The Mushroom

Het forum van de niet-legendarische clubs
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

monroes

Bericht door ProgressNation »

Lilly zou er niet meer draaien. Had een plaat gemaakt en baas ging het regelen om die uit te brengen. Maar er zijn woorden of meningsverschillen tussen gekomen waardoor Lilly zijn boelke gepakt heeft.

Tegenwoordig draait Dave van Matinee er (niet die van Le Cube :!: :!: :!:). Dus niet echt meer de moeite en waarschijnijk weinig volk.
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

dan heeft u het fout :)

idd lilly is het opgestapt en idd dave draait der (samen met Murderboy, ook ex matinée, mareuh dine is ff out of busines wegens uitgaansverbod, vrij onder voorwaarden :p) eneuh, da lokt nog altijd evenveel volk ze, zelfs gewoon snachts zitten er nu mense :D

en in sept vieren dave en murderboy der hunne b-day, meer info volgt :D



grtz
Jones
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

Saturday september 16th
at Mushroom Denderleeuw

from 23h till 15h !!!!

LIBERTAD!

Murderboy's free-at-last-party!

DJ's:
DJ S-Teeve (Enjoy da Beat radio / The Pole)
DJ Romz (Havana Club / Hypnotic concept)
DJ Dave (Resident, The Club, Matinée)
DJ Benny (Resident, The Move, Bokkestory)
DJ Murderboy ( Mushroom, Matinée, Club )

and special guest

PAUL CRUZ
from DiBango & Passion4music concept.

Free really cool(ing) gifts for the 50 first visitors.


Afbeelding
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 mei 2006, 18:58

Bericht door djfist »

Afbeelding

Da topicske hier ne keer ne schip geven zé:-)

Line-up:

23-05: Murderboy & Dave
05-07: Missharon
07-09: Fist
09-11: Benny
11-..: Dave

Greeetz J.
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

wel nog ma 2 keer gweest ginder, ma was toch altijd dik de moeite 8)
goei muziek! binnekort nog es binnespringe nu da de paul cruz der regelmatiger komt draaien
* raise your hands in the spirit of house music *
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

idd, kotjen open, vanavond op post eh fist :D
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Dj CékèzZ

Bericht door Dj CékèzZ »

vanavond nog is binnewippen
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 mei 2006, 18:58

Bericht door djfist »

Lagoas schreef:die'en dj Fist is wel goed :)
Waar heb jij mij al bezig gehoord mss? :oops:
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 nov 2006, 00:46
Locatie: Haaltert

Re: mush

Bericht door Cheese »

keskondisco schreef:
Del@y schreef: toen was dat zelfs nog het stamcafé van brugge supporters eerder harde kern
AAHHHhhhh...dermee da ik da altijd een stom kot heb gevonden :lol:

Moehahaha boenk op!

Sinds het Mushroom is geworden ben ik er paar keer binnegeweest heel in 't begin zo, Lilly is echt :? ale zeg ni da em niet kan draaien ma naarmate de avond vordert en hij meer geintoxikeerd wordt ist echt wel zonde. Ma blijkbaar is het daar binnen dus verkleind tegenover vroeger (zoals de Kings) en de music wel verbeterd...
Say Cheese people!!!

Que-ce que vous voulez???
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: mush

Bericht door Trab »

Cheese schreef:Sinds het Mushroom is geworden ben ik er paar keer binnegeweest heel in 't begin zo, Lilly is echt :? ale zeg ni da em niet kan draaien ma naarmate de avond vordert en hij meer geintoxikeerd wordt ist echt wel zonde.
Spijtig, die kon nog wel een pakske draaien vond ik. Een van mijn favoriete setjes komt van hem. Echt diep gaan!
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 mei 2006, 18:58

Bericht door djfist »

Lagoas schreef:ik heb u al gedownload :D :D :D
(en wou komen die avond in Toekoer, maar was te ziek daarvoor :( )
Aahaaaa you're the one ;)

Mijn setjen van Mushroom komt ook zo vlug mogelijk online...

Grtz & respect
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 mei 2006, 18:58

Bericht door djfist »

Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Twintigers aangevallen op parking The Mushroom
Burgemeester overweegt stappen tegen afterclub

DENDERLEEUW - De burgemeester van Denderleeuw overweegt maatregelen tegen de beruchte afterclub The Mushroom in de stationsbuurt. Aanleiding is een incident waarbij twee twintigers gisterochtend werden aangevallen op de parking van de club.
Bjorn Maeckelbergh

De 24-jarige Kris Sonck was een van de slachtoffers. Samen met zijn uitgaansvriend Aaron stopte hij gisterochtend aan The Mushroom voor een slaapmutsje. ,,Het was net geen half zeven toen ik de parking opreed. Nog voor we uit de auto waren gestapt kwam er een gek op de auto 'boenken'. Nog geen twee seconden later was mijn auto omsingeld. Zonder reden begonnen die gasten op het koetswerk en de ruiten te kloppen'', vertelt hij.

Daarop startte Kris Sonck zijn donkerblauwe Peugeot 306. ,,We waren in paniek. Wisten niet wat te doen. En toen ik zag dat ze ons volgden raakte ik volledig over mijn toeren. Ik miste de bocht en reed me vast op een bloembak.'' Volgens Sonck stonden zijn achtervolgers niet veel later rond zijn auto. ,,Opnieuw begonnen ze met hun vuisten op de ruiten te rammen. Toen er een ruit sneuvelde, hoorde ik de ene in het Frans zeggen dat ze het portier moesten openen. Niet veel later sleurden ze mijn maat als eerste uit de auto. Ze duwden Aaron op de grond en gaven hem een pak rammel. Daarna onderging ik hetzelfde lot.''

Uiteindelijk ontsnapten de twee twintigers afzonderlijk via de spoorwegberm. ,,Aaron moet naar huis gelopen zijn. Ik ben naar het rusthuis gevlucht. Daar heeft een verpleegster me opgevangen tot de politie me kwam ophalen. Drie keer heb ik de politie gebeld. Telkens zeiden ze dat ik geduld moest hebben.''

Kris Sonck heeft klacht ingediend tegen onbekenden. ,,Ik schat dat ze met minstens zes waren. Mogelijk met acht. Sommigen spraken Nederlands, anderen Frans. Het waren twintigers, denk ik.'' Sonck zelf heeft verwondingen over het hele lichaam. Ook zijn auto is lelijk toegetakeld. ,,Overal blutsen. De voorruit is gebarsten en de zijruiten zijn verbrijzeld'', meet Sonck de schade op. Volgens de politie had Sonck te veel gedronken. Zijn rijbewijs werd ingetrokken.

The Mushroom sleept een kwalijke reputatie mee. Eerder haalde de afterparty-dancing al het nieuws toen de vorige burgemeester de club sloot nadat er een fuifnummer werd neergestoken. Kort nadat de dancing daarop weer opende, werd er tijdens een ruzie op de parking geschoten. Een bezoeker kreeg toen een kogel in het been.

Volgens burgemeester Georges Couck (SP.A) was het nochtans een tijdje rustig geweest rond de beruchte dancing. ,,Maar de jongste weken loopt het toch weer de spuigaten uit. Ik ga bekijken welke maatregelen we eventueel kunnen nemen tegen de club. We zijn de stationsbuurt net volledig aan het herwaarderen en zo'n gedrag kunnen we niet tolereren.''

Korpschef Rudy Blom bevestigt: ,,De uitbater zegt dat hij niets met het incident te maken heeft want dat het buiten is gebeurd. Maar dat is al te gemakkelijk. We moeten de situatie daar in het oog houden.''

Bron: Nieuwsblad.be 16/04/2007
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

maak het maar mee, mja ze gaan da nie voor nix doen denk ik eh...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

freggel schreef:maak het maar mee, mja ze gaan da nie voor nix doen denk ik eh...
Nog nooit gehoord van "Zinloos Geweld" ?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast