Criminaliteit.org

Alles in verband met nationale en internationale politiek
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

After schreef:uiteraard zal het nooit opvallen als koppels een kind hebben om een beetje een nieuwe upper te hebben in hun relatie, aangezien we nooit zien wat er tussen 4 muren gebeurt in een relatie. zo is het al meermaals gebeurt dat een uiterlijk perfect normaal koppel dood wordt gevonden... allemaal vermoord door 1 familielid die dan zelfmoord pleegt... terwijl heel de straat niets van dit zag aankomen

uiteraard is het moeilijk aangezien dit psychologie-talk is ;) de meeste mensen haten dit en weigeren sommige stellingen toe te geven, anyway, ik geef toe dat ik het later misschien zelf zou doen. ik word liever oud door eerst nog een kind op te voeden (of meer) gedurende een kleine 20 jaar dan gewoon thuis alleen te zitten met mijn vrouw :mrgreen: psychologie, een vak apart :twisted: om nog maar te zwijgen over ons duister onderbewustzijn :?
Gezinsdrama's, vaak ook de oorzaak van financiële problemen. Ik zou begot niet weten om welke reden mensen hun gezin afmaken. Voor die mensen zal het logisch zijn dat hun wereld instort en dat ze alles willen meenemen wat hun dier is, maar voor ons is dat onbegrijpelijk wat maar normaal is ...

Tsjah nu een kind of later maakt dat een verschil denk je? Serieuze problemen zijn er in sommige gezinnen met of zonder kinderen.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Nostalgie90 schreef: Dus volgens jou is dan een homokoppel minstens even capabel dan een heterokoppel om voor kinderen te zorgen?
Niets IS, alles KAN ZIJN. Zowel voor hetero als holebi. Zo duidelijk?

Nostalgie90 schreef: Zoveel problemen zijn er dan toch niet met opvoeding van kinderen van heterokoppels, trouwens dezelfde problemen als stress en werkdruk zoals je eerder aanhaalde zijn eveneens van toepassing op hetero's.
Ik snap uw bochtenwerk soms niet hoor. Ik probeer hier net uit te leggen dat iedereen voor mij gelijk is. Hetero of niet.
Ik heb nergens over werkdruk gesproken, wel over de druk van de maatschappij om in het sociaal aanvaarde kader van het gezin te passen tegen je 30ste. Dat is voornamelijk van toepassing op hetero's want ik vermoed niet dat een holebi zich ook maar iets aantrekt van de huisje-boompje-beestje-verwachtingen van hun omgeving.

Nostalgie90 schreef:Wat dan met bestialiteiten en pedofilie als we de tolerantielijn doortrekken? Moet dit dan ook kunnen want sommige kinderen zijn wat vroeger rijp dan de anderen?
Ho chauffeur! Waar is het verband??? Wat heeft bestialiteit en pedofilie met dit alles te maken??? Niks, dus daar ga ik ook niet op ingaan buiten het feit dat ik beide afkeur.
Denk dat ik deze topic voor bekeken ga houden...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Je mag nu nog financieel aan de grond zitten, je gezin afmaken is toch alles behalve de oplossing. Uiterlijke schijn speelt tegenwoordig een enorme grote rol; met een dure wagen rijden, dure kleren, maar op water en brood leven.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

tomaz schreef: Ho chauffeur! Waar is het verband??? Wat heeft bestialiteit en pedofilie met dit alles te maken??? Niks, dus daar ga ik ook niet op ingaan buiten het feit dat ik beide afkeur.
Niets in weze ik haal gewoon enkele voorbeelden aan van normvervaging, binnen 20 jaar vinden we bv polygamie misschien aanvaardbaar binnen het gezin en kunnen we met meerdere partners trouwen als het circus zo verder gaat.
De voorbeelden die ik eerder aangaf zijn blijkbaar zo ingeburgerd dat de straffen voor zulke feiten minimaal zijn in verhouding de geleden schade.
In andere culturen worden zulke mensen opgeknoopt, maar er is dan ook geen of weinig normvervaging. Ik pleit dan ook niet voor een fundamentalisering van onze maatschappij en normen, maar er was ooit een tijd dat straffen nog straffen waren en misschien weten we niet waar het eindigd.


Ik snap ook niet dat homo's überhaupt nog voor de kerk willen trouwen als de kerk officieel tegen homohuwelijken is.
Het heeft meer te maken met plattrappen van heilige huisjes.
En voor ik het verwijt krijg, ik vgl geen homo's met andere dingen ...
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

tomaz schreef:
Nostalgie90 schreef: Zoveel problemen zijn er dan toch niet met opvoeding van kinderen van heterokoppels, trouwens dezelfde problemen als stress en werkdruk zoals je eerder aanhaalde zijn eveneens van toepassing op hetero's.
Ik snap uw bochtenwerk soms niet hoor. Ik probeer hier net uit te leggen dat iedereen voor mij gelijk is. Hetero of niet.
Ik heb nergens over werkdruk gesproken, wel over de druk van de maatschappij om in het sociaal aanvaarde kader van het gezin te passen tegen je 30ste. Dat is voornamelijk van toepassing op hetero's want ik vermoed niet dat een holebi zich ook maar iets aantrekt van de huisje-boompje-beestje-verwachtingen van hun omgeving.
De druk van de maatschappij? Wie verplicht mij om kinderen te hebben? Daar voel ik nu eens geen enkele druk van. Buiten het occasionele "hebben jullie nog geen kinderen" heb ik daar geen last van.

Oorspronkelijk dacht ik dat het over kinderen ging die hetero's al dan even slecht zouden kunnen opvoeden dan holebi's maar dan heb ik het verkeerd begrepen.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

After schreef:uiteraard zal het nooit opvallen als koppels een kind hebben om een beetje een nieuwe upper te hebben in hun relatie, aangezien we nooit zien wat er tussen 4 muren gebeurt in een relatie. zo is het al meermaals gebeurt dat een uiterlijk perfect normaal koppel dood wordt gevonden... allemaal vermoord door 1 familielid die dan zelfmoord pleegt... terwijl heel de straat niets van dit zag aankomen

uiteraard is het moeilijk aangezien dit psychologie-talk is ;) de meeste mensen haten dit en weigeren sommige stellingen toe te geven, anyway, ik geef toe dat ik het later misschien zelf zou doen. ik word liever oud door eerst nog een kind op te voeden (of meer) gedurende een kleine 20 jaar dan gewoon thuis alleen te zitten met mijn vrouw :mrgreen: psychologie, een vak apart :twisted: om nog maar te zwijgen over ons duister onderbewustzijn :?
Ik heb maar 2 facetten in het leven waarom ik het wél zou doen. De wetenschap dat je een kind opvoed en alles leert wat je zelf kent moet fantastisch zijn, anderzijds zie ik mezelf dus niet zonder een gezin oud worden. Wat dus een vrij egoïstische reden is naar mijn mening. Maar ik heb 10tallen facetten waarom ik het niet zou doen :(
Laatst gewijzigd door Fieneke op 11 mar 2008, 07:22, 1 keer totaal gewijzigd.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Nostalgie90 schreef:
tomaz schreef:
Nostalgie90 schreef: Zoveel problemen zijn er dan toch niet met opvoeding van kinderen van heterokoppels, trouwens dezelfde problemen als stress en werkdruk zoals je eerder aanhaalde zijn eveneens van toepassing op hetero's.
Ik snap uw bochtenwerk soms niet hoor. Ik probeer hier net uit te leggen dat iedereen voor mij gelijk is. Hetero of niet.
Ik heb nergens over werkdruk gesproken, wel over de druk van de maatschappij om in het sociaal aanvaarde kader van het gezin te passen tegen je 30ste. Dat is voornamelijk van toepassing op hetero's want ik vermoed niet dat een holebi zich ook maar iets aantrekt van de huisje-boompje-beestje-verwachtingen van hun omgeving.
De druk van de maatschappij? Wie verplicht mij om kinderen te hebben? Daar voel ik nu eens geen enkele druk van. Buiten het occasionele "hebben jullie nog geen kinderen" heb ik daar geen last van.

Oorspronkelijk dacht ik dat het over kinderen ging die hetero's al dan even slecht zouden kunnen opvoeden dan holebi's maar dan heb ik het verkeerd begrepen.
Mij begint dat zinneke nochtans ferm te irriteren :cry:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

tomaz schreef:Ik heb nergens over werkdruk gesproken, wel over de druk van de maatschappij om in het sociaal aanvaarde kader van het gezin te passen tegen je 30ste. Dat is voornamelijk van toepassing op hetero's want ik vermoed niet dat een holebi zich ook maar iets aantrekt van de huisje-boompje-beestje-verwachtingen van hun omgeving.
true, maar ik heb eerder de indruk dat de meeste juist vrijgezel worden eens 30jaar! bijna iedereen die ik ken gaat wel eens een serieuze relatie aan (meer dan 5jaar verkeren) maar echt niemand haalt de 30 :mrgreen: volgens mij zijn er een PAK vrijgezellen rond die leeftijd

is ook weer psychologisch te verklaren aangezien de periode rond 7jaar de moeilijkste is... dat zou hét dode punt zijn in iedere relatie... combineer dat in een tijd van de nieuwe man en de nieuwe zelfstandige vrouw... wat leidt tot coole vrijgezellen van om en bij de 28jaar :D
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Waar zitten die dan allemaal? :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Nostalgie90 schreef:De druk van de maatschappij? Wie verplicht mij om kinderen te hebben? Daar voel ik nu eens geen enkele druk van. Buiten het occasionele "hebben jullie nog geen kinderen" heb ik daar geen last van.

Oorspronkelijk dacht ik dat het over kinderen ging die hetero's al dan even slecht zouden kunnen opvoeden dan holebi's maar dan heb ik het verkeerd begrepen.
kinderen misschien niet, maar tomaz heeft hard gelijk ivm de druk van de maatschappij! ikzelf ben 6jaar vrijgezel geweest om van mijn jeugd te genieten en ik kreeg constant verwijten en blikken alsof ik er niet bijhoorde... kom maar eens toe op een trouwfeest zonder partner... galabal idem... ongelooflijk hoe je die blikken op je voelt! partner/huisje/tuintje/werk is zeker een druk die je voelt!
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Fieneke schreef:Waar zitten die dan allemaal? :mrgreen:
mja, helaas vallen die dan in een zwart gat waardoor ze snel met een ander een relatie aangaan... wat dan ook niet lang duurt... nog iemand anders... alweer vrijgezel... en op den duur worden ze krankzinnig hopeloos denk ik :mrgreen: zulke mensen zijn echt gefrustreerd dat ze nergens staan op hun 30e, voor hun is een partner echt een noodzaak, eender wie zal goed zijn voor hun :twisted:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

After schreef:
Nostalgie90 schreef:De druk van de maatschappij? Wie verplicht mij om kinderen te hebben? Daar voel ik nu eens geen enkele druk van. Buiten het occasionele "hebben jullie nog geen kinderen" heb ik daar geen last van.

Oorspronkelijk dacht ik dat het over kinderen ging die hetero's al dan even slecht zouden kunnen opvoeden dan holebi's maar dan heb ik het verkeerd begrepen.
kinderen misschien niet, maar tomaz heeft hard gelijk ivm de druk van de maatschappij! ikzelf ben 6jaar vrijgezel geweest om van mijn jeugd te genieten en ik kreeg constant verwijten en blikken alsof ik er niet bijhoorde... kom maar eens toe op een trouwfeest zonder partner... galabal idem... ongelooflijk hoe je die blikken op je voelt! partner/huisje/tuintje/werk is zeker een druk die je voelt!
Ok kan ik moeilijk inschatten, ben zelf al een tijd getrouwd (bijna 8 jaar). Dezelfde opmerkingen krijgen wij ivm kinderen, 2 jaar getrouwd zijn en nog geen kinderen? Lang moeten horen maar t'is toch maar voor een ander dat ge U slecht voelt.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Administrator schreef:Je mag nu nog financieel aan de grond zitten, je gezin afmaken is toch alles behalve de oplossing. Uiterlijke schijn speelt tegenwoordig een enorme grote rol; met een dure wagen rijden, dure kleren, maar op water en brood leven.
Idd ik zou de Visie van deze week eens lezen voor degenen die dit krijgen tenminste
Visie schreef:driekwart van de 110000 gezinnen die vorig jaar met nieuwe betalingsachterstand geregistreerd werden, geraken in de knoei met kredietopeningen en aankopen op afbetaling


Amerika toestanden zijn dat, iedereen moet de laatste snufjes hebben die handenvol geld kosten.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

After schreef:
Fieneke schreef:Waar zitten die dan allemaal? :mrgreen:
mja, helaas vallen die dan in een zwart gat waardoor ze snel met een ander een relatie aangaan... wat dan ook niet lang duurt... nog iemand anders... alweer vrijgezel... en op den duur worden ze krankzinnig hopeloos denk ik :mrgreen: zulke mensen zijn echt gefrustreerd dat ze nergens staan op hun 30e, voor hun is een partner echt een noodzaak, eender wie zal goed zijn voor hun :twisted:
PPpffff, ni mee mij ze. Ik ben nu e jaar alleen en hééééééééééééél stillekes vind ik mezelf terug klaar om de sprong te wagen. Ik heb wel voor mezelf uitgemaakt wat mijne "vent" moet hebben als karaktereigenschappen en daar hou ik me ook aan. Ik doe het niet voor minder. Klinkt mss raar, maar ik heb mezelf echt voorgenomen dat ik het nog 1x wil proberen, lukt het dan niet blijf ik echt eeuwig vrijgezel. Al die misere altijd. :cry:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

8 jaar vrijgezel geweest (van 21 tot 29)
supertijd :)

geen kat die mij daarover een opmerking heeft gegeven, buiten de tantes en nonkels :) 90% van mijn vriendenkring was/is toen vrijgezel

nu al 2 jaar en klet bijeen ..
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast