DVD Boccaccio

Wil je iets kopen of verkopen?
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 08 mar 2010, 21:23
Favoriete Clubs: Globe - Balmoral - Cherry Moon

DVD Boccaccio

Bericht door Audi »

Ik heb vernomen een tijdje terug dat er een video bestaat van de oude Boccaccio Life, een originele dvd dus.
Weet er hier iemand waar ik zo een exemplaar nog kan krijgen, wel hem gerust betalen, ik zat vroeger veel in de Boccaccio Life in Destelbergen, vandaar.
Alvast bedankt voor de info.
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: DVD Boccaccio

Bericht door emotionslover »

nope!!!!

lijkt me wel interessant..... :mrgreen:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: DVD Boccaccio

Bericht door keimi »

Bij mijn weten (99.99% zeker) bestaat dat niet! Wel ooit op een Yoko Ono feest kon je voor 10 euro een Boccaccio CD kopen met enkele filmpjes op. Heb er toen enkele gekocht voor kenissen maar toen ik thuiskwam bleken dat gewone cd kopies te zijn... maw... had beter 1 gekocht dommerik die ik was :) Heb er dus nog liggen moest het deze zijn die je bedoelde?
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 08 mar 2010, 21:23
Favoriete Clubs: Globe - Balmoral - Cherry Moon

Re: DVD Boccaccio

Bericht door Audi »

keimi schreef:Bij mijn weten (99.99% zeker) bestaat dat niet! Wel ooit op een Yoko Ono feest kon je voor 10 euro een Boccaccio CD kopen met enkele filmpjes op. Heb er toen enkele gekocht voor kenissen maar toen ik thuiskwam bleken dat gewone cd kopies te zijn... maw... had beter 1 gekocht dommerik die ik was :) Heb er dus nog liggen moest het deze zijn die je bedoelde?

Ja die bedoel ik net, die filmpjes staan ook op youtube, tzijn die van Yoko Ono feest die ik moet hebben.
Zou ik er eentje kunnen bemachtigen van jou ?
Een originele dvd bestaat niet,weet ik, was ook fout geformuleerd van mij.
Laat je vlug iets weten ?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast