Club 3000

Het forum van de niet-legendarische clubs
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 mar 2007, 18:25
Locatie: heusden-zolder

Bericht door cussi »

witte schreef:Hoop toch dat deze club kan blijven bestaan.
Ben zeker van plan er eens heen te gaan.

Valt het een beetje mee met de drugs? Of is het vergelijkbaar met de Space? Want anders moet ik mij gaan haasten voor het weer dicht is.
:D tis zeker nie zoals in space, maar zondags zalt wel overal zo zijn denk ik dan,
zondag weer geweest stijn was op verlof :( maar werd vervange door tofke en jean en ik zag dat et goed was!!
grtz
it's a spiritual thing ....
Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 nov 2006, 18:12

Bericht door devyd »

ga deze zondag is gaan ! alleen spijtig dat bostoen is buitengegooid voor een belachelijke reden :?
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

devyd schreef:ga deze zondag is gaan ! alleen spijtig dat bostoen is buitengegooid voor een belachelijke reden :?
idd. ik heb er ook van gehoord, deltano is ook om een even belachelijke reden als resident afgewezen.
Fade to grey !
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 apr 2005, 18:08

Bericht door Aurélie »

devyd schreef:ga deze zondag is gaan ! alleen spijtig dat bostoen is buitengegooid voor een belachelijke reden :?
Welke dan wel :? ?
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

uit respect voor de dj´s denk ik dat het beter is dat we de feiten niet aan de grote klok hangen.
Fade to grey !
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

heb toch al hennig scheve verhalen gehoord van daar...
ik denk nie dat het een lang leven gegund is, in grobbendonk gaan ze het niet nog eens uit de hand laten lopen... zijt daar maar zeker van.
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

de zondag is er ne doode gevallen in club 3000.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ahja?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

illusionfreak schreef:de zondag is er ne doode gevallen in club 3000.
Bron?
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

iemand die ik ken is er de zondag geweest en vertelde da ze ieamnd zijn moeten komen met de ambulance.en achteraf bleek da hij gestorven is in de kliniek.ook op gekkeschijven onder clubs bij club 3000 staat het geschreven zou om ne 39 jarige man gaan.
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Ibiza Fuckin' Island!
Newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 sep 2007, 17:49
Locatie: antwerp

Re: Club 3000

Bericht door LazerG »

cussi schreef:nu al 3 keer geweest en moet zegge doet me hard denke aan space!!!
zeker nog dikwijls na toe gaan deze zomer
echt zalige muziek 8)

grtz
da komt mischien omdat het nvan dezelfde owner is? 8)
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 jun 2007, 09:38
Locatie: Balen

Bericht door BuNn »

De zaterdag naar CLUB 3000 geweest.
Zalige muziek daar, man man.

Dat gaat daar zeker nog van de grond komen heeft alleen wat meer tijd nodig.
Het is geen afterclub hé mannen.
Dus dat is al niet zoals Space.
Zouden ze er ooit een afterclub van maken.....de keet zit stampens vol.

Dus mensen, geef het effe tijd.
De muziek is er in ieder geval zalig.

BuNn
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Familie van me is er recent geweest en zegt dat het er goed draait. Hem kennende.... :D Mor da verbaast me toch omdat het alweer in Grobbendonk te doen is. Ze gaan hun daar denkelijk geen 2 keer laten vangen door dingen uit de hand te laten lopen.
En tis idd geen afterclub. Hebben ondertussen ook een site www.club3000.be Ik zie dat ze Tofke resident willen maken. Dan is int kort mss een bezoekje toch ni slecht :roll:
Die dode is er inderdaad een maand geleden gevallen maar is een overroepen verhaal schijnt. Die gast zou er maar héél even zijn binnen geweest en tzou een bekend en/of berucht figuur uit het dorp geweest zijn. Ni veel te maken met de Club dus.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 jun 2007, 09:38
Locatie: Balen

Bericht door BuNn »

ik zou graag een oproep doen om massaal naar de club3000 te komen ,de muziek is bangelijk de locatie is goed maar spijtig genoeg een paar weken na de opening is het verhaal gelanceerd dat er al een "drugsdode" zou zijn gevallen in de club3000 .
Dit verhaal is onjuist er is inderdaad iemand overleden ten gevolge van een overdosis maar niet binnen in de club 3000 .Die man is wel even binnen geweest in de club 3000 en is daarna thuis dood gevonden.Bovendien was deze man een hartpatient en had hij reeds jaren een drugsprobleem.Sinds dit voorval komt er bijna geen kat meer,waarom weet ik niet misschien hebben de mensen schrik dat er veel controles zullen zijn of weet ik veel wat maar daar heb ik toch nog niks van gemerkt .Ik vrees helaas dat als er niet gauw verandering in komt de club3000 zijn deuren zal moeten sluiten omdat het te verlieslatend is en dat zou ik heel spijtig vinden .

DUS MENSEN AUB SPREEK AF MET JE VRIENDEN EN KOM EENS AF NAAR DE CLUB3000 OP ZATERDAG OF ZONDAG NACHT WANT DIT IS DE NIEUWE SPACE (zelfde portier , zelfde garcon , zelfde Dj en hopelijk binnenkort dezelfde mensen )

CLUB 3000 Pulsesteenweg nr. 1 GROBBENDONK

www.club3000.be

Fridays 23u tot 6u
Saturdays 23u tot 6u
Sundays 17u tot 5u

Gr,
BuNn
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast