Video materiaal Boccaccio

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jul 2005, 18:38
Locatie: Destelbergen

Bericht door Edwardo »

Vrienden,

Ik zou het toch appreciëren mocht je bij de gemonteerde filmpjes jullie bron vermelden (ikke).
Ik ben tenslotte de eigenaar van de originele videocassettes
Hopelijk dragen josie,Neon en andere videobewerkers er een beetje zorg voor :-o zodat ik ze ongeschonden terug krijg.

Neon,wat ga je met alle krantenknipsels doen die ik je bezorgd heb ?
Ga je die ook inscannen en ergen online zetten ?

Voor de videobewerkers gelieve volgende bron te vermelden bij jullie filmpjes:
Videomateriaal afkomstig van Eddy De Boel - Destelbergen

Bedankt voor de kleine moeite.

Edwardo
007

Bericht door 007 »

Edwardo schreef:Vrienden,

Ik zou het toch appreciëren mocht je bij de gemonteerde filmpjes jullie bron vermelden (ikke).
Ik ben tenslotte de eigenaar van de originele videocassettes
Hopelijk dragen josie,Neon en andere videobewerkers er een beetje zorg voor :-o zodat ik ze ongeschonden terug krijg.

Neon,wat ga je met alle krantenknipsels doen die ik je bezorgd heb ?
Ga je die ook inscannen en ergen online zetten ?

Voor de videobewerkers gelieve volgende bron te vermelden bij jullie filmpjes:
Videomateriaal afkomstig van Eddy De Boel - Destelbergen

Bedankt voor de kleine moeite.

Edwardo
waaaauw maat dan geef ik u een dikke applaus hoor want das iets dak nooit wil kwijt geraken, zelf heb ik de grote razia enzo meegemaakt en dat viel me toen zeer slecht uit want was richting dendermonde :(
had iets te veel van goede in mijn zakken :oops:
en ik hoop ooit dat josjie mij die tape kan bezorgen(en nogmaals grote dank aan eddie dan), want ik verlang ernaar voor die parel te zien en in mijn glazen kast te zetten, het was voor mij de beste dancing ooit(barrocci moet ook goed geweest zijn),, amaai de zondag en maandag wat een leven daar 14 jaar terug, kan ik de klok maar weer draaien :( en de lekkere new beat herbeleven met de goede pil EVA :oops:
ik moet echt eens goed in mijn oude dozen kijken want moet daar de artikels ook van hebben normaal, dus eddie,josjie en neon bedankt voor de tape nogmaals maar ik hoop van jaar hem nog te kunnen zien
grtz
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

EVA was ook voor mij de eerste, bij ons op school lipen ze rond met van de eva-shirts wel nog es gezien?
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Als da filmke beschikbaar is moogt ge het zeker laten weten. Mijn vrouwke leefde in den boccaccio :eek: :eek: en 'k zou er haar een groot plezier mee doen :D
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
007

Bericht door 007 »

BOUNCER schreef:EVA was ook voor mij de eerste, bij ons op school lipen ze rond met van de eva-shirts wel nog es gezien?
hihi nee dat heb ik nooit gezien :lol:
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Bericht door Yoko Ono »

oke na de nieuwjaarsperiode ga ik er mij echt eens heel hard mee bezighouden, want t ligt idd al lang stil!!!

mij gewoon best een beetje stalken met pm's want anders blijf k t weer uitstellen, ik wens alvast eddie te bedanken voor het ter beschikking gestelde materiaal, en jullie mogen hem allemaal later persoonlijk bedanken als jullie kunnen baden in krantenknipsels over de boccaccip en de drugs .... drugs drugs drugs ........
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jan 2007, 12:57
Locatie: kempen

Re: Boccaccio clip!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door model500 »

DJ Francois schreef:Eindelijk kunnen jullie even van een stukje boccaccio genieten en met vele dank aan Josjie. Ik heb van hem de beelden gekregen en heb alvast een stukje gemaakt als een soort van preview pfff tot m'n grote spijt moet ik wel zeggen dat de dvd die ik gehad heb maar weinig beelden van de boccaccio bevatten (van binnen dan) en denk alles bij elkaar zo'n 10 a 12 min helaas. Maar nu waar iedereen zo lang op heeft gewacht ......... de bocca in actie!!!

http://www.djfrancois.nl/boccaccio.wmv

IK weet alleen niet goed hoe ik nu de dvd in elkaar moet knutselen pfff had op meer materiaal gerekend maarja beter dan niets :lol:
knappe beelden man!!! thx!!!
kijk al uit naar het volgende!!! ;-)
back to the good al times!!!!
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

hopelijk komt er snel nieuw materiaal ;) dat ik dit topic nu pas vind :D
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Deze topic is er al van de zomer in 2005, dus binnen een jaarke krijgen we misschien nog iets te zien ...
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

nostalgie90 schreef:Deze topic is er al van de zomer in 2005, dus binnen een jaarke krijgen we misschien nog iets te zien ...
Als ik nog meer beeld materiaal kan scheppen wel :s nu heb ik maar voor 10 min bocca beelden en dat is te weinig grrrr :mad:
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

kan je die 10min niet online gooien?
die preview heeft mij zeer geinteresseerd gekregen :)
thx daarvoor!

grtz
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 mar 2007, 20:06
Locatie: meulebeke

Bericht door ricar »

kzat zo van et weekend een klapke te doen me mijne nonkel ,, die vroeger ook ng veel weggind in den bocca ,, en hij zei dat hij ng veel liggen had van den bocca ,, maar ie eeft da verkocht :eek: :(


kbegon te flippen
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ricar, ik geloof dat ge overal wel iets of iemand "kent", maar dat brengt niets bij op ons forum. :?
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

is hier nu al nieuws van???
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mar 2007, 15:25

Bericht door cobra13 »

Ik denk dat de heer Wim. D. ons nu eindelijk dat video materiaal verschuldigd is.... we wachten er al zo lang op.... of is eerlijkheid hier verwaterd wim?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten