Insomnia

Het forum van de niet-legendarische clubs
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 aug 2006, 18:37
Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Stekel »

Insomnia nights vinnek echt zen geld niet waard. Idd een vré oud gebouw, ik

noem het gewoon een opgelapte schuur. Maarja ieder zen ding e :D
You are Alive, Enjoy the Limited Time
Afbeelding
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 sep 2006, 15:03
Locatie: Brakel

Bericht door Shaq »

awel, ondanks al de kritiek hier, vind ik persoonlijk dat de Insomnia Nights ni mis zijn, ik em mij daar altij al vree goe geamuseerd, waarschijnlijk ten dele omda ik er enorm veel volk ken, en omda ik slechts 20 km moet rijden (in welke toestand dan ook :? ) om thuis te geraken 's ochtends vroeg....
In elk geval veel beter dan de "feestjes" in De Truweel vroeger, da was "boerenleute" vergelijkbaar met de Witte Hoeve (de naam zegt al genoeg, ni waar)...
DJ Sammir speelt goe, ma blijft wel lang genoeg bij zijn 'hits' ipv nen hoop nieuw gerief te spelen...
Portiers zijn heel goe daar, doen ni echt moeilijk...
Clubbin' is a lifestyle, different from all the rest !
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

insomnia

Bericht door ProgressNation »

Binnenkort komt er wel een nieuw concept op vrijdag waar progressive & mnml voorrang gaan krijgen. O.a. Forzza, Marko & CP staan op het programma. Ben wel benieuwd wat het gaat geven, alhoewel vrijdag voor velen geen uitgangsdag meer is.
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

zen ook vree benieuwd, kom allezins es piepen op zo'n vrijdag 8)
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

Hoi, iemand een idee hoe het vrijdag zou geweest zijn? Da was toch met Michael Forzza en CP hé?
c",) Vive la fête c",)
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Geen idee nog niets over gehoord, en nu dat D4M down is kan je daar ook geen reviews meer lezen.
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 jul 2005, 23:22
Locatie: Oudenaarde

Bericht door cocolabush »

OP gekke schijven onder party time heb ik ene gezet...

Greetzzz
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

:@: Coco: Ik zal uwe review hier ook eens posten
Merci daarvoor trouwens ;)

Vrijdag in insomnia wast vree goe. Forzza is daar beginnen het kot plat spelen, nooit eerder gezien..De zeisen vlogen door de boxen..de ene vette minimal na de andere...Roepen en tieren was de boodschap. Ie was echt weer fenomenaal moogt vragen aan die gasten van oudenaarde ook, uitmuntend wast em.Der was idd niet superveel volk. Ik schat rond de 200-250 man over de ganse avond...Ik heb echter amper mensen gezien die elke week nr insomnia gaan, ik denk ook eerlijk gezegd niet dat het hun ding zou geweest zijn :-).. Er waren wel wa belfunkers van de partij (vooral van oudenaarde maar ook een paar van brakel). De rest waren vooral fransen uit de pulse of vant brusselse..Moet zeggen het volk dat er was waren grotendeels echte freaks...Kvond de sfeer vree goe en den dansvloer was altijd gevuld. CP is dan nog dieper geweest dan forzza maar in progressive dan wel. Tss 4 en 5 heeft hij dan wel een paar bekendere deep trance platen gespeeld van la bush. Serieuze kwaliteit voor den insomnia ze..Thierry is ook redelijk oncommercieel gegaan, dat dient gezegd. Ik heb er gisteren met forzza nog over gesproken, hij vond het nog chique de sfeer en het aanwezige volk in insomnia, veel fans. Hij kon er ook heel diep gaan.


Grtzzz
c",) Vive la fête c",)
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Vetjes, mss eens langsgaan een dezer...
Afbeelding
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 nov 2006, 00:46
Locatie: Haaltert

Bericht door Cheese »

Den Backer schreef:[


Kheb wel 's morgends toen we naar huis reden wel nog efkes strike gelegen ook!!
We rijden voorbij Insomnia & ineens rijd der nen traktor op de baan die van de Witte Hoeve (ligt net naast Insomnia) kwam met daarin nen jonge gast + 2 meiskes!!
Da was dus nen boer da met zijne traktor uitgeweest was!! :D :D
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Mja vroeger was da echt ni te doen, spreek nu wel 20 jaar geleden, de witte hoeve en den truweel waren echt boeredancingen, gasten me hun botten nog aan waren echt ni vreemd!

Ik weet ni hoe het er nu aan toe gaat, nog maar 1 keer binnegeweest en toen was ik nou ja iets te :eek: om nog te oordelen hoe het er aan toe ging... Vroeger was Den truweel vooral vrijdag in met voor de kenners :lol: de gebroertjes Vinck, nadien is de keet veranderd van naam in Website (dj Bart ring a bell?) en nadien terug na Truweel met nu Insomnia Nights, denk dat ni slecht is miss wa commercieel ma waar moet je in die streek nog naartoe? Kings? Mustang? ....
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 feb 2005, 17:34
Locatie: oordegem city

Bericht door ViNDieSeL »

den eigenaar van insomnia is terug, of nog steeds den eigenaar van den truweel vroeger, zenne naam kenk nie, ma tis ne vent van in de 60

kem der over een jaar es geweest toen het opening was en dan emk der mee staan klapn, dervoor was da de website, en hij verhuurde da maar mee da de website nie goe draaide is den boel der overkop gegeaan

das dan e paar maand gesloten geweest en dan heeft hij samen mee e paar andere mensen er insomnia van gemaakt

het draaid momenteel wel goed ma ge ziet er vooral jong volk en persoonlijk vink het iets te commercieel

mvg vindiesel
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten