Video Barocci

Het forum van Barocci in Zundert
Club 11 Aka CluBBie

Video Barocci

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Super om te zien die video, een aanrader !
Laatst gewijzigd door Club 11 Aka CluBBie op 09 jan 2006, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
007

Bericht door 007 »

in deze club ben ik juist nooit geweest,this die in zudert vroeger he toch.
heb wel het kranteartikel liggen dat van de grote razzia in 90'91.
ga da eens zoeken ze en hier op zetten. was nog maar 14 als de club dicht moest. het was er wel heel grof aan de verhalen te horen, er werd gesext tot in de mensen ulder voortuintje enzo........
dat stond allemaal in dat artikel.
hoop echt dat ik da nog vind :lol: :wink:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Ja inderdaad die in Zundert, heb het al laten weten da ze het moeten verplaatsen naar ned. clubs :)
Josjie

Bericht door Josjie »

nu content? :D
voor zij die het nog niet doorhebben
we hadden barocci bij belgische clubs ingedeeld terwijl hij eigenlijk in zundert nederland lag...

ma nu ist verplaatst
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

ja hoor! vree content :p
Richman

Bericht door Richman »

Amateurs!!!

:lol:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

wie was er daar eigenlijk nog resident buiten yves deruyter en frank struyf?
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

dj B-fficient
alias dj Bart Barocci
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

heeft mijn eens een mail gestuurd omtrend die video, er was zelfs een verhaal bij, zal die eens posten :)
El Socio

Bericht door El Socio »

Amaai! Als ik die video ooit kan bemachtigen, die wil ik echt zien!!! Deze club was lange tijd mijn vaste plaats, ook de periode toen het sluitingsuur werd ingeschakeld, de sfeer op de parking na 5uur was even goed zoals binnen. Heb ook de Barocci meegemaakt om 14u op zondagnamiddag! Ni normaal!!!
Laatst gewijzigd door El Socio op 20 nov 2004, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

cloud schreef:wie was er daar eigenlijk nog resident buiten yves deruyter en frank struyf?
Marcos is er ook nog resident geweest, heb er nog een tape van liggen...
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Where are the days van den Barrocci... man man...

Voor je den inkom had bereikt was je al wel 80 keer gevallen over de benen van de pokkestoned bezoekers die het niet gehaald hadden om zelfs nog maar de deur te bereiken... LOL

Damn waar zijn de tijden hene zeg... YDR was toen toch echt wel op zen best zene...
Kheb btw zelfs hier nog een reclame tape liggen van de opening van den Barrocci, Danny Van Wauwe deelde die indertijd zelf uit hier op de markt.
007

Bericht door 007 »

deze zou naar schijnt weer open gaan in de toekomst(heb ik horen zeggen he)
is er soms iemand die hier iets vanaf weet.
ik hoop dat het waar is want in deze keet NOOIT geweest(ik was 14) en daarna was ze gesloten als ik uitging, iets te laat geboren zoals men zegt want schijnt dat het daar altijd heel reuze was :lol: :wink:
007

Bericht door 007 »

Club 11 schreef:heeft mijn eens een mail gestuurd omtrend die video, er was zelfs een verhaal bij, zal die eens posten :)
zou u die eens willen posten aub, deze zou ik dolgraag eens willen bezien. bedankt op voorhand :wink:
Gio

Bericht door Gio »

007 schreef:deze zou naar schijnt weer open gaan in de toekomst(heb ik horen zeggen he)
is er soms iemand die hier iets vanaf weet.
Ja er is iemand op Dance4Mation die zich daar mee bezighield. Het concept zou Back 2 Barocci heten, maar dat ik ondertussen ook al bijna een jaar geleden dat ik er nog van heb gehoord.

Spijtig wel als 't niet zou doorgaan, ben ook eens benieuwd...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast