Airwave

Het forum van legendarische producers
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Airwave

Bericht door quincy »

Daarnet "innerspace" nog eens in mijn handen gehad, bovenaards zweef plaatje waar ik nog memorabele herinneringen aan overgehouden heb.

Extreme, Ilussion zelfs op zondag morgen in Cherry Moon heb ik er mij vroeger volledig op gesmeten.

Maakt hij nu eigenlijk nog zulke zweef schijven?
TOR
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2007, 17:25
Locatie: Bruges, Belgium

Bericht door TOR »

Wees gerust :mrgreen:

Hij heeft net een nieuw album uit: Touareg.
Uitgebreide samples op cdjshop.com
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

heeft geen slechte nrs gemaakt en Innerspace vind ik idd ook nog dik in orde. In de hedendaagse trancemiddens een zeer gewaardeerd producer denk ik, maar zijn releases nu zeggen me niks meer.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Innerspace is een enorme zwever.

Vorige keer in Illusion met dat tekstje van It's only...an ILLUSION. Kabam Innerspace en confetti :-o Kippevel moment.
Airwave - Boredom is een beetje in dezelfde stijl als Innerspace. Ook zo'n beat en een zweefstuk. Maar wel niet even goed, vind ik.

En hier een sample van Airwave - Escape from Nowhere
http://users.telenet.be/CharlesC/mp3/extreme04.mp3
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Laurent is in ieder geval ne sympathieke gast. Kwam vroeger als jonge gast bij ons in de winkel plaatjes kopen. Ik herinner me ook nog heel levendig de Montini cd voorstelling in de toenmalige Brusselse Free Record Shop (La gaité). Er werd door een aantal Montini-dj's gedraaid (Franky, Zzino, Stanny) en Bart en Lajos van Accelerator waren met een mini-studio setup ook aanwezig om mensen de kans te geven te plekke een idee aan te brengen en eventueel uit te werken. Een van de gasten die het daar probeerde was Laurent. Stond toen nog een foto in de kranten van Laurent die hevig op het keyboard tokkelt. Mooi om zien hoe hij geëvolueerd is van die zoekende beginneling naar een wereldwijd gewaardeerd producer.
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Bericht door Pakrac »

Zijn kleinkunst projectje (even zo genoemd, maar diegene die hem kennen weten wat ik bedoel, hij heeft een cd gemaakt met franse chansons op), daarvan vroeg ik me af ofdat het ook succesvol is geweest? Iemand daarover meer info?
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
TOR
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2007, 17:25
Locatie: Bruges, Belgium

Bericht door TOR »

^ Als ik het goed voorheb, is dat album nooit in de winkelrekken beland.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten