Radio Crystal (Lazer Brussel 106.5 FM)

Het forum van Lazer Classx en Retroduction
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Het zijn nieuwe retro mixen, van verschillende mensen, maar er zitten inderdaad ook orginele opnames tussen van vreogahhh.

Alleen heel veel orginele banden zijn tijdens de inbeslagnames van vroeger, verdwenen :? :x :(

Maar ik heb nog wel wat materiaal wat ik moet omzetten. 2 Jaar Lazer in la Rocca, Erotic Clubnight, etc....

Lazer, 97.1 The Ultimate in Dance Music ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

djginod schreef:Lazer, 97.1 The Ultimate in Dance Music ;)
Ja man, pas hier op 't forum leren kennen ( :oops: ) maar inmiddels een vaste waarde! :bom:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

De allereerste keer was voor mij begin Augustus 1991. En toen draaide men echte duistere detroit. :P

Maar ga niet telang mijmeren daarover, anders ben ik uren bezig :D
Elite Club Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:54

Bericht door bonny »

Op noctis staan trouwens nog een paar oude Crystal opnames (deg, Pierre, Acid Kirk),...

http://www.noctis.com/pages/magazine/mixes.html
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

djginod schreef:De allereerste keer was voor mij begin Augustus 1991. En toen draaide men echte duistere detroit. :P

Maar ga niet telang mijmeren daarover, anders ben ik uren bezig :D
mijn tapes noemde ik in het begin 97.1 fm, what the hell did i know :)
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Mijn eerste tapes zijn nochtans opgenomen via de 97.0 FM !!!! Na een paar weken zijn ze verhuisd naar de 97.1 ! Waarschijnlijk om storingen te vermijden voor de 96.8 (de nederlandse 3FM zat daar toen). Toen draaiden ze nog geen reclame, non stop 24 uur dark detroit sounds. Af en toe met een dance versie van Crystal Waters (So Happy), en Let the beat hit em van euh.... Lisa lisa en de Cult Jam erdoorheen.

Leuk detail: Om uiteindelijk in herfst 1992 Lazer dwars te zitten (na tig inbeslagnames etc), hebben ze maar een steunzender van Donna op 97.0 FM gezet. Toen is men gaan verhuizen naar de 99.6, 100.3 en uiteindelijk 87.7 FM... wat een tijden...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten