Video razzia Boccaccio

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

djginod schreef:
After schreef:ik zou niet weten hoe ik dat moet doen :?
Bijvoorbeeld:

http://www.downloadstad.nl/download/You ... oader.html

of:

http://www.tvjoost.nl/12-manieren-om-vi ... ownloaden/
Of http://keepvid.com/
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

bwahahahaaaaaaaaaaaaa!!! Die burgemeester!! Er zit hier veel jeugd dat normaal naar school moet... Boccaccio, dat was pas een school... :mrgreen:
Toen De Maerschalck de muziek uitdeed, zongen ze beter van 'you never walk alone'...

'En we gaan nog nie naar huis... 8) "
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

idd op zijn gents, de max om te horen, die beelden van overdag met da gebouw en de brandende neons... veel te laat geboren, damn toch :D
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

Ik heb het mee gemaakt en krijg er nog de kriebels van en heb al veel discotheken gezien met m'n 25 jaar opstap gaan maar deze heeft nog niemand kunnen evenaren van de buitenkant met dat magische lichtwerk.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

echt prachtig zo'n beelden. Veel bezoekers in pak en das, ni te doen!

Bedankt Francois!
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Prachtige video, leuk om de boccaccio eens te zien,heb het jammer genoeg niet kunnen meemaken. Hebt ge van al die closed clubs op uwe site ook video's.? Of alleen van deun bocca? En dat Dvd formaat is dat een langer filmpje of alleen betere kwaliteit?
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

Heb het alleen in grote kwaliteit en dit zijn echt alle beelden die ik ervan heb dus niet echt veel 5 minuutjes :s, heeft daar vroeger niet iemand goed gefilmd ofzo?
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 dec 2007, 18:48

Bericht door Hofmann »

Weet dat er ooit eens een reportage op tv is uitgegeven aangaande Boccaccio, de nieuwe drug (xtc) en de housemuziek. Panorama dacht ik, weet ik nie meer juist.
Retro_Acid
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Hofmann schreef:Weet dat er ooit eens een reportage op tv is uitgegeven aangaande Boccaccio, de nieuwe drug (xtc) en de housemuziek. Panorama dacht ik, weet ik nie meer juist.
telefacts dacht ik
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

Die beelden heb ik ook volgens mij maar dat is alleen maar gepraat en geen boccaccio beelden, in dit gesprek zit iemand van de bocca en Piet van de globe. Veel gezever over drugs enzo
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

DJ Francois schreef:Die beelden heb ik ook volgens mij maar dat is alleen maar gepraat en geen boccaccio beelden, in dit gesprek zit iemand van de bocca en Piet van de globe. Veel gezever over drugs enzo
Die reportage gaf trouwens achteraf aanleiding tot verschillende razzia's en sluitingen ...
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Bericht door Yoko Ono »

De Full DVD waaruit Francois deze beelden heeft geknipt is voor slechts 10 euro te koop op elke Yoko Ono Party! Naast de Beelden die je ziet in Francois zijn filmpje hoor je ook de commentaar die tegelijk verteld wordt van een wel erg jonge Danny Verstraeten in die tijd ... verder ook beelden over sluiting Larocca , debat tussen uitbater Globe , uitbater Scalini en de buurtbewoners bij Jan Van Rompaey enz ...

dit alles in heel hoge dvd kwaliteit , een productie waarvoor we allen Eddy De Boel uit Sint Amandsberg of hier bekend als Edwardo moeten dankbaar zijn ... en niemand anders !

Het zijn zijn beelden die hij 18 jaar geleden opgenomen heeft met zijn vhs recorder die wij nu gedigitaliseerd hebben
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

Hulde aan deze man anders hadden we helemaal niets gehad vrees ik hahaha :D
Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 feb 2008, 08:59

Bericht door Silenus74 »

Inderdaad...dank aan Eddy voor de beelden.
Prachtig om die beelden terug te zien na al die tijd...ziet er toch altijd iets anders uit dan in de herinneringen.
Wat ook zo geweldig was waren die koele-wind blazers op den dansvloer aan den trap (zegt nu ni dat er geen blazers waren en dat ik da gewoon geflipt heb hé) en de geweldige geluidskwaliteit (voor in dienen tijd toch)...
Soit, ben aan 't afwijken dus nogmaals dank voor 't geweldig beeldmateriaal
Feel the beat !!!
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

Yoko Ono schreef:De Full DVD waaruit Francois deze beelden heeft geknipt is voor slechts 10 euro te koop op elke Yoko Ono Party! Naast de Beelden die je ziet in Francois zijn filmpje hoor je ook de commentaar die tegelijk verteld wordt van een wel erg jonge Danny Verstraeten in die tijd ... verder ook beelden over sluiting Larocca , debat tussen uitbater Globe , uitbater Scalini en de buurtbewoners bij Jan Van Rompaey enz ...

dit alles in heel hoge dvd kwaliteit , een productie waarvoor we allen Eddy De Boel uit Sint Amandsberg of hier bekend als Edwardo moeten dankbaar zijn ... en niemand anders !

Het zijn zijn beelden die hij 18 jaar geleden opgenomen heeft met zijn vhs recorder die wij nu gedigitaliseerd hebben
ah is die dvd nog altijd verkrijgbaar?? damn kwist da nie, volgende yoko ono eentje meepakken (nie letterlijk é :mrgreen: )
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten