BOCCACCIO back for one time at Destelbergen

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

Ik verzamel alles met betrekking tot New Beat. 'kheb reeds heel wat materiaal liggen maar bijkomende info over vanalles en nog wat is natuurlijk welkom indien jullie me dit kunnen bezorgen.

Ik zou graag deelnemen aan jullie conversaties op forums maar kheb O zo weinig tijd daarvoor.
Time is the healer, once there is a come back!

Francois, ik lees dat je graag een feest zou organiseren in den Bocca? Ook was/ben ik van plan (reeds 2 jaar mee bezig) om een groot New Beat evenement op te zetten. Ik heb enkele toegevoegde waarde aan spektakel reeds uitgewerkt in het verleden...

Misschien moeten we wel eens samen gaan zitten om er samen een echt feest van te maken! Ik wou dit feest enkel in den tempel laten doorgaan maar ondervond echter weinig steun van de uitbater... jammer en veel te duur naar men gedacht!

Music is my life, New Beat makes me living...

New Beat freaks, are we... ;-)
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

ik denk dat een locatie als Bocca daar nu te groot voor is, beter voor iets kleins/intiems kiezen imho ...
Laatst gewijzigd door lemant op 13 aug 2007, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

nope, niet mee eens :-)

Ik wou niet enkel aan de muziek denken maar het geheel visueel naar voorbrengen zoals het toen was.

Voor mensen die naar 25Y Font 242 geweest zijn, hier kon je zien dat je het geheel mooi kan inkaderen. Er zijn genoeg mensen, artikels, gadgets,...

Use the place ;-)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast