BOCCACCIO back for one time at Destelbergen

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Ik ga zeker :) dacht dat de 24ste ook ging tegenvallen, maar was zeer goed, zelfs weining snotters :P
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Reviewke ??????
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

den 89'Neon is geweest, en hij spreekt niks anders dan lof over T Quest !
Dus tzal zeker wel super geweest zijn
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Kwas er trouwens ook en ik kan het alleen maar bevestigen: retro van de bovenste plank! Onbekend maar super!! Op sommige momenten zelfs newbeat-achtig. Zeker en vast voor herhaling vatbaar!!! Maar ook Fredje was heel goed... Zo een avonden, daar geniet j nog dage van na, en ik kan het bevestigen!!!! :!:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Ben er niet geraakt wegens ZIEKTE :oops: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

aapje schreef:Kwas er trouwens ook en ik kan het alleen maar bevestigen: retro van de bovenste plank! Onbekend maar super!! Op sommige momenten zelfs newbeat-achtig. Zeker en vast voor herhaling vatbaar!!! Maar ook Fredje was heel goed... Zo een avonden, daar geniet j nog dage van na, en ik kan het bevestigen!!!! :!:
Ik kan het me voorstellen van mij zindert da ook altijd nog na.
Afbeelding
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Bericht door Yoko Ono »

twas voor de eerste keer sinds heropening in 2000 echte boccacciomuziek (toen T quest draaide) QX1 - i won't hurt you was vo mij de plaat van den avond! ma dan natuurlijk niemeer de lugubere sfeer van 18 jaar geleden...
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

Zo ik ben ook weer eens terug op het forum pff naar een lange drukke tijd weer eens ff tijd vrij gemaakt om hier rond te hangen en ga in december is naar de tempel en sowieso met pascal lullen hahaha het laat me maar nie los back one time grrrrr en zeker niet na de beelden die ik weer heb gezien, ik zal weer eens een poging wagen.......................
Josjie

Bericht door Josjie »

moet maar keer laten weten wanneer je komt hé francois
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

16 december kom ik naar de temple voor zover ;)
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 jan 2007, 20:01
Locatie: destelbergen

Bericht door sithje »

komop man 25 !!!!tis nog niet erg genoeg dak die tijd niet kunnen mee maken heb!! nu gaat ge het mij nog eens afnemen terwijl ik wel oud genoeg ben
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2007, 10:49
Locatie: gentbrugge

Bericht door retrofreak »

Gaat dat nog door dat feestje in de bocca van de jaren 80 -90,want dees hier zie dat volledig zitten,want zen uit gent en ik deed niets anders naar de bocca te gaan te voet, fiets en liftenden dan natuurlijk mee de bende 8) ik ben zelf 32 jaar en de meeste onder ons hier weten wat en hoe het daar was in die tijd,dus ik zou zeggen gring it on, and keep me holding @ this information :mrgreen:



greetz ouwe boccafreaks ;)
Retro till i die
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

retrofreak schreef:Gaat dat nog door dat feestje in de bocca van de jaren 80 -90,want dees hier zie dat volledig zitten,want zen uit gent en ik deed niets anders naar de bocca te gaan te voet, fiets en liftenden dan natuurlijk mee de bende 8) ik ben zelf 32 jaar en de meeste onder ons hier weten wat en hoe het daar was in die tijd,dus ik zou zeggen gring it on, and keep me holding @ this information :mrgreen:



greetz ouwe boccafreaks ;)
kvrees ervoor...
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2007, 10:49
Locatie: gentbrugge

Bericht door retrofreak »

Damn :cry: maar thx voor de info ;)
Retro till i die
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

Uuuuh ik ben er nog niet klaar mee hahaha geduld is een schone zaak ;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast