Temple

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Temple

Bericht door Zven1 »

Is er hier iemand onlangs nog geweest? Zou er gewoon nog is naartoe willen gaan om is te zien of er nog iets te merken is van de oude Boccacio.
Ben is gaan zien op hunne site en aan de foto's te zien lijkt het wel echt heel commercieel en heel jong volk. Dus het zou kunnen dat ik er een shock aan overhoud. :oops:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ge zult er een shock aan overhouden. Ben er al veel geweest, aangezien het maar 10min van mijn deur is.
Muziek trekt echt op geen kloten. Gewone avond niet, en zeker Retro Arena niet. Toegegeven, kvond zalig op mijn 16de maar nu 3 jaar later op mijn 20ste big no!
Volk... oh my fuckin god. Een mix van marginale & Carré/Versuz/CultureClub volk maar dan 5 tot 10 jaar jonger. Soms zit er wat deftig volk bij Dirk achter den bar (als wij er zijn dan :D ). Ik zat er ook op m'n 16de maar kwas wel nen deftige :P
Pluspunt, er zijn wel al een aantal goeie feestjes geweest. Die van Quincy oa.
Ik beland daar soms nog als ik uitga in Gent, en er is geen ambiance en uit wanhoop dan naar bocca. Waar het niet veel beter is. :P

Tblijft natuurlijk ne vre schone dancing (ge zult zeker nog dingen herkennen van in den oude bocca, al die neon lichtjes bv.) en personeel zijn wel toffe mannen ook. Voor de rest kan ik eigelijk niet veel goeds zeggen. Mss gewoon beu gezien :P
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

Meen je da echt? :? :? :?
Had eigenlijk wel op de foto's van de site willen zien dat het nogal redelijk jong volk is. Maar dat de muziek op gene zak trekt is wel heel straf. Ik zal dan maar beter wachten tot er is een deftige party is met goei dj's. wie draaid daar eigenlijk nu op vrijdag en zaterdag?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Neon, David en PCP draaien er dacht ik.
ix!
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 jul 2005, 16:12
Locatie: Pepingen

Bericht door ix! »

residents zaterdag zijn idd PCP, David & Neon
Temple is open iedere zaterdag,
iedere eerste vrijdag van de maand Club Heat (R'n'B)
iedere derde woensdag van de maand pre-soiree
en dan nog extra dagen.
Zie http://www.thetemple.be voor meer info.

@ Zven1, gewoon zelf is komen kijken en je eigen review hier neerzetten ;)
Hier en daar zul je idd nog wat "athentieke" dingen herkennen van vroeger, maar 't gebouw moet mee met zijn tijd, net zoals de muziek en het publiek. 't is niet zij die jonger worden, maar wij ouder ;)
Be part of past, present & future.
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 aug 2007, 23:28
Locatie: Destelbergen

Re: Temple

Bericht door boccalife »

Zven1 schreef:Is er hier iemand onlangs nog geweest? Zou er gewoon nog is naartoe willen gaan om is te zien of er nog iets te merken is van de oude Boccacio.
Ben is gaan zien op hunne site en aan de foto's te zien lijkt het wel echt heel commercieel en heel jong volk. Dus het zou kunnen dat ik er een shock aan overhoud. :oops:

We regret all what the new staff have made of this legendary belgium club. (take off the blue and red neon from the entry, blinky white led on all the step have been removed, Flashy spot at the top disappeared also...
All the magical spirit with extreme decadance of 90's were totally erased!

This club was badly managed now.

Look at the photo of the superb dancefloor taken at 1988
hereafter....
Afbeelding



and compare to the new one (with this stupid box on the middle of the dance floor) taken at 2008. :oops:
Afbeelding

Red painting on the slopes of staircase. Ashamed and scandalous.

Afbeelding
....


This club was terribly and badly relooked and no more things to be compared to the original Boccaccio life and mythic CLUB of destelbergen 'like Studio54 in NY'.



The real Boccaccio remains here:
http://www.youtube.com/boccacciolife
Laatst gewijzigd door boccalife op 04 feb 2008, 23:15, 5 keer totaal gewijzigd.
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Bericht door Yoko Ono »

Inderdaad ... de weinigen onder ons die er geweest zijn voor 1993 weten waarover Anthony (boccalife) spreekt ... & ik ben er elke nacht in mijn dromen ....
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Achteraan in de stoeltjes tegen de muur (nog net zichtbaar) heb ik 1 van mijn eerste sprookjes uit 1001 nachten beleefd :D

Keep the dream alive !
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Stanne schreef:Achteraan in de stoeltjes tegen de muur (nog net zichtbaar) heb ik 1 van mijn eerste sprookjes uit 1001 nachten beleefd :D

Keep the dream alive !
Ahaaaa! Nu zijn we vertrokken! Kom op, ik ben dol op dat soort vertelseltjes! :D 8)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Memories maat. Die zijn persoonlijk :D
Mijn eerste keer Boccaccio was wel overweldigend. Alles daar was ongezien en ongehoord.

Beat this.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Stanne schreef:Memories maat. Die zijn persoonlijk :D
Mijn eerste keer Boccaccio was wel overweldigend. Alles daar was ongezien en ongehoord.
haha, dat geloof ik graag - je hebt gelijk!
Beat this.
Onmogelijk! :D 'k Ben nooit in Boccaccio Destelbergen geweest... :oops: Wél genoeg in Boccaccio Life in Halen...[/quote]
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Tis prachtig om hier af en toe een post te lezen zoals die van Boccalife. Zijn Youtube spreekt trouwens boekdelen !
Btw, men kan dingen posten mor da komt toch nooit over zoals je het toen ervaarde.

Eerste keer Bocca :thumbsup:
Eerste keer s** :thumbsdown:
:mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 dec 2006, 14:13
Locatie: Waasland

Bericht door OkinMaestro »

Da filmke van Bocca op Youtube...

Daar worden evekes dezelfde beelden gebruikt uit dit filmke;
http://nl.youtube.com/watch?v=R97KeAzP_ ... re=related
(rave in the UK)

Van een meisje dat zo weg is als een huis op de pillen.
Rond 2m05s komt ditzelfde meisje nog eens voor in het filmpje van Bocca.....


Ge ziet, ik ben bij de les hé ;)
@ctive since 1993
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 aug 2007, 23:28
Locatie: Destelbergen

Bericht door boccalife »

OkinMaestro schreef:Da filmke van Bocca op Youtube...

Daar worden evekes dezelfde beelden gebruikt uit dit filmke;
http://nl.youtube.com/watch?v=R97KeAzP_ ... re=related
(rave in the UK)

Van een meisje dat zo weg is als een huis op de pillen.
Rond 2m05s komt ditzelfde meisje nog eens voor in het filmpje van Bocca.....


Ge ziet, ik ben bij de les hé ;)
You are right,added this short movie inside Our Boccaccio Life Destelbergen World (25 seconds only). But, it's exactly what Boccaccio Life Destelbergen was in 90-93. (the other 9 Minutes of the film was extracted from ORIGINAL ARCHIVE from BRT - VRT and DESTELBERGEN local News in 1991-1992-1993)

Same period, Same Context, Same people, Same Atmosphere...
Everybody has known Boccaccio life destelbergen like me, will understand me :-))

90's crazy period in Boccaccio life Destelbergen was unique like in UK Rave. Decadance, Crazy music, Illegal substance...

This fabulous and creative period of HOUSE MUSIC (in 90's) will not repeat again. IT WAS UNIQUE ! Happy to be there at this moment of my live.

BOCCACCIO has changed my life :mrgreen: and for ALWAYS :D
(as everyone who enter on this sanctuary during the 90's with Dirk and Martine as Chief manager)
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 dec 2006, 14:13
Locatie: Waasland

Bericht door OkinMaestro »

I can imagine...but probably I have no idea of how it really was...

Born 5 years too late :-(

But I am happy that I was there starting from 1993...(and it was a better period than now)
@ctive since 1993
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast