27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door Dr. Poppers »

emotionslover schreef:
AcidPixie schreef:
DCD schreef: maar er is licht aan het eind van de tunnel: normaal gezien ben ek nu afgestudeerd (zal ek vrijdag zeker weten) en kan ek eens beginnen rondzoeken naar budget-verruimende activiteiten :mrgreen:
Good luck with that!
En iedereen studeert hier af en begint hem te settelen rondom mij en ik blijf maar studeren, sjonge jonge :P.
doctor in het uitgaan???? zware studies :pirat: :pirat:
I know...! :mrgreen:

(amai vorig weekend nog een zwaar symposium gehad)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door Scarface »

over Gerhard Richter ofzo? (off topic :sunny: )
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door Dj Sven Larsson »

quincy schreef:Dat clubs leeg zitten is niet alleen te wijten aan de clubs zelf, noch aan de veel retro party's maar vooral aan het strenge verkeersbeleid van de laatste jaren. Mensen durven niet meer ver te rijden en blijven ofwel thuis of gaan op café ergens in hun buurt.

Neem daar dan nog bij dat we sinds jaren vergeven zijn van de buitenlandse guest djs die 0,0 meerwaarde hebben aan feest omdat het in de meeste gevallen gaat om producers die om iets extra te verdienen het dj-en (of iets wat er op lijkt) erbij nemen.

De Belgische scene draaide vroeger voornamelijk op haar eigen djs, resident djs maakten de clubs.

Nu heb je nergens nog een muzikale zekerheid en op weinige plaatsen zijn ze nog vernieuwend en stappen ze af van die veel te saaie monotone sets.

Ben vroeger veel meer gecontroleerd geweest als nu. Rijd bijna dagelijks rond voor mijn werk en ga nog regelmatig uit. Ik ben in al geen 3 jaar meer gecontroleerd geweest. Vroeger, zonder te zeveren, een vijftigtal keer op nog geen 2 jaar tijd. Toen was het bijna elke week prijs.

Over die buitenlandse dj's : diegene die ik aan het werk hoor brengen wel degelijk een meerwaarde. Vind momenteel dat de meeste belgische dj's amper vernieuwend zijn. Overal hoor je wel hetzelfde. Neem er dan nog eens bij dat zo goed als elke club op elke hype springt die verschijnt. Op de duur weet je echt niet meer wat er gedraaid wordt in welke club. De belgische scene is een mengelmoes van hypes en heeft niet zijn eigen sound en identiteit die het vroeger wel had.
Het downloadtijdperk heeft er ook voor gezorgd dat mensen sneller up to date zijn met muziek dan vroeger. Vroeger moest je weken wachten voor bepaalde tracks, tegenwoordig hebben de mensen toegang tot die tracks waardoor dj's amper nog exclusieve tracks of onbekende tracks draaien.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door quincy »

Tofke, Joeri La Rocca, Mike Thompson, Franky Jones, Fabrice Lig, Kolombo, Michael Forzza en noem maar op, één voor één sterk aan het draaien wat mij betreft, elk binnen hun eigen genre.
Maar is natuurlijk ook een kwestie van smaak.

Feit is dat het overgrote deel van de clubbers in België het niet zo moeten hebben van monotone sets en dan heb je weinig aan zo een buitenlandse guest die met de laptop onder de arm de club komt binnenwandelen en het belangrijker vindt van te feesten samen met zijn copains achter de dj booth ipv van te kijken naar de mensen op de dansvloer. Veel gezien dit jaar en vind ik persoonlijk toch wel een spijtige evolutie. Een dj moet tenslotte zijn publiek entertainen, niet zichzelf.

Het kan trouwens nooit kwaad om ons eigen talent wat meer in de kijker te brengen.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door djginod »

Daarom stond ik versteld afgelopen zaterdag van de Franse DJ Martin Solveig. Hij stond tussen Sander van Doorn (voor hem) en Dr. Lektroluv in. Ik vroeg me af, of hij nu een stuk rustiger ging draaien, maar niets was minder waar, gewoon vol doorgaan, en heeft zelfs vette electro(house) gedraaid, terwijl Dr. Lectro zat toe te kijken.

En ik blijf het zeggen, de zondag met Neon en Joeri vind ik best goed klinken, en dat hoor ik echt niet overal, zulke sets !

Het "speciale" van uitgaan is er wel af... 10 /15 jaar geleden leefde je daar heel de week zowat naartoe, om de Illusion sounds, of de Extreme sounds, of de La Rocca sounds en etc te horen. Wat zouden ze nu weer voor nieuwe gave platen draaien, of welke vette platenvan vorige weer komen weer langs.

Als je nu in bijv, La Rocca de nieuwste Kolombo of Dole & Kom niet bij hebt, dan ben je al het lachertje voor een aantal "kenners" ! Die komen al aanzetten, ja, maar op Myspace staat die track er al wel....
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door lemant »

Scarface schreef:
lemant schreef:
Scarface schreef: A) geen nieuwe dj's op de scene gekomen B)
the Glimmers, 2manydjs, en misschien binnenkort ook the Subs ... 't is een andere scene dan wat je hier op het forum ziet, maar ze gaan wel de wereld rond (en nog geen beetje).
Twee zwaluwen maken geen lente...

De Dewaele brothers zijn wel goed en mondiaal erg goed bezig, maar ze zijn een subgenre op zichzelf, een genre dat door een alternatieve scene wordt doodgeknuffeld, dan dat ze een exponent zijn van een nieuwe belgische stroming... en dat is jammer
Die zijn idd geen exponent van een Belgische stroming, die staan aan de top van een wereldwijde stroming. Blijkbaar is dit waar Belgen goed in zijn ... ironisch eigenlijk, want ze zijn gedeeltelijk grootgeworden door naar het verleden terug te grijpen en dingen te spelen die daarvoor "not done" waren.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door lemant »

quincy schreef:Toch ergens normaal dat wij Belgen zoveel mogelijk proberen terug te kijken naar vroeger, onze scene in de jaren 90 (dito muziek) is anno 2009 met niets te vergelijken. Zelf de beste clubs in Duitsland, UK en Ibiza stellen wat mij betreft weinig voor tegen wat ik vroeger gezien, gehoord en meegemaakt heb. En dan heb ik zelf nog niet het Bocca/Balmoral tijdperk meegemaakt wegens te jong.
Hmm, een beetje een gekleurde mening vind ik persoonlijk. Nederland had toch ook zijn It/roxy, Duitsland Tresor/Omen, Uk had the End/Ministry ... en Ibiza is altijd al top geweest.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door ThaMan »

djginod schreef:Het "speciale" van uitgaan is er wel af... 10 /15 jaar geleden leefde je daar heel de week zowat naartoe, om de Illusion sounds, of de Extreme sounds, of de La Rocca sounds en etc te horen. Wat zouden ze nu weer voor nieuwe gave platen draaien, of welke vette platenvan vorige weer komen weer langs.
We zitten veel meer in een mainstream, vroeger gingen we naar rocca en bocca om die stijl van muziek te horen. Ga nu naar Boerenpensenkermis op de wei en je hebt ook een House Party met dj's waarvan je zegt, amai hoe betalen ze die ? Er zit niks exclusiefs meer in Clubs, we werden te hard verwend en er is elke week wel een overdaad aan keuze. Nog maar gezwegen van de kut mentaliteit die er momenteel heerst, heb je geen Iphone bij van 2000€ zijde ne loser..
Ik zeg altijd dat ik zelfs geen GSM heb, maar dat zijn andere verhalen ;)
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door AcidPixie »

emotionslover schreef:
AcidPixie schreef:
DCD schreef: maar er is licht aan het eind van de tunnel: normaal gezien ben ek nu afgestudeerd (zal ek vrijdag zeker weten) en kan ek eens beginnen rondzoeken naar budget-verruimende activiteiten :mrgreen:
Good luck with that!
En iedereen studeert hier af en begint hem te settelen rondom mij en ik blijf maar studeren, sjonge jonge :P.
doctor in het uitgaan???? zware studies :pirat: :pirat:
Die studies liggen al tijdje stil dan hier :P
En aarrrg, ik haat vrienden met liefkes, maw ik geraak ni op Yoko Ono :(
of int beste geval geraak ik er wel, maar ni naar huis
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door DCD »

AcidPixie schreef: Die studies liggen al tijdje stil dan hier :P
En aarrrg, ik haat vrienden met liefkes, maw ik geraak ni op Yoko Ono :(
of int beste geval geraak ik er wel, maar ni naar huis
merci voor de gelukwensen :D morgennamiddag weet ek het zie...
en euhh, ik weet nie zeker ofk naar yoko ono ga (kan zijn dak in holland zit), dus ga u geen beloftes doen. ma als ge der zijt en ge ziet mij lopen moede ma ke roepen é :mrgreen:
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door AcidPixie »

DCD schreef:
AcidPixie schreef: Die studies liggen al tijdje stil dan hier :P
En aarrrg, ik haat vrienden met liefkes, maw ik geraak ni op Yoko Ono :(
of int beste geval geraak ik er wel, maar ni naar huis
merci voor de gelukwensen :D morgennamiddag weet ek het zie...
en euhh, ik weet nie zeker ofk naar yoko ono ga (kan zijn dak in holland zit), dus ga u geen beloftes doen. ma als ge der zijt en ge ziet mij lopen moede ma ke roepen é :mrgreen:
Zal ik zeker doen ;)
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door Dr. Poppers »

AcidPixie schreef:of int beste geval geraak ik er wel, maar ni naar huis
Da's natuurlijk persoonlijk, maar dat zou ik net een reden vinden om wél te gaan. Zodat ik tenminste zeker ben dat het einde van 't feest nog onzeker is. Of zoiets. :twisted:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door AcidPixie »

Dr. Poppers schreef:
AcidPixie schreef:of int beste geval geraak ik er wel, maar ni naar huis
Da's natuurlijk persoonlijk, maar dat zou ik net een reden vinden om wél te gaan. Zodat ik tenminste zeker ben dat het einde van 't feest nog onzeker is. Of zoiets. :twisted:
Jaja, tis waar :p
Maar ben over mijn eerste frustratie heen en gaan doe ik toch!
Zal wel zien hoe de avond verloopt en of ik mss een ritje naar huis kan versieren :p
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door Dr. Poppers »

AcidPixie schreef:
Dr. Poppers schreef:
AcidPixie schreef:of int beste geval geraak ik er wel, maar ni naar huis
Da's natuurlijk persoonlijk, maar dat zou ik net een reden vinden om wél te gaan. Zodat ik tenminste zeker ben dat het einde van 't feest nog onzeker is. Of zoiets. :twisted:
Jaja, tis waar :p
Maar ben over mijn eerste frustratie heen en gaan doe ik toch!
Zal wel zien hoe de avond verloopt en of ik mss een ritje naar huis kan versieren :p
Altijd kiezen voor een open einde!
(OT: Kent iemand die sketch van Jiskefet van die twee Amsterdammers die in een boekhandel een boek zoeken met een open einde? Classic... :D )

EDIT: Deze dus: http://www.youtube.com/watch?v=7wYK8Yj3wUE
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door lemant »

Dr. Poppers schreef:
AcidPixie schreef:of int beste geval geraak ik er wel, maar ni naar huis
Da's natuurlijk persoonlijk, maar dat zou ik net een reden vinden om wél te gaan. Zodat ik tenminste zeker ben dat het einde van 't feest nog onzeker is. Of zoiets. :twisted:
lol

allez, nie thuisgeraken ... rijden daar geen bussen ofzo 's morgens

je geraakt ALTIJD thuis (alleen duurt het soms wat langer)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten