CLOSED: NEW LOGO-NEW CONCEPT.

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
Gesloten
SNIFF!!

CLOSED: NEW LOGO-NEW CONCEPT.

Bericht door SNIFF!! »

Vanaf begin dit jaar is er in den (ex bocca) temple een volledige renovatie van de buitenkant geweest(vree wijs se)en is er een totaal nieuw concept van toepassing.Vanaf begin dit jaar is er een lidkaart verplicht om toegang te krijgen tot de club.1 malig te betalen bij het eerste bezoek(2euro).En wie veel of zeer regelmatig gaat,die zal beloond worden voor zijn regelmatig bezoek,maar weet niet wat de geschenken zijn(da zou ik begod nie weten).Zou ik eens moeten vragen!!!!!!Maar qua sfeer is het er wel dik in orde.Ook is er elke maand een Birthday party die plaats vindt de 1ste of 2e zaterdag van de maand,voor al diegenen die zijn gegevens ingevuld heeft op de site of een lidkaart heeft krijgt automatisch een uitnodiging met 8 gratis toegangs-tickets en voor de jarige een fles Champagne!!!!!!!!.Er worden ook elke week foto's getrokken van de feestgangers,die elke dinsdagmorgen op de site zijn te bezichtigen bij Pictures!!!!Maar ook is er elk jaar 1 of 2 keer per jaar een volledig nieuw concept.Zoals vorig jaar SOIRÈ DE LUXE.En denk dat er binnen kort terug enen is.Dan wordt iedereen in de watten gelegd met massage's,nagelstudio en de verwennerij van de club zelf.Kortom,wat mij betreft DE Club van de streek.Dat het niet meer is zoals vroeger,das normaal,het is ten 1ste een heel ander tijdperk en de muziek is nu ook heel anders ingesteld he.Maar laat ons niet treuren en GENIET!!!!. Voor degenen het interessert om eens een kijkje te nemen op de site; [url]htttp://www.mega-temple.be[/url] DOEN is echt de moeite waard,en schrijf je alvast in,das misschien es een reden,om nog of eens weg te gaan,en es te gaan kijken wat den BOCCA eigenlijk is.

Greetz SNIFF!!!.

[/img]
SNIFF!!

Re: op onderwerp

Bericht door SNIFF!! »

Heb me efkes mistypt daarstraks om de site te bezoeken is hethttp://www.megatemple.be.Dus zonder streepke der tussen.
SORRY :roll: :shock:
007

Bericht door 007 »

heel mooi maatjen :wink:
Josjie

Bericht door Josjie »

Jah the temple is idd een leuke discotheek
juist die birthdays sucken zwaar
maar hier gaat het over de legendarische clubs
dus van vroeger...

Voor wie geinteresseerd is wat er in The Temple
te doen is zie het templeforum

Voor de rest: CLOSED
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten