Criminaliteit.org

Alles in verband met nationale en internationale politiek
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

After schreef: ps: ik denk niet dat mensen aan kinderen beginnen omdat dat zo hoort, mensen gaan relaties aan omdat dat zo hoort! de vrijgezel wordt uitgestoten
de keuze voor een kind komt meestal (is bewezen) omdat de relatie een beetje in een dieptepunt zit => nieuwe uitdaging voor de komende jaren + het is de pure natuur van de mens hé tomaz, waarom zijn we hier? om ons voort te planten ;)
Wat een boude stelling, heb je daar soms een link naar?
Er zijn ook gewoon mensen die graag kinderen willen, er zijn ook mensen die uit elkaar gaan omdat ze geen kinderen kunnen krijgen.
Als ik in een slechte relatie zit wil ik zeker geen kinderen, daar zijn de kinderen toch alleen maar het slachtoffer van.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Nostalgie90 schreef:
tomaz schreef: Of wou je zeggen "ze mogen van mij wel maar ik heb het liever niet" ?
Als er morgen een referendum komt met de vraag "mogen holebi koppels kinderen krijgen/adopteren/opvoeden? ", is 't dan ja of neen ?

Je weet gewoon nooit op voorhand wie al dan niet een goede ouder zal zijn, of 't nu een man of vrouw is. Dat maakt geen zak uit. Je kan het perfecte droomkoppel zijn en toch totaal de mist in gaan van zodra er kinderen aan te pas komen. Kijk naar al die nanny programma's. De ene "mislukking" na de andere.
Veel mensen beginnen aan kinderen omdat het zo hoort. Huisje boompje beestje. De druk van de maatschappij om tegen je 30ste alles bereikt te hebben wat de maatschappij als normaal beschouwt. Daardoor krijgen veel mensen kinderen terwijl ze daar eigenlijk niet klaar voor zijn. Sommigen zullen er nooit klaar voor zijn en hebben toch kinderen.
Ten eerste, ze mogen maar ik heb het liever niet daar is niets verkeerd mee en is louter een persoonlijke voorkeur. Ben ik bij deze dan homofoob?2 Mannen met een kind is daar ondertussen veel vraag naar?

Het andere stuk klaag je het failliet aan van de hetero's ivm de opvoeding van hun kind, als voorbeeld om aan te halen dat niet alleen homo's "eventueel" hun kind slecht zouden opvoeden.
Weet je er zijn veel nuance's maar het is gewoon iets waar ik mij niet lekker bij voel, maar ik heb mijn eigen gedacht daarover. Kwa zeden zal ik een conservatief zijn zeker op dat gebied.
Ja & Ja
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Nostalgie90 schreef:
After schreef: ps: ik denk niet dat mensen aan kinderen beginnen omdat dat zo hoort, mensen gaan relaties aan omdat dat zo hoort! de vrijgezel wordt uitgestoten
de keuze voor een kind komt meestal (is bewezen) omdat de relatie een beetje in een dieptepunt zit => nieuwe uitdaging voor de komende jaren + het is de pure natuur van de mens hé tomaz, waarom zijn we hier? om ons voort te planten ;)
Wat een boude stelling, heb je daar soms een link naar?
Er zijn ook gewoon mensen die graag kinderen willen, er zijn ook mensen die uit elkaar gaan omdat ze geen kinderen kunnen krijgen.
Als ik in een slechte relatie zit wil ik zeker geen kinderen, daar zijn de kinderen toch alleen maar het slachtoffer van.
Dat is gewoon zo nostalgie, is het voor jou pas waarheid als het op het internet verschenen is ofwat? :?
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Fieneke schreef:
Administrator schreef:
tomaz schreef:Daardoor krijgen veel mensen kinderen terwijl ze daar eigenlijk niet klaar voor zijn. Sommigen zullen er nooit klaar voor zijn en hebben toch kinderen.
Dat is ook weer waar, maar gaat het in de gevallen waar het ouderschap in de soep loopt veelal niet om accidentjes? Er zijn er veel die al dan niet bewust aan kinderen beginnen maar er zelf nog een zijn.
Idd, mensen die aan kids beginnen zonder daarover na te denken of in ieder geval deftig na te denken zijn voor 85% de pineut.
Idd dat is zo, een kind om een relatie te redden is al even zinloos!
En er zijn mensen die geen kinderen kunnen krijgen, die kijken de met lede ogen aan hoe andere mensen hun geluk verkwanselen.
Life sucks
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Dat klopt, maar om dan te zeggen dat life sucked.. Ieder zijn meug zou ik zo zeggen. :(
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Fieneke schreef:Dat is gewoon zo nostalgie, is het voor jou pas waarheid als het op het internet verschenen is ofwat? :?
Als ze tegen U zeggen dat de meeste mensen kinderen kopen om hun relatie te redden, is het dan eerder niet omdat iemand van de 2 kinderen wil en niet omdat ze dan een nieuwe invulling in hun relatie willen krijgen? Het kan evengoed met kind dat het achteruit gaat.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Fieneke schreef:Dat klopt, maar om dan te zeggen dat life sucked.. Ieder zijn meug zou ik zo zeggen. :(
Om dan toch iets menselijkheid te tonen kan je wel inschatten wat ik hiermee wil zeggen. In welke omstandigheden laat ik in het midden. In zulke tijden leer je elkaar wel kennen en wat je aan elkaar hebt.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Nostalgie90 schreef:Idd dat is zo, een kind om een relatie te redden is al even zinloos!
true, en het gebeurt meer dan je denkt ;)
als je dat echt niet kan begrijpen, denk dan maar eens aan de volgende situatie: je bent meer dan 10jaar bij dezelfde partner, scheiden zie je niet echt zitten want in al die jaren heb je veel vrienden verloren en hou je je enkel bezig met vrouw & familie & huisje verbouwen, dus uit elkaar gaan zou leiden tot in een zwart gat vallen
bijeenblijven is ook niet meer gemakkelijk aangezien je meer ruzie hebt dan wat anders :mrgreen: iemand anders zoeken is eigenlijk ook niet dé optie want per slot van rekening zie je mekander graag in the end... hmm, wat zou onze relatie een boost kunnen geven nostalgie90? hmmm... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Dat is ook weer niet waar é, al je relatie op een leeftijd van 45 in het slop geraakt ga je niet plots meer aan kinderen beginnen om ze een boost te geven.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Nostalgie90 schreef:
Fieneke schreef:Dat is gewoon zo nostalgie, is het voor jou pas waarheid als het op het internet verschenen is ofwat? :?
Als ze tegen U zeggen dat de meeste mensen kinderen kopen om hun relatie te redden, is het dan eerder niet omdat iemand van de 2 kinderen wil en niet omdat ze dan een nieuwe invulling in hun relatie willen krijgen? Het kan evengoed met kind dat het achteruit gaat.
Ik oordeel zo omdat ik zo al tientallen koppels gekend heb kerel. Meer zelfs, van alle koppels die volgens hun hun hele leven bij mekaar zouden blijven, en waar er kinderen gekomen zijn na 1-2-3j, is er geen enkel meer bij mekaar. En dan zie ik spoken?

@After: jawadde! :mrgreen:

@administrator: op 45 mss niet, maar wel op 25
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Administrator schreef:Dat is ook weer niet waar é, al je relatie op een leeftijd van 45 in het slop geraakt ga je niet plots meer aan kinderen beginnen om ze een boost te geven.
lol, een relatie loopt veel sneller dan dat op de klippen zé :mrgreen: stel, je bent met iemand samen op je 20e, eens 26/27 jaar zal er niet veel meer van de verliefdheid overblijven :P integendeel :roll:
Fieneke schreef:Meer zelfs, van alle koppels die volgens hun hun hele leven bij mekaar zouden blijven, en waar er kinderen gekomen zijn na 1-2-3j, is er geen enkel meer bij mekaar. En dan zie ik spoken?
ik zit in dezelfde situatie, van de 500 koppels die ik tegenkwam in heel mijn leven (van onze generatie dan)
zijn er 490 uit elkaar denk ik :mrgreen: en ja tomaz, jij bent één van die 10 uitzonderingen :mrgreen:
Laatst gewijzigd door After op 10 mar 2008, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Trouwens volgens mij zijn de relaties die spaak lopen meestal die van mensen die er veel te vroeg aan begonnen zijn. Iemand die op zijn/haar 17 jaar is beginnen verkeren, op 21 jaar is gaan samenwonen, en op 22 jaar aan kinderen is begonnen die gaan vroeg of laat de mist in.

Zo iemand mist een groot deel van zijn jeugd, en op een bepaald moment komt het besef en kunnen ze niet meer terug. Want dan hangen ze vast aan kinderen, huis/appartement, gemeenschappelijke lening en noem maar op.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Je moet ook blijven werken aan je relatie, allebei. Je krijgt namelijk niets voor niets in deze toch wel harde wereld.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Nostalgie90 schreef:Het andere stuk klaag je het failliet aan van de hetero's ivm de opvoeding van hun kind, als voorbeeld om aan te halen dat niet alleen homo's "eventueel" hun kind slecht zouden opvoeden.
Ik klaag het failliet van de hetero's niet aan, ik zeg dat een hetero-koppel geen garantie is op een goeie opvoeding. Net zoals ik zeg dat een holebi-koppel geen garantie is op falen. Iets waar de tegenstanders van holebi-koppels en hun rechten duidelijk wel op zinspelen.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Administrator schreef:Trouwens volgens mij zijn de relaties die spaak lopen meestal die van mensen die er veel te vroeg aan begonnen zijn. Iemand die op zijn/haar 17 jaar is beginnen verkeren, op 21 jaar is gaan samenwonen, en op 22 jaar aan kinderen is begonnen die gaan vroeg of laat de mist in.
Ook daar kan je geen lijn trekken. Elk individu is anders en elke situatie is anders. Er zijn mensen die al van in hun tienerjaren beste vrienden zijn, van hun 16 beginnen verkeren en 80 jaar later samen vredig sterven van ouderdom. Er zijn er die op hun 35ste denken dat ze klaar zijn voor de grote stap en op hun 36ste alweer gescheiden zijn.

Rule number one: there are no rules.
:mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten