30.05.09 : Fac 51 The Haçienda @ Petrol

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: 30.05.09 : Fac 51 The Haçienda @ Petrol

Bericht door StevenR_73 »

ik heb een setje van hem, van 2j terug in glasgow (nog niet helemaal binnen), dat is een sample van hoe het ongeveer was. die radioslave plaat (grindhouse) en het ander mnmltechno nummer (ben ik de titel even van kwijt, maar ik heb het hier ergens), die waren de verrassing van de avond :)

steve cop : heel rustig opbouwend geopend, tegen het einde een beetje steviger, toen zat de zaal al redelijk vol en begon het op gang te komen...

pierre elitair : gekend als dj van feestjes waar hij franse chansons draait (mss dat Keimi daar eens is binnengesukkeld) :) , op radio centraal,.... maw de underdog, want hij is geen groot mixer, maar hij brengt het meesterlijk en weet goed te 'kappen'. met deze pierre gingen de volumeknoppen iets meer open en petrol trilde op zen grond.

dj pierre : ik heb het begin ni gehoord want moest steve naar huis brengen, noges merci :twisted: ;)
toen ik terug was zat het er goed vol, dj pierre was aan het pompen, lekkere acid, afgewisseld met wat, ja, someone help me :mrgreen: want ik kan enkel wat titels herinneren (i called you/lil louis bv)

xiang : toen was de fut er al uit, de meeste mensen waren na dj pierre ook weg.... heeft nog wel lekkere nrs gespeeld zoals no ufo's, maar zoals gezegd, het vatje was op :drool:


veel schoon vrouwen, veel ouder volk , naar het schijnt liepen roel butzen en steve murphy er rond. gene sven van hees, ik weet niet waarom.


stakker humanoid, how's your evening so far?, veel Traxen, vocale dingen, veel goeie stevige acid..... p jay nog gezien, wat had die te zeggen? mss weet die het nog wat beter :clown:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten