20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 jun 2009, 22:48

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door discobarleuven »

ik zou het eigenlijk begot nimeer weten wat voor volk daar buiten rondliep . :oops:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door Dr. Poppers »

:D 't Moet zijn dat ik een tamelijk marginaal kopke heb want al dat gespuis is bij mij net vrolijk komen verbroederen! (Gelukkig) op geen enkel ogenblik last gehad of me ongemakkelijk gevoeld (tenzij bij die donkerharige jongedame die over mijn knie kwam schurken maar dat was dan weer om andere redenen ;) )...
En ik kan voor het overige bevestigen wat het merendeel hier al meldde: een lekker lekker feestje! Ik was ten zeerste (aangenaam) verrast door de set van FDW (hoewel niet alle platen die hij oplegde mij wat deden,was de set als geheel gewoonweg VET!) en Tofke heeft mijn zevende batterij weten aan te zwengelen (even overdrive dus).
Plus een grote LC-vertegenwoordiging - zeer plezant en wat een zot volk toch! Daar blijft toch wat transcendentaals in die hoofdjes zweven: restjes genot van vroeger en brokjes geluk van nu; een contente vibe van gezamelijk op een beestig partijtje te staan terwijl ieder zijn eigen uitdrukkingsvorm heeft (jajaaaah J-B, voor sommigen is dat inderdaad: BIJKOOOPEUH! :D ).
Persoonlijke hoogtepuntjes: Secret Cinema, Ramirez en de merkwaardige en meervoudige toiletproblematiek van Backtothe90s! :)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door rizzo> »

Hola, precies iets gemist. Gelukkig ligt het niveau van de feesten de laatste jaren zo laag dat ik dit quasi nooit moet zeggen :mrgreen: 8)

Alleszins: ik vind niet dat je moet morren dat er al 'ns marginale types of similaire toestanden zich manifesteren, ik heb vroeger quasi nooit anders geweten, zelfs op de betere uitgaansplaatsen met het betere publiek was er altijd wel iets. Ik vond dat wel cool die spanning, die adrenaline, het onverwachte. Kortom het hoorde er allemaal bij en ik kan het maar gehad hebben. Carry on!
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door back to the 90's »

Dr. Poppers schreef:de merkwaardige en meervoudige toiletproblematiek van Backtothe90s! :)
Da is nimeer normaal zenne,ik denk dak ne pot ge beginne bijhouden gewoon om die wc-madammekes te betalen :pig:

rizzo> schreef:Alleszins: ik vind niet dat je moet morren dat er al 'ns marginale types of similaire toestanden zich manifesteren, ik heb vroeger quasi nooit anders geweten
Der komt toch nen bepaalde moment in uw leven da ge da kletsen en da straf doen achterwege moogt laten vind ek.
Als 17-18 jarige straf doen da kan ik nog aannemen,ma als ge als 30-35(-40) jarige nog zo moet doen dan ist toch al triestig gesteld vind ek.
Nothing is what is seems to be
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door rizzo> »

Je hebt volkomen gelijk: da's goed voor even maar dat zou er bij de meeste mensen toch uit moeten gaan na verloop van tijd maar die gasten van 35 à 40 die dat nog altijd doen dat zijn gewoon de échte! :D ;)

Maar 'k heb wel de indruk dat het er tegenwoordig echt wel zeer braaf aan toe gaat. Heb hier recent op het forum nog in een thread over de Cobra (stijl: "zuipersdancing" zonder daar minderwaardig over te doen) gelezen hoe het er daar aan toe ging onder de feestgangers qua onverantwoord rij- en drinkgedrag en dat is wel meer dan dag en nacht verschil met enkele jaren later (in de goede zin, gelukkig).
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door Stanne »

Rizzo, dat kan je toch in de verste verte niet met elkaar vergelijken Cobra en Globe.
Cobra was nog uitgaan in de "old fashion style", zoals ze het in de jaren 70 en 80 deden.

De bokseurs van vroeger die nu nog actief zijn liggen imo 90% kans vooral met zichzelf in de clinch.
Langs andere kant, je hebt altijd gasten die vaneigens stoer zijn. Ik zou bvb ni graag een Antwerpse dokwerker zijn pintje omkappen in CDA :D Misschien was het wel zo iemand met een tattoo bodysuit die Gino een schilderijke bezorgd heeft.

En de sets van die avond ? Noppes ?
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door StevenR_73 »

Stanne schreef:Rizzo, dat kan je toch in de verste verte niet met elkaar vergelijken Cobra en Globe.
Cobra was nog uitgaan in de "old fashion style", zoals ze het in de jaren 70 en 80 deden.

De bokseurs van vroeger die nu nog actief zijn liggen imo 90% kans vooral met zichzelf in de clinch.
Langs andere kant, je hebt altijd gasten die vaneigens stoer zijn. Ik zou bvb ni graag een Antwerpse dokwerker zijn pintje omkappen in CDA :D Misschien was het wel zo iemand met een tattoo bodysuit die Gino een schilderijke bezorgd heeft.

En de sets van die avond ? Noppes ?

Stanne goes psycological :mrgreen:

vroeger dierven ze ook al eens een pistoleke trekken, maar vechtpartijen gingen meestal om euuh zaken of mensen die niet binnen mochten.

voor de rest wast peace, love, unity :clown:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door Dr. Poppers »

StevenR_73 schreef:vroeger dierven ze ook al eens een pistoleke trekken
Als ze dàt in mijn buurt doen, haal ik meteen mijne sandwich boven! :mrgreen:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door Stanne »

StevenR_73 schreef:
Stanne schreef:De bokseurs van vroeger die nu nog actief zijn liggen imo 90% kans vooral met zichzelf in de clinch.

Stanne goes psycological :mrgreen:

vroeger dierven ze ook al eens een pistoleke trekken, maar vechtpartijen gingen meestal om euuh zaken of mensen die niet binnen mochten.

voor de rest wast peace, love, unity :clown:
Ik ken(de) da spijtig genoeg wa in men omgeving ;) :?

Vechtpartijen aan de deur: pfff die vriendjespolitiek altijd, als je de portiers goed kende had je in principe weinig troubles binnen en buiten.

EDIT: trouwens Fight Club nog ni gezien ofwa ? :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door jeec426 »

back to the 90's schreef:
Dr. Poppers schreef:de merkwaardige en meervoudige toiletproblematiek van Backtothe90s! :)
Da is nimeer normaal zenne,ik denk dak ne pot ge beginne bijhouden gewoon om die wc-madammekes te betalen :pig:
.
Hahaa, ne mens zou verkeerde dinges beginnen denken he als ge zoveel naar 't wc moet :tongue: :tongue:

Dju da'k dees nu maar lees. Ma na mijn voorvalleke op de sound of B is mijn madam ni zo happig nimeer op reunions 8) 8)

De volgende reunion ne keer in een echte after??? De Kings????
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 13 jul 2008, 17:16
Locatie: Wilrijk

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door Stientje »

Dr. Poppers schreef::D 't Moet zijn dat ik een tamelijk marginaal kopke heb want al dat gespuis is bij mij net vrolijk komen verbroederen! (Gelukkig) op geen enkel ogenblik last gehad of me ongemakkelijk gevoeld (tenzij bij die donkerharige jongedame die over mijn knie kwam schurken maar dat was dan weer om andere redenen ;) )...
En ik kan voor het overige bevestigen wat het merendeel hier al meldde: een lekker lekker feestje! Ik was ten zeerste (aangenaam) verrast door de set van FDW (hoewel niet alle platen die hij oplegde mij wat deden,was de set als geheel gewoonweg VET!) en Tofke heeft mijn zevende batterij weten aan te zwengelen (even overdrive dus).
Plus een grote LC-vertegenwoordiging - zeer plezant en wat een zot volk toch! Daar blijft toch wat transcendentaals in die hoofdjes zweven: restjes genot van vroeger en brokjes geluk van nu; een contente vibe van gezamelijk op een beestig partijtje te staan terwijl ieder zijn eigen uitdrukkingsvorm heeft (jajaaaah J-B, voor sommigen is dat inderdaad: BIJKOOOPEUH! :D ).
Persoonlijke hoogtepuntjes: Secret Cinema, Ramirez en de merkwaardige en meervoudige toiletproblematiek van Backtothe90s! :)

met die donkerharige bedoelde toch mij ni hè? lol :scratch:
"Music is what feelings sound like"
------------------------------------
http://www.myspace.com/stientje80
Stientje (Op de Beeck) Littlegirl @ Facebook
Littlegirl Events
info@littlegirl-events.com
+32 (0) 489 636 299
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 13 jul 2008, 17:16
Locatie: Wilrijk

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door Stientje »

djginod schreef:Voor mij was het ook heel gaaf ! Leuke sfeer en goede DJ's, maar helaaaaaas.... iemand moest het nodig vinden, om te gaan slaan, omdat ik (schijnbaar) per ongeluk zijn glas omgestoten zou hebben, tijdens mijn dance acts.... dus nu zit ik hier voor de pc met een :eye: ! Ziet goed paars aan een kant... ach ja, een souvernir van een leuke nacht op zich, maar ja, op een gegeven moment had ik niet zo een feeststemming meer, en ben weggegaan. Echt KUT, want zag net Zolex binnenlopen. Tsjah, kan gebeuren dat er blijkbaar eikels zijn die NIETS kunnen verdragen en gelijk gaan meppen...

Volgens mij hebben ze hem nog wel buiten gegooid denk ?

ge had mij moeten komen roepen hè sjoe, khad het wel voor u opgenomen dan maar ik plakte nogal vast aan de zetelkes vanachter lol... beetje last van dieptezicht enzo hahahahaha... jammer dat ek u ni heb gezien, al de rest daarentegen wel maar da maken we hopelijk wel goed met de Extreme opening hè, allez, ik hoop er toch te geraken! :-)
"Music is what feelings sound like"
------------------------------------
http://www.myspace.com/stientje80
Stientje (Op de Beeck) Littlegirl @ Facebook
Littlegirl Events
info@littlegirl-events.com
+32 (0) 489 636 299
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 feb 2007, 04:26

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door back2balmoral »

Ik was heel tevreden van de avond en de locatie

Kevin jee was voorspelbaar, maar technisch de beste van de avond

Ydr heeft me aangenaam verrast maar speelde op 20min twee maal una - emotion

Frank de Wulf vond ik ook nog ça va

Zolex was voor mij de minste
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door djginod »

Ik vond het wel gaaf om bijvoorbeeld Digital Orgasm met Moog Eruption weer eens hard te horen !
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door Stanne »

Stientje schreef:maar ik plakte nogal vast aan de zetelkes vanachter lol... beetje last van dieptezicht enzo hahahahaha
Toch geen deugenieterij aant doen geweest zeker :?: :D
Of waarde uwen nachtbril vergeten :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast