review gevonden

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
sunglasses at night

review gevonden

Bericht door sunglasses at night »

Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

nice review

die heeft het ook goed zitten :lol: :wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

***NOSTALGIA*** :D
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

aangenaam om te lezen en om te beginnen watertanden...ik ben 5 jaar te laat geboren als ik da lees :cry:
Josjie

Bericht door Josjie »

had die al paar jaar zitten,
is wel een goed stukske tekst
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Met liefde geschreven!!!
I wish I was him :cry:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

das idd ne sjieke review dude :) ,fel bedankt 8) greetz 8)
Gio

Bericht door Gio »

Damn wat een verhaaltje... The discovery of something new!!!

Als ik dat lees moet ik spontaan denken aan Studio 54, niet dat ik er ben geweest :D maar in de film zie je ook die kerels die die prutsclubjes beu zijn en dan ineens een bom van jewelste ontdekken...

Awel voor die mannen is 't denk ik juist 'tzelfde geweest!!!

Patat gewoon!
puree

Bericht door puree »

sjiek verhaal. Da moe toch wat geweest zijn, dergelijke ervaringen voor de eerste keer meemaken ... Da verhaal van die auto's die overal geparkeerd stonden en de mensen die 's morgens nog wa childen op de parking, doet mij denken aan de hoogtepunten van Extreme op maandag. Ook daar stonden de auto's tot op de opritten van de mensen (en stonden sommigen in pyama aan hun voordeur met hun hoofd te schudden ... tja)

nu weet ik ook waar die foto vandaan komt van die gast met zijn new beat truitje aan die op de openingspagina van LC stond ...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

god ja chillen op de parking...wie heeft het niet gedaan aan balmoral,atv kooigem en axiome?
en later de h2o 8) die hebben een kweet nie hoe toffe parking met die bomen,en niemand ziet u,behalve van op die brug
ooit kwam ik daar ne keer wakker en er stond gene enkele auto meer op die parking :shock: bleek het 15 u te zijn en die verdomde poort was ook dicht :lol: dan maar staan roepen aan het villatje
007

Bericht door 007 »

brrrrrrrrrr als ik aan die tijd terug denk, tjonge wat weekends waren dat, ACIDDDDDDDDDDDDD, hihi :shock:
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Bericht door Yoko Ono »

IK KAN T NIE AAN !!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Schiet mij naar 1987 PLEEEEEEEASE.......
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

amaaaaaaaai,prrrrrrrrrrrrrrrrt!! voor de rest heeft diene gast alles al gezegd he! :shock:
Ibiza Fuckin' Island!
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Beste stuk vond ik zijn mening over die balletent in Halen bij Diest als die jong zegt van"there now is a club with the same name but with another boss and dj's,...You can't buy the past..."
Groetjes :D
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

na een dikke maand nog eens teruggelezen en het blijft mij kippevel bezorgen :shock:
ongelooflijk he da iemand zo'n artikel schrijft over een club...ondenkbaar zou ik zeggen in deze tijd
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten