20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door jim-bar »

netjes geregeld ! :cheers:
da mag getaped worden ja
ik ga live zien, maar as ik naar het wc moet en iets mis wil ik da graag achteraf nog kunnen horen :albino:
... this is Elmer Davis again ...
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door Gio »

lemant schreef:
ik zou het trouwens geen ramp vinden mocht iemand dit willen opnemen :mrgreen:
Ik zou dit wel willen doen, maar hoe doe je dit 't best?
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door Matthias »

Mijn eerste ervaring met CdA viel enorm goed mee... :afro:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 mar 2008, 18:52

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door mini »

voort slapen even posten;twas zeer aangenaam.er was voldoende volk om een feestje te bouwen.ik denk goed halfvol.boven was toe.tofke en frank zwierde de ene na de andere oude kraker op de platenspeler.spijtig dat sommige het in de vroege uurtjes moesten verpesten buiten door ambras te maken. :eye:
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door back to the 90's »

Ik ben juist thuis van een beestig feesje.
Yves,Frank en tofke waren zalig.
af en toe een hitje zoals ge overal hoort,ma voor de rest allemaal dikke schijven opgesmeten :cheers:
Frank de wulf vond ik ni slecht,maar was naar mijn goesting te wisselvallig.
Al heeft die wel laten horen dat em technisch nog tip top in orde is.
De sfeer zat er allesins dik in,en om 8h kon ge direkt zien dat er nog heel veel wouden verder feesten.
Voor mij hebben ze een ideale lokatie gevonden en mag van mijn part de volgende editie terug in café d'anvers zijn.
Wat ook weer overduidelijk was,was da sommige LC members het feesten gewoon niet kunnen afleren.
It was so nice to see you all again :thumright:
Hop naar het volgende feesje,en stanne als ge der de volgende keer ni bij zet klap ek nimeer tegen u :mrgreen:
Laatst gewijzigd door back to the 90's op 21 jul 2009, 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Nothing is what is seems to be
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door djginod »

Voor mij was het ook heel gaaf ! Leuke sfeer en goede DJ's, maar helaaaaaas.... iemand moest het nodig vinden, om te gaan slaan, omdat ik (schijnbaar) per ongeluk zijn glas omgestoten zou hebben, tijdens mijn dance acts.... dus nu zit ik hier voor de pc met een :eye: ! Ziet goed paars aan een kant... ach ja, een souvernir van een leuke nacht op zich, maar ja, op een gegeven moment had ik niet zo een feeststemming meer, en ben weggegaan. Echt KUT, want zag net Zolex binnenlopen. Tsjah, kan gebeuren dat er blijkbaar eikels zijn die NIETS kunnen verdragen en gelijk gaan meppen...

Volgens mij hebben ze hem nog wel buiten gegooid denk ?
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door jim-bar »

BIJKOPEUH !!!

Amai - is't al dinsdag? :D
goe feesje inderdaad.
twee keer circus bells, een pakske tremora del terra, acid eiffel en lyot (maurizio mix).
de wulf was heel goe, het globe dj team nog beter.
Keimi en Dr Poppers hebben van mij gewonnen in de wedstrijd 'blijven plakken' - respecd :mrgreen:
... this is Elmer Davis again ...
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2006, 13:38
Locatie: Antwerpen

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door progrez »

Het was precies nog beter dan in Destelbergen. Qua muziek, maar ook qua sfeer en belichting. Bij momenten was het goe donker terwijl de Temple toch net iets te veel verlicht was voor Globe-muziek. Een gitzwarte pluim voor de LJ die waarschijnlijk zijn kalmste avond van de laatste 15 jaar had.

Het spel ging goe vooruit met nen hoop geweldige platen. Zelfs Dj Hooligan - It's a dreamsong kwam onverwacht voobij. Veel volk van de oude garde. Een enkele snotneus met flashy t-shirtje, broek tot op zijn gat en klak op half zeven "want dat is trendy" niet nagesproken. Omstreeks half acht was het boeken toe met Banderas terwijl er toch nog een mooi volkje op de been was.

Enkele LC-gangers tegengekomen én de man van de retro shop!
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door lemant »

Het was de trip naar Antwerpen weer meer dan waard :)
Leuk volk, goeie sfeer en deftige muziek. Persoonlijk vond ik Frank de Wulf eigenlijk zwak ... technisch goed, maar ik hoorde echt niks anders dan de grootste hitjes en had liever eens wat verborgen parels gehoord. Alles werd ook heel snel na elkaar gespeeld, die moet ongeveer een 50 platen/uur gedraaid hebben denk ik.
Yves wist me dan weer meer te verrassen en graafde ook wat dieper.

Voor de rest was het natuurlijk weer plezant om nog eens een paar LC-koppen tegen het lijf te lopen :)
'k Ben rond half 7 vertrokken denk ik, geen idee meer wie er toen aan het draaien was (misschien omdat mijn kop ook wat draaide :mrgreen: ).

Van het soundsystem in CdA ga ik nooit grote fan zijn, de locatie zelf blijft echter magisch.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door back to the 90's »

progrez schreef:Omstreeks half acht was het boeken
Dank u,nu weet ek dus om hoe laat dat gedaan was.
Het enige da ik wist was dat de vogelkes al serieus aant zinge waren :D

En weeral hetzelfde voor als in den Bocca hé,HEINEKEN godver :pale: :roll:
En bij het weggaan mocht ek zelf nimeer naar de wc...
Mag kik nog is gaan madam,nee tis alleen nog ma voor de garcons :scratch:
Nog e geluk da ze daar openbaar wc's hebbe int straat.
Nothing is what is seems to be
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door emotionslover »

djginod schreef:Voor mij was het ook heel gaaf ! Leuke sfeer en goede DJ's, maar helaaaaaas.... iemand moest het nodig vinden, om te gaan slaan, omdat ik (schijnbaar) per ongeluk zijn glas omgestoten zou hebben, tijdens mijn dance acts.... dus nu zit ik hier voor de pc met een :eye: ! Ziet goed paars aan een kant... ach ja, een souvernir van een leuke nacht op zich, maar ja, op een gegeven moment had ik niet zo een feeststemming meer, en ben weggegaan. Echt KUT, want zag net Zolex binnenlopen. Tsjah, kan gebeuren dat er blijkbaar eikels zijn die NIETS kunnen verdragen en gelijk gaan meppen...

Volgens mij hebben ze hem nog wel buiten gegooid denk ?

triestig echt triestig maar ja....

gisteren op Gentse Feesten in een zinloze vechtpartij terecht gekomen!!!! was triestig!!!!! snap sommige niet, en we gaan nie racistisch natuurlijk, maar het was weer het volkske amai! chapeau!!! hopelijk genoten van de de avond voor het voorval!! greets
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 mei 2005, 20:00
Locatie: kampenhout

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door kruss »

Ik heb met de nodige kritische instelling de "werkzaamheden" van de heren DJ's beluisterd... De grootste teleurstelling voor mij was toch wel Frank De Wulf, die heeft er niks, maar dan ook niks van gebakken... Ook Frank Struyf vond k zwakskes, één kraker draaien, dan weer in een diep gat vallen, uiteindelijk weer een kraker... Er bestaat nog zoiets als continuïteit ?! Anyhow, YDR was grandioos, Tofke was formidabel, meer moet dat niet zijn voor mij... Zeker voor herhaling vatbaar !!
43 years of age... and still going strong !! Only the Strong & Healthy survive !!
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door poehaaaaa »

Eén van de eerste keren dat ik op een reunie/retro avond 95% van het volk als oude garde zie. Dat was dus het geval. Veel zwaar volk, maar sommigen dus precies beetje te zwaar... :?
Kevin heeft de opwarming gedaan met platen van 95 of erna, dus geen Globe stijl. Ik vreesde dus het ergste voor de rest vd avond. Maar Yves, Frank, Zolex hebben gedaan wat ze moesten doen (globe platen draaien). Tofke heb ik nimeer gezien.

Begrijp ook ni goed da er commentaar komt als: technisch ni zo goed, platen te rap gemixt,.. Mannen, zo was het gewoon in de tijd vd globe niwaar? Toen werden de nummers veel korter gedraaid.

Kvind dat die mannen beestig gedraaid hebben gisteren. Er zat redelijk wa sfeer binnen en dikwijls bij de eerste noot van een nieuwe plaat begon iedereen al te roepen :cheers:

Geluidsinstallatie van Cda daarentegen, gene vette spijtig genoeg. CdA zelf daarentegen blijft top.
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door lemant »

poehaaaaa schreef: Begrijp ook ni goed da er commentaar komt als: technisch ni zo goed, platen te rap gemixt,.. Mannen, zo was het gewoon in de tijd vd globe niwaar? Toen werden de nummers veel korter gedraaid.
hola pola, ik weet niet of je het op mij hebt maar ik heb gezegd dat De Wulf technisch WEL goed was ... ivm rap mixen, dat was idd vroeger zo en ik heb daar niks op tegen maar op deze manier was het eerder hitjeskermis (persoonlijke mening hé, want de sfeer was idd heel goed).
Begrijp me niet verkeerd, maar zet daar een onbekende dj die het op die manier aanpakt en hij wordt afgeschoten omdat hij teveel de populaire toer opgaat.
Volgens mij moet zoiets ook storend zijn voor de dj's die erna moeten draaien.

Voor alle duidelijkheid toch nog even vermelden dat ik me wel goed geamuseerd heb :).
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door poehaaaaa »

bwoah, hitjeskermis is relatief. Donkere nr's werden afgewisseld met de meer bekende, maar het volk ging uit de bol en daar draait het om. Vind het op zich al leuk dat er ditmaal wel is werd teruggegaan tot de nr's van begin jaren 90. Zover wordt er dikwijls ni geraakt....T99, Quadrophonia, Insider, Top, Ramirez, Microbots, Human Resource, Beltram,.... ;)
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast