foto's interieur

Het forum van Barocci in Zundert
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 jan 2006, 02:04
Locatie: sint niklaas

Bericht door b-fficient »

De naam Barocci is opgekocht door de gasten achtel club x Hans en Jeroen. Hadden inderdaad destijds plannen om Barocci terug open te doen maar was alleen maar de naam niet dezelfde locatie of look.
The spirit was long time gone, Is bij mijn weten nooit echt open geweest of juist 1 of 2 we en daarna meteen weer gesloten iv m vergunningen of zo.

Iedereeen wil deze zaak terug open maar als je er nu op terug kijkt zou het nooit meer kunnen werken als vroeger. Barocci was voor 85% gevuld met Belgen die dachten dat het een groote coffeeshop was de rook uit de afzuiging was witter dan die van rome en iedereen of toch bijna zat onder de xtc maar wel de goeie remember fishermannekes ni die rommel van vandaag wat wil zeggen everybody HAPPY . 7000 man en iedereen in love met elkaar, gelukkig hadden wij onder de befaamde trap naar de DJ's onze eigen prive stek met relax en wc enz enz....
[/img]
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 feb 2005, 18:13
Locatie: Essen

Bericht door gotti1975 »

Idd wel gaaf dat er iemand meedoet die zeker weet hoe de zaken zitten!!
yves uit de globe
Met Yves bedoel je zeker Yves deRuyter,
Die ken ik inderdaad wel van de Barocci, al dacht ik dat volgens mij Dj Yves (ClubX) vroeger ook wel eens op zondagen gedraaid heeft!?
:roll: of mss haal ik alles wel door de war :roll:
Ik denk ook dat ook al zou de Barocci ooit nog openen de sfeer van toen nooit meer te evenaren zou zijn, al heb ik toen ook wel eens een paar stevige knokpartijen meegemaakt daar!!

Mss heb je nog wat foto's uit die tijd :lol:
HARDCORE WILL NEVER DIE!!
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 jan 2006, 02:04
Locatie: sint niklaas

Bericht door b-fficient »

gotti1975 schreef:Idd wel gaaf dat er iemand meedoet die zeker weet hoe de zaken zitten!!
yves uit de globe
Met Yves bedoel je zeker Yves deRuyter,
Die ken ik inderdaad wel van de Barocci, al dacht ik dat volgens mij Dj Yves (ClubX) vroeger ook wel eens op zondagen gedraaid heeft!?
:roll: of mss haal ik alles wel door de war :roll:
Ik denk ook dat ook al zou de Barocci ooit nog openen de sfeer van toen nooit meer te evenaren zou zijn, al heb ik toen ook wel eens een paar stevige knokpartijen meegemaakt daar!!

Mss heb je nog wat foto's uit die tijd :lol:
Halllo,

je vroeg of het hier over YDR ging en moet je hierbij vermelden dat YDR en Yves van club X wel degelijk 2 verschillende djs zijn en dat deze laaatste nooit in Barocci heeft gespeeld hij was de Dj van achteraf de grootste concurent Club X.
De zondag resident waren dj Dave en mezelf.
Groetjes
B-fficient
:wink: :idea: ps foto's kan je vinden op msm my space,
http://spaces.msncom/members/djb-fficient/
wordt regelmatig aanvuld met nieuwe foto's en blog info
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

link werkt niet :cry:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Voor zijn die er niet opgeraken

die zijn enkel vb van foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


normaal als je deze volgt lukt het wel

http://spaces.msn.com/members/djb-ffici ... c=blogpart


Bron : Webspace dj b-fficient link zie hierboven
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Bij mij lukt geenéén maar 'k ben da gewend aan 't worden de laatste tijd.
Moeilijk pc'tje :x

EDIT: AJA, bedankt voor de foto's hier te zetten é...Cool!
Laatst gewijzigd door keskondisco op 11 jan 2006, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

Mercikes voor de foto's te plaatsen Club 11!

Geweldig initiatief van Bart,

wel spijtig da de site ni echt schitterend werkt... :cry:
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 jan 2006, 02:04
Locatie: sint niklaas

Re:

Bericht door b-fficient »

Annatraxa schreef:Hoi Bams,
Kan je mij die foto van de Barocci bezorgen die onlangs op deze site stond.
Ik ben nog niet zolang lid hier en ik heb veel gemist van foto's.
Indien iemand foto's heeft van deze club, kan iemand die mij bezorgen a.u.b :?:
Hoi Nogsteeds opzoek naar foto's dan moet je maar eens doorklikken op my space van B-fficient alias Bart barocci staan er momenteel 150 nieuwe op.
grtz
Bart
Ouwe rot in't vak 27 jaar dj in verschillende clubs in Belgie en daarbuiten. Heb de jaren 80 zien evolueren tot de house van nu en draai nog elke week 2 à 4 avonden per week.
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 jun 2006, 17:28
Locatie: Rotterdam

Re:

Bericht door Nico® »

b-fficient schreef:
Iedereeen wil deze zaak terug open maar als je er nu op terug kijkt zou het nooit meer kunnen werken als vroeger. Barocci was voor 85% gevuld met Belgen die dachten dat het een groote coffeeshop was de rook uit de afzuiging was witter dan die van rome en iedereen of toch bijna zat onder de xtc maar wel de goeie remember fishermannekes ni die rommel van vandaag wat wil zeggen everybody HAPPY . 7000 man en iedereen in love met elkaar, gelukkig hadden wij onder de befaamde trap naar de DJ's onze eigen prive stek met relax en wc enz enz....
[/img]
hahahahah,zo was het ja en niet anders vaste stek was de zithoek naast de gokkasten
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast