Emmanuel Top

Het forum van legendarische producers
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Door de band duurden zijn tracks altijd wel mega lang ?
Spherique btw, als je die helemaal had uitgeluisterd was je wel in serieus hogere sfeeren. Emmanuel Top had zeker niet misstaan op het X-Trax label van Misjah
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

rizzo> schreef: De versie met de hoge piep is dus wel de Jam & Spoon remix die door iedereen gekend is als dé classic. Het origineel van E. Top is wel aardig maar wat mij betreft zeker niet van hetzelfde niveau als de door iedereen gekende remix.
Mja, deels terecht. Kijk, de remix klinkt inderdaad wat sneller en zit ook echt goed in elkaar, maar ik denk dan wel altijd zo, zonder het orgineel was de remix nooit verschenen 8)

Maar wel erg slecht vind ik de orginele VOCALE versie van Age of Love.... brrrr. De orginele versie vind ik zelf eigenlijk net zo goed. Lekker traag, en redelijk donker. Volgens mij de Boeing versie ?
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

daarom vind ik het echt ne grote meneer. Tracks maken met vrij weinig elementen en het toch 12,13 of 14 minuten interessant houden... Ik vind het heel jammer dat hij niks meer doet op muzikaal vlak.
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

da's just de max van Top, dat ie enorm lange versies maakt die toch niet vervelen. Jammer dat we er niets meer van horen, 't zou welgekomen zijn, een paar uitmuntende producers... :roll:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Weet je wat eigenlijk zonde is. Top maakte imho indertijd al een soort minimal. Zou interresant zijn om zijn interpretatie op de muziek van nu te horen. Denk dat dat wel gaat knallen. 8)
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Bericht door Technolab »

al jaren zot van zijn releases, da's pas ne producer :D
de redenen zijn hier al dikwijls genoeg aan bod gekomen in zijnen topic

"Fusion" is een van mijn favorieten, een van de nummers waarmee 't bij mij allemaal begon ;)
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 jan 2007, 20:07
Locatie: Kortrijk

Re: Emmanuel Top

Bericht door zzillezz »

Hij is bezig aan een nieuw album :-)

Ik kijk er alvast naar uit ...
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Emmanuel Top

Bericht door lemant »

Eerste track wordt blijkbaar binnenkort gereleased :)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 jan 2007, 20:07
Locatie: Kortrijk

Re: Emmanuel Top

Bericht door zzillezz »

Track is te vinden op z'n Facebook pagina (Emmanuel Top), heeft als titel "Idealisme" en is een acid track in de gekende stijl, langzaam opbouwend, met weinig elementen, maar zoals altijd weer subtiel veranderend doorheen het nummer. Ik kijk uit naar meer :)
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Re: Emmanuel Top

Bericht door Dj Devyd »

zzillezz schreef:Track is te vinden op z'n Facebook pagina (Emmanuel Top), heeft als titel "Idealisme" en is een acid track in de gekende stijl, langzaam opbouwend, met weinig elementen, maar zoals altijd weer subtiel veranderend doorheen het nummer. Ik kijk uit naar meer :)
idd meer van dat !!!!
heb via via opgevangen dat Frank Zolex em eventueel wil boeken op 1 van zijn avonden in "The Zoo" in Hasselt
Fingers Crossed
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten