20.07.09 : Age of Love w/ Olivier Pieters @ Charlatan - Gent

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Re: 20.07.09 : Age of Love w/ Olivier Pieters @ Charlatan - Gent

Bericht door Nele303 »

Toch raar hoe soms de vetste party van het jaar toch geen respons kan krijgen op een forum...
dat even terzijde :D

Amai wat was dat? Azo veel sfeer heb ik nog maar weinig meegemaakt, doet me terecht terugdenken aan de parties van vroeger. Het leek wel alsof iedereen op duracell batterijen rondliep en maar bleef roepen en bleef gaan op elke track die er werd gespeeld.
Ik denk dat er geen 2 platen zijn voorbijgegaan, of er werd vrolijk mee geroepen en gezongen en gesprongen.
Spijtig dat Soul Phonic maar een uurke heeft gedraaid, maar dat hadden we te danken aan Brahim.
Tot ruim kwart over één werd ons geduld op de proef gesteld, maar dan was het toch zover. En direct zat den ambi goed met niks minder dan Plastic dreams.
Oli4'ke Pieters nam dan over met zeker even goeie platen, de mixen waar niet altijd dat, maar dat kon de pret zeker niet bederven. Red D ging op hetzelfde elan verder, maar eens 6h was mijn pijp toch uit.
Kon wel merken dat het feestje nog (lang) niet gedaan was.
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: 20.07.09 : Age of Love w/ Olivier Pieters @ Charlatan - Gent

Bericht door emotionslover »

Nele303 schreef:Toch raar hoe soms de vetste party van het jaar toch geen respons kan krijgen op een forum...
dat even terzijde :D

Amai wat was dat? Azo veel sfeer heb ik nog maar weinig meegemaakt, doet me terecht terugdenken aan de parties van vroeger. Het leek wel alsof iedereen op duracell batterijen rondliep en maar bleef roepen en bleef gaan op elke track die er werd gespeeld.
Ik denk dat er geen 2 platen zijn voorbijgegaan, of er werd vrolijk mee geroepen en gezongen en gesprongen.
Spijtig dat Soul Phonic maar een uurke heeft gedraaid, maar dat hadden we te danken aan Brahim.
Tot ruim kwart over één werd ons geduld op de proef gesteld, maar dan was het toch zover. En direct zat den ambi goed met niks minder dan Plastic dreams.
Oli4'ke Pieters nam dan over met zeker even goeie platen, de mixen waar niet altijd dat, maar dat kon de pret zeker niet bederven. Red D ging op hetzelfde elan verder, maar eens 6h was mijn pijp toch uit.
Kon wel merken dat het feestje nog (lang) niet gedaan was.
nice post!

heb me ook super geamuseerd!!!!

op naar de volgende!!!!

(zonder Brahim :pirat: :pirat: :pirat: :pirat: )
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: 20.07.09 : Age of Love w/ Olivier Pieters @ Charlatan - Gent

Bericht door quincy »

Idem hier, tijd is gevlogen ... sfeer was echt top, fantastich om als dj mee te mogen maken!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast