Frank "zolex" struyf

Het forum van legendarische producers
Plaats reactie
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Frank "zolex" struyf

Bericht door Matthias »

Wat vond j van deze?? Time modulator, yes en no, eleven (our flight), the reality was very different, fiction, another state of mind, monosound, ...om dan ng maar de andre niet t vergeten!! Heeft ook meegwerkt aan hl wat caratproducties!! Voor mij prsoonlijk 1 vd beste :wink:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
varth

Bericht door varth »

als dj een van mijn Belgische favorieten, maar als producer... Als ik eerlijk moet zijn, ik vind er niet zo heel veel aan. Er zitten zeker wel goede tracks tussen hoor, maar ik vind dat hij vaak gewoon klakkeloos dingen van andere artiesten overneemt. Er zijn natuurlijk genoeg artiesten die dit doen, maar de grens tussen eenvoudig weg rippen van samples en er creatief mee omgaan is soms erg dun. Ik ben ook van mening dat hij ook veel te danken heeft aan co-producers zoals Ludo Camberlin bv.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

ben het volledig met Varth eens trouwens....
was zeker niet normaal, hij nam zelfs stukken uit verzonden tapes heb ik later horen vertellen.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

zijn producties vroeger waren geflipte dingen,zeker als die door de boxen knalden van cherry
later vond ik hem qua producen wa minder....
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

tis inderdaad mene favoriet den zolex :D ik ging altijd carat s'maandags en die draaide daar ook samen met the dr jones, NIET NORMAAL wat een sfeer binne,ook al was er weinig volk dan wast nog BOM !!! en de muziek die kon ni beter, ik ging er binnen met ne smile en gin er ook buiten met ene smile :D greetzz 8)
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Re: Yuw

Bericht door MIE!! »

Mroizo schreef:tis inderdaad mene favoriet den zolex :D ik ging altijd carat s'maandags en die draaide daar ook samen met the dr jones, NIET NORMAAL wat een sfeer binne,ook al was er weinig volk dan wast nog BOM !!! en de muziek die kon ni beter, ik ging er binnen met ne smile en gin er ook buiten met ene smile :D greetzz 8)
amai nog ni, da waren nog is tijden,pottekeverdek!
Ibiza Fuckin' Island!
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 sep 2005, 16:55

Re: Yuw

Bericht door de_mathie »

MIE!! schreef:
Mroizo schreef:tis inderdaad mene favoriet den zolex :D ik ging altijd carat s'maandags en die draaide daar ook samen met the dr jones, NIET NORMAAL wat een sfeer binne,ook al was er weinig volk dan wast nog BOM !!! en de muziek die kon ni beter, ik ging er binnen met ne smile en gin er ook buiten met ene smile :D greetzz 8)
amai nog ni, da waren nog is tijden,pottekeverdek!
da vin ik dus echt spijtig se, dak da nooit heb kunne meemake, een nachtje feeste in carat. setjes zijn altij dik in orde, as ge de foto's zie, dikke party elke keer opnieuw daar binne. kzou der elk weekend gezete hebbe denk.
ALWAYS REMEMBER THE MUSIC!!!!
varth

Bericht door varth »

Frank en Glenn doen het zeker niet slecht met hun nieuwe producties. Hun Dirty Jackers release op magura heeft bv de chart van dave clarke gehaald. Nice work
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

inderdaad varth de zaterdag heeft dave clarck die plaat gespeeld van frank en glenn in de fuse
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Een van de tracks op de jackers site doet me denken aan mono sound ... iets zegt me dat onbewust
Voor de rest was het beter geweest zonder tekst erin, niet dat het slecht was integendeel ...
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

24 maart is het de eerste live act van frank onder dirty jackers in de hemel gaat graaf zijn.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten