New beat the revival 20 years back @ the temple

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jun 2008, 21:11
Locatie: gent

New beat the revival 20 years back @ the temple

Bericht door djlt »

:D [/b]naar het schijnt wordt dit jaar nog een newbeat revival gehouden heb ik vernomen uit goede bron.

het zou zeker met olivier pieters & mario zijn van uit de vroegere bocca tijd

en als topper van de avond "frank de wulf"

met muziek uit 1986 tot 1989

newbeat acid house

dit zou wel degelijk eens een echte retro classic party

ik hoop dat deze party er snel komt

greetz djlt :D :D :D where the acieed party
this is not the final i love house music on vinyl
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

dat zou echt de max zijn 8)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Zou een mooi gegeven zijn, maar de goeie ouwe tijd krijgen we er niet meer mee terug.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

nee maar ik kan je verzekeren met de juiste muziek in de boccaccio komt een deel van die sfeer toch wel terug hoor. Die club blijft iets mytisch uitstralen mits goeie muziek.

zoals paar jaar geleden met die serious beats retro toen fred en t-quest aan het draaien waren, waren toch wel kippevel momenten.
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

bla bla bla bla...

En met olivier pieters en frank de wulf dan nog...?

Weete, elke maand (is gene zever) hoor ik wel iets over een party hier of daar. Heb zeker al 4 man die ik weet dat iets gaan doen in den Bocca. Heb zelf ooit al gevraagd dit te doen en ze stonden er ni voor open, ja toch wel, mist dikke centjes neer te leggen voor de huur.
Onlangs een Nederlander die me contacteerde met een gelijkaardig bericht en dat klonk wel serieus maar sindsdien nooit meer wat van gehoord. Eergisteren nog ene van Zweden die mij vroeg om een party op te zetten in België??? Als ge dan meer vraagt of info geeft hoort ge ze niet meer... Mensen zot maken ja... :twisted: :mrgreen:

Bij ons ist nu zatedag Old Skool Acid and New Beat voor een 10 tal personen. Zaterdagavond is er int wit kasteel in Kortrijk ook een party van Hervé. Deze heeft nog feesten gegeven in 55 in Kuurne en in de Sky line in Moeskroen. Hij speelt samen met iemand die gelijkaardige feesten doet in St Niklaas. Dit gaat pas echt vet worden... maar ik kan mijn volk spijtig genoeg ni buitensmijten om naar daar te trekken :-(

>>>
http://www.legendaryclubs.be/viewtopic. ... highlight=

Allé laat ons nog maar eens hopen op een New beat feest in den Bocca 8)
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Francois had toch plannen maar idd, de overdreven huur zal bij de meeste de zin snel doen overgaan. En weten dat ik en ben milo die club 2 jaar gratis gekregen hebben 8)
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

idd ook Francois was dit daar van plan, 1 point to Quincy :D

Ik wou ook wel wat doen, zag het ook weer es te groot majja, het moest ook groot overkomen wilt ge eruit geraken. Nu neem ik men tijd, contacten verzamelen,... ze komen wel vanzelf vragen op den duur.

Zelf Marc Grouls vertelde me dat hij gecontacteerd was en bezig was, hij ging me ook vanalles bezorgen... is wel al bijna 6 maand geleden nu...

En ik heb ook al door dat ik meestal liever zelf feest... :-)
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

quincy schreef: zoals paar jaar geleden met die serious beats retro toen fred en t-quest aan het draaien waren, waren toch wel kippevel momenten.
me too... was freaky 8)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jun 2008, 21:11
Locatie: gent

Bericht door djlt »

Hé beste mateys

Ik heb het uit zeer goede bron van frank de wulf zelf.

frank zij zelf dat het het de enige party is dat hij nog voor 1 keer wil draaien.

het enige dat ze nog zochten was een goede live act Amnesia/sa 42 was afgesprongen en de conffeti's waren iets te plat.

maar waren enorm bezig met ferre baelen (edwards & armani) en serge ramaeker (the maxx)

in ieder geval ik heb met eigen ogen een voor ontwerp gezien van de afiche & flyer en zag er wel pro uit.

ik hoop op vlug nieuws

greetz & smileys

djlt
this is not the final i love house music on vinyl
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 dec 2007, 19:37
Locatie: somewhere over the rainbow

Bericht door mister_honda »

van zodra er flyers/affiches of voorverkoop is laat et maar weten :)
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Bericht door Pakrac »

Als ze dat doen, koop ik VIP-kaarten!
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

djlt schreef:Hé beste mateys

Ik heb het uit zeer goede bron van frank de wulf zelf.

frank zij zelf dat het het de enige party is dat hij nog voor 1 keer wil draaien.

het enige dat ze nog zochten was een goede live act Amnesia/sa 42 was afgesprongen en de conffeti's waren iets te plat.

maar waren enorm bezig met ferre baelen (edwards & armani) en serge ramaeker (the maxx)

in ieder geval ik heb met eigen ogen een voor ontwerp gezien van de afiche & flyer en zag er wel pro uit.

ik hoop op vlug nieuws

greetz & smileys

djlt
hoe, ik dacht dat Frank De Wulf de laatste tijd wel eens meer draaide, ook in het buitenland. Had toen 2 setjes van hem gehoord. Niet slecht, maar nu ook weer niet geweldig. Er zat zowel oud als recent werk tussen
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 06 jun 2006, 01:17
Locatie: Betekom

Bericht door Menaz »

idd, heb er één van Frank van vorig jaar in the UK. dus ik dacht ook dat hij back on track was?
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

De max, hopelijk komt er dan toch nog een party in den Bocca!!!!

Amnesia of sa 42 als live zou erg vet zijn, zeker de laatste als live act!

Frank de Wulf nog 1 maal draaien...? Hij had een 2-tal jaar terug ook nog enkele keren gespeeld, in Zaventem kan ik me oa nog herinneren maar was niet echt zo'n succes toen. Ook had hij in die periode in Fabric Londen moeten spelen en hij was ook op de laatste Yoko Ono waar hij nu ook zal spelen op de volgende editie. Heeft ff tijd nodig gehad maar heeft idd weer de smaak te pakken blijkbaar! Leuk om nog eens terug te zien dus...

FDW at Yoko Ono >>>
http://www.legendaryclubs.be/viewtopic. ... highlight=

de afiche & flyer is er blijkbaar al maar nog geen datum of line up...? :mrgreen: can't wait... :twisted:
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

keimi schreef: Hij had een 2-tal jaar terug ook nog enkele keren gespeeld, in Zaventem kan ik me oa nog herinneren
Idd, op Montuno vibes ... maar was niet echt een hoogvlieger.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast