Pulse Factory (BE)

Het forum van de niet-legendarische clubs
blt
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 16 jul 2005, 11:00

Pulse Factory (BE)

Bericht door blt »

Toch wel ook één van de clubs die vrij recent geopend is (ongeveer 2 jaar nu) en het toch wel volhoudt blijkbaar.

Wat me wel een beetje opvalt is dat ze in het eerste jaar veel meer gekende (en recente) dj's lieten komen (Kosmas Epsilon, Gabriel Ananda, Pole Folder, Guy J en als hoogtepunt Guy Gerber met 1 year pulse).

Maar de laatste tijd is het precies wat geluwd en houden ze het bij kleinere namen (niet dat die niet goed zijn, maar kdenk om de naam en faam van de club voldoende levend te houden dat het wel interessant is om af en toe (bvb 1 keer om de 2 maanden) een echt grote naam te laten afzakken zodat ook alternatievere clubbers hun weg vinden naar de pulse.

Suggesties voor namen mogen altijd gegeven worden als jullie tips hebben ;-)

enkele grote namen die ik wel nog zie staan in deze club: Radioslave, Karotte, Dominik Eulberg, Daso, Swayzak, Pig&Dan of mss Sven Väth (wss wel niet te betalen maar kom ;-))

grtz
bob
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 nov 2006, 17:19
Locatie: Waregem

Bericht door bob »

persoonlijk zou ik toch voor de franse dj's gaan aangezien de grensstreek en de gekende belgische???
blt
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 16 jul 2005, 11:00

Bericht door blt »

kbedoel niet dat er elke week een dergelijke grote naam moet staan, maar gewoon bvb 1 keer in de 2 maanden. En inderdaad daarnaast vind ik het heel goed dat ze belgische en evt. franse dj's aan bod laten komen.
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Er wordt al een hele tijdje geroddeld dat Loco Dice daar es zou komen draaien maar het komt er niet van.
Afbeelding
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 mei 2006, 19:54
Locatie: Huizingen

Bericht door Josse »

In januari is't de 2nd anniversary vd Pulse, en qua line-up is er nog nix uitgelekt, dus who knows ... ;)
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

hennig fel tentje ook daar, heb ik gehoord eh :)
kzal der nie rap kome naangezein dat andere kant van land is vo mich :D
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten