Deckergate

Alles in verband met nationale en internationale politiek
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Re: Deckergate

Bericht door Nele303 »

lemant schreef:
De vraag is voor mij niet eens of De Gucht schuld treft of niet. Als De Decker een vermoeden of tip heeft, dan moet hij die door de correcte instanties laten natrekken ... net zoals dat bij andere burgers het geval is.
Na nog eens over nagedacht te hebben, stel ik me wel de volgende vraag.
Stel dat effectief deze procedure werd gevolgd, en door de vele lekken bij deze instanties er naar de pers werd gelekt dat er een onderzoek werd gevoerd naar De Gucht voor deze feiten, dan zou in de publieke opinie, na het al dan niet verkopen van die aandelen daar.., de Gucht waarschijnlijk al zijn veroordeeld, en hij had er blijkbaar helemaal niets mee te maken.

Ge weet hoe rap het in de hoofden van de mensen gaat...
"Goh, diene De Gucht: diene amuseert hem wel
Eerst die aandelen, nu dit, wat nog?
die politiekers die mogen hier precies alles..."
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Deckergate

Bericht door lemant »

Nele303 schreef:
lemant schreef:
De vraag is voor mij niet eens of De Gucht schuld treft of niet. Als De Decker een vermoeden of tip heeft, dan moet hij die door de correcte instanties laten natrekken ... net zoals dat bij andere burgers het geval is.
Na nog eens over nagedacht te hebben, stel ik me wel de volgende vraag.
Stel dat effectief deze procedure werd gevolgd, en door de vele lekken bij deze instanties er naar de pers werd gelekt dat er een onderzoek werd gevoerd naar De Gucht voor deze feiten, dan zou in de publieke opinie, na het al dan niet verkopen van die aandelen daar.., de Gucht waarschijnlijk al zijn veroordeeld, en hij had er blijkbaar helemaal niets mee te maken.
Dat is nu toch ook gebeurd ... procedure of niet. De feiten zijn aan het licht gekomen, publieke opinie is al dan niet gevormd.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Deckergate

Bericht door quincy »

lemant schreef:
Stanne schreef: Het recht in eigen handen nemen noemt da, er zijn er hier die dat ook willen heb ik al is gelezen :mrgreen:
'k had gedacht die tegen te komen in dit topic, maar blijkbaar is het wat stilletjes aan de overkant :D
topic pas nu gezien ... drukke week achter de rug vandaar ;)
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Deckergate

Bericht door lemant »

quincy schreef:
lemant schreef:
Stanne schreef: Het recht in eigen handen nemen noemt da, er zijn er hier die dat ook willen heb ik al is gelezen :mrgreen:
'k had gedacht die tegen te komen in dit topic, maar blijkbaar is het wat stilletjes aan de overkant :D
topic pas nu gezien ... drukke week achter de rug vandaar ;)

lol, em is toch ook sebiet mee hé :mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Deckergate

Bericht door Stanne »

Dedecker was toch degene die de anti-politiek aankloeg ?
Die stunt met Vijnck om hem weer terug binnen te halen heeft ook niks meer met politiek maar alleen met geld en macht te maken.
Hij noemt zichzelf een opportunist. Die denken enkel aan zichzelf en zeker niet in het algemeen belang. Als ik hem tijdens een intervieuw bezig zie dan geeft die trouwens altijd de indruk om dadelijk is uit zijn krammen te schieten en op alles te beginnen kloppen :mrgreen: Ik heb hem ook nog niet zo rap opbouwende kritiek horen geven. Alles is slecht. Punt. Laat zo'n mensen toch geen politiek beoefenen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Deckergate

Bericht door lemant »

Stanne schreef:Alles is slecht. Punt. Laat zo'n mensen toch geen politiek beoefenen.
"anti-politiek" noemen ze dat :cry:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast