Lazer Website

Het forum van Lazer Classx en Retroduction
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Lazer Website

Bericht door djginod »

Zal er snel komen !!!!

Met link naar de ClassX stream, Lazer info van vroegahhh, flyers, frequentieschema waar hebben ze nu al allemaal al uitgezonden, alsmede broertje Radio Crystal (Brussel) en Radio Noordzee (Aan de kust was da :P ).
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Hoop ook een keer dat er een planning kan gemaakt worden voor bv djs van dit forum.... moet kunnen toch !
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Zo ik heb er iets opgezet :)

Tips en dergelijke allemaal welkom, ben geen HTML goeroe :P
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: Lazer Website

Bericht door Dj Sven Larsson »

djginod schreef:Zal er snel komen !!!!

Met link naar de ClassX stream, Lazer info van vroegahhh, flyers, frequentieschema waar hebben ze nu al allemaal al uitgezonden, alsmede broertje Radio Crystal (Brussel) en Radio Noordzee (Aan de kust was da :P ).
Leuk Lazer info van vroeger, kan ik gezellig nostalgische herrineringen ophalen. Is datop degewonen website van lazerhothits?
Als je wilt zal ik vanaf volgende maand eens wekelijks een mix maken, mis lazer house en dat komt wss nooit meer terug.en zoek al een tijd een online radio om mijn ding nog eens te doen dus dit is ideaal!
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Lazer Website

Bericht door djginod »

Dj Sven Larsson schreef: Leuk Lazer info van vroeger, kan ik gezellig nostalgische herrineringen ophalen. Is datop degewonen website van lazerhothits?
Als je wilt zal ik vanaf volgende maand eens wekelijks een mix maken, mis lazer house en dat komt wss nooit meer terug.en zoek al een tijd een online radio om mijn ding nog eens te doen dus dit is ideaal!
Ik ga me niet met lazer house bezig houden, en ik denk dat daar wel genoeg stations in dezelfde vijver vissen, en ik vind dat deze sound toch minder te vinden is... heb al eens een paar keer geluisterd naar de concurrentie, maar vaak ging het naar even al gauw naar de oldskool hardcore sound, en dat wil ik eigenlijk toch wel vermijden...

Maar alvast tof dat je wilt meewerken !
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ziet er leuk uit enkel de link was je vergeten
http://www.lazerhothits.com/
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Ooohhh, dacht dat dat redelijk voor de hand liggend was, maar voor anderen natuurlijk niet denk :P
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2006, 14:26
Locatie: Willebroek

Bericht door sventibold »

ferm..staat nu op se :thumleft:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Alsook niet te vergeten het "Retroduction" logo... naam en flyerke door mezelf ontworpen ;)
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

ThaMan schreef:Alsook niet te vergeten het "Retroduction" logo... naam en flyerke door mezelf ontworpen ;)
Waarvoor nog steeds groooooote dank :D
Zoals bij de meeste wel geweten is, is Retroduction even op rust vermits mijn allerliefste medecollega zeer ijverig in zijn woning verbouwingen aan het doen is.
zouden de mensen de muziek niet kunnen missen of niet weten wat daar zo al gedraaid wordt kunnen steeds terecht bij YouTube waar we onze eigen plek hebben.Deze wordt wekelijks onderhouden en er komen steeds nieuwe video's bij 8)


http://www.youtube.com/profile?user=Retroduction
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ha dr sculder is uwen buddy zie ik, die is ooke rgens blijven steken in den tijd als ik die zen playlists zie!

Voor de rest schoon initiatieven, maar zoals ik al eens eerder zei 2 many dj's 2 many music
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

djginod schreef:Ooohhh, dacht dat dat redelijk voor de hand liggend was, maar voor anderen natuurlijk niet denk :P
goe bezig GD...wanneer gon we nu eens afpsreken? :twisted:
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 dec 2007, 15:37
Locatie: Steenwijk (NL)

Bericht door Alexxx »

De video's die op youtube staan zijn echte classics Benny..geweldige keuze ;)
Ik ben ze 1 na 1 af aan het luisteren en ik kan niet anders zeggen dan GENOT :mrgreen:
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

Alexxx schreef:De video's die op youtube staan zijn echte classics Benny..geweldige keuze
Heeeuuu......wie is Benny??
Lap daar gaat mijne cover :P

Leuk om te horen
Afbeelding
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Website is terug online !

Streams komen ASAP !


:nod:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten