Video Barocci

Het forum van Barocci in Zundert
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

007 schreef:
Club 11 schreef:heeft mijn eens een mail gestuurd omtrend die video, er was zelfs een verhaal bij, zal die eens posten :)
zou u die eens willen posten aub, deze zou ik dolgraag eens willen bezien. bedankt op voorhand :wink:

Als ik bart nog eens kan bereiken, dan post ik het :D , beloofd
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

007 schreef:in deze club ben ik juist nooit geweest,this die in zudert vroeger he toch.
heb wel het kranteartikel liggen dat van de grote razzia in 90'91.
ga da eens zoeken ze en hier op zetten. was nog maar 14 als de club dicht moest. het was er wel heel grof aan de verhalen te horen, er werd gesext tot in de mensen ulder voortuintje enzo........
dat stond allemaal in dat artikel.
hoop echt dat ik da nog vind :lol: :wink:
you just gotta love those stories :D
The truth is by no means out there, given to us are the data of our consciousness - Albert Einstein.
model500

Bericht door model500 »

tom schreef:
007 schreef:in deze club ben ik juist nooit geweest,this die in zudert vroeger he toch.
heb wel het kranteartikel liggen dat van de grote razzia in 90'91.
ga da eens zoeken ze en hier op zetten. was nog maar 14 als de club dicht moest. het was er wel heel grof aan de verhalen te horen, er werd gesext tot in de mensen ulder voortuintje enzo........
dat stond allemaal in dat artikel.
hoop echt dat ik da nog vind :lol: :wink:
you just gotta love those stories :D
ja da zou ik nu ook wel isq willen zien se of als iemand foto's ofzo heeft mag hij die ook altij posten!!!
thx op voorhand!!! :wink:
007

Bericht door 007 »

Club 11 schreef:
007 schreef:
Club 11 schreef:heeft mijn eens een mail gestuurd omtrend die video, er was zelfs een verhaal bij, zal die eens posten :)
zou u die eens willen posten aub, deze zou ik dolgraag eens willen bezien. bedankt op voorhand :wink:

Als ik bart nog eens kan bereiken, dan post ik het :D , beloofd
ok al bedankt op voorhand, dat zo me een groot plezier doen hoor :lol: :wink:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

graag gedaan my friend ;-)
007

Bericht door 007 »

en al nieuws over die video?????? :wink:
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

Da logo van Barocci was da zoiets als 'n geel "kruis" of "sneeuwvlok" ofzo? Kheb vroeger wel 's auto's zien rondrijden met da logo op de achterruit, maar kan 't me nimeer precies herinneren. Kan iemand dit op 't net gooien?? Thanx
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

hadden niet echt een logo dacht ik...
was gewoon "Barrocci" maar dan precies in een gewoon geschreven lettersoort.
Kgaan binnenkort da promo tapeke er is van rippen ze, das ook de moeite.
was om de opening van Barrocci aan te kondigen.

Afbeelding
klik voor groot formaat
Josjie

Bericht door Josjie »

merci voor the fly Thaman
007

Bericht door 007 »

is er al nieuws over de video aub, op deze wacht ik al heel lang, wil die gewoon zien omdat de enige dancin is geweest waar ik nooit ben geweest :cry:
Gio

Bericht door Gio »

Swetti schreef:Da logo van Barocci was da zoiets als 'n geel "kruis" of "sneeuwvlok" ofzo? Kheb vroeger wel 's auto's zien rondrijden met da logo op de achterruit, maar kan 't me nimeer precies herinneren. Kan iemand dit op 't net gooien?? Thanx
Ik denk dat hij dit bedoelt, zie http://users.telenet.be/Gio.Franco/

Dat logo heb ik ook al eens als sticker op achterruiten van wagens zien plakken... A loooooooooong time ago dan :)
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

Merci voor de flyer ThaMan en Gio da was't logo da'k bedoelde!!!! Grtz
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
Gio

Bericht door Gio »

007 schreef:is er al nieuws over de video aub, op deze wacht ik al heel lang, wil die gewoon zien omdat de enige dancin is geweest waar ik nooit ben geweest :cry:
Still no tape? :(
007

Bericht door 007 »

Gio schreef:
007 schreef:is er al nieuws over de video aub, op deze wacht ik al heel lang, wil die gewoon zien omdat de enige dancin is geweest waar ik nooit ben geweest :cry:
Still no tape? :(
das u lijstje, ik spaar geen tapes of setjes :oops:
Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:57

Bericht door Bams »

nou...de barrocci terug open...geloof er weinig van, zeker gezien de malaise in clubland op het moment, Highstreet bolt in de buurt nog aardig, met dank aan de HI25, maar ruimte voor een megadancing is er niet hoor...In etten-leur (iets holland in) zijn ze ook al een commerciele tent erbij aan het bouwen..

Verder, de barrocci is op het moment een hoerenkeet, bracht er tot een jaar of 2 geleden vaak erg opvallend onopvallende pakketjes met de post, en er werd steevast opengedaan door schaarsgeklede dames, en voor zover ik hoor is dat nog steeds zo..verder is geloof ik de infrastructuur nog aanwezig, maar niet meer in werking, en de dansvloer zou bezet zijn door een enorm groot veelpersoons bed......
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast