotmailaccount deze nacht gekraakt...
't Is een ander probleem dan 't jouwe, Lemant, want er werden spammails voor een of andere verkoopsite verspreid... :?
zo heb ik er onlangs ook ontvangen ;) (weliswaar niet van u)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Spam mail LDD

Bericht door tomaz »

Dr. Poppers schreef:Damn, toevallig is mijn hotmailaccount deze nacht gekraakt...
't Is een ander probleem dan 't jouwe, Lemant, want er werden spammails voor een of andere verkoopsite verspreid... :?
Dat lijkt niet alleen een hotmail probleem, ook bij yahoo gebeurt het. Je krijgt van een van je contacten een mail over een zogenaamd goeie shopping site die je zeker eens moet checken. Nadien is je contactenlijst verdwenen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast