****New old BOCCACCIO sound mixes********

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

éla, hebde gij een probleem met 40gers ? Want ik ben aant aftellen hé :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Stanne schreef:éla, hebde gij een probleem met 40gers ? Want ik ben aant aftellen hé :mrgreen:
ik ga slim zijn en geen commentaar geven,of ik krijg hier e paar man op mijn dak :mrgreen:

aftelle aftelle,ni zwanze hé zeg.
ik mag aftelle ja :cry:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

back to the 90's schreef: nee nee het was geen jong gastje,ne vent van gemakkelijk de 40 voorbij...
Nen ouwe zak? :mrgreen:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

dj_neo schreef:
back to the 90's schreef: nee nee het was geen jong gastje,ne vent van gemakkelijk de 40 voorbij...
Nen ouwe zak? :mrgreen:
daar hoor ek zelf ook bij hé :D
zat met iets anders in mijn hoofd,ma dan wordt ik afgemaakt denk ik :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Kzit in de 2de helft van de 30 dus.....das aftellen dan hé.
Ge zijt zo oud/jong zoals ge u zelf voelt zeg ik.
Do the things to keep the smile on your face.
Enneuh.....dj_neo, we zullen binnen 12j nog is klappen als gij in de dertig zijt :D Voor mij is nen ouwe zak 75j, en dan nog :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Owkeey owkeey :P senioor
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 mei 2008, 12:08

Bericht door guitar&bands »

Annatraxa schreef:Beste guitar&bands,
Ik geloof dat uw IQ niet hoog ligt veronderstel ik zoals hier al reeds gezegt is geweest.
Er is niks beter dan beatmuziek man,ge zijt blijkbaar achter met muziek.
Btw,sorry dat ik dit moet aankaarten, maar als je op werchter komt en je moest daar een volledige razzia houden, man man, ze halen containers drugs boven.
Ieder heeft zijn muziekstijl, daar valt dus niet over te discussieren vind ik.
hey man, een jointje mag best, maar gene xtc ofzo tot 8 uur 's morgens, want dan leef je nogal decadent en functioneer je niet meer in de maatschappij
dj/electronische muziek is dom
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

guitar&bands schreef:
Annatraxa schreef:Beste guitar&bands,
Ik geloof dat uw IQ niet hoog ligt veronderstel ik zoals hier al reeds gezegt is geweest.
Er is niks beter dan beatmuziek man,ge zijt blijkbaar achter met muziek.
Btw,sorry dat ik dit moet aankaarten, maar als je op werchter komt en je moest daar een volledige razzia houden, man man, ze halen containers drugs boven.
Ieder heeft zijn muziekstijl, daar valt dus niet over te discussieren vind ik.
hey man, een jointje mag best, maar gene xtc ofzo tot 8 uur 's morgens, want dan leef je nogal decadent en functioneer je niet meer in de maatschappij
Moet ik eens beginnen met alle rockgoden op te noemen die ten onder zijn gegaan aan druggebruik.
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 mei 2008, 12:08

Bericht door guitar&bands »

Maar ze gebruikte tenminste gene xtc.
Jimi Hendrix en Kurt Cobain leven trouwens nog steeds, vele mensen denken dat ze de pijp zijn uitgegaan, maar ik heb Kurt nog gezien (september 2007) en Jimi heb ik ergens in 2005 zien lopen.
dj/electronische muziek is dom
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 mei 2008, 12:08

Bericht door guitar&bands »

ik wilde in eerste instantie gewoon julie muzieksmaak proberen te verbreden omdat jullie alleen maar naar electronische muziek luisteren, dit is namelijk mijn roeping
dj/electronische muziek is dom
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

guitar&bands schreef:ik wilde in eerste instantie gewoon julie muzieksmaak proberen te verbreden omdat jullie alleen maar naar electronische muziek luisteren, dit is namelijk mijn roeping
Wie zegt dat sucker.
Heb de Stones gezien in 1995 manneke,The Police en ook anderen als: Pearl Jam,Metalica en nog vele anderen ...Dus kom hier niet praten over muziek smaak verbreden...
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 mei 2008, 12:08

Bericht door guitar&bands »

scalle@theVilla schreef:
guitar&bands schreef:ik wilde in eerste instantie gewoon julie muzieksmaak proberen te verbreden omdat jullie alleen maar naar electronische muziek luisteren, dit is namelijk mijn roeping
Wie zegt dat sucker.
Heb de Stones gezien in 1995 manneke,The Police en ook anderen als: Pearl Jam,Metalica en nog vele anderen ...Dus kom hier niet praten over muziek smaak verbreden...
das pas een fractie vergeleken met wat ik heb gezien, dus je kan altijd nog wat leren (en ik andersom ook), trouwens schelden heeft geen zin jonge.
dj/electronische muziek is dom
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

guitar&bands schreef:Maar ze gebruikte tenminste gene xtc.
Jimi Hendrix en Kurt Cobain leven trouwens nog steeds, vele mensen denken dat ze de pijp zijn uitgegaan, maar ik heb Kurt nog gezien (september 2007) en Jimi heb ik ergens in 2005 zien lopen.
Ik denk da er hier enen ferm me onze kop aan 't lachen is.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ik vrees het ook ;) had het direct door :D
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Wss ene die nood heeft aan sociaal kontakt, zelfs als ze op hem pissen geniet hij ervan ... bekijk het als een soort masochisme ;)
Er is maar 1 ding aan te doen en dat is hem bannen met mijn complimenten, ik ga op "verdraagzame" rock gerelateerde forums toch ook niet liggen zeiken op hun muziek?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast